Isän mielestä eromme olisi turha
Juttelin sen kanssa kaikesta, kuinka mies haukkuu, kuinka nuukasti minä joudun elämään vaikka miehellä on rahaa yms. Hänen mielestään erota ei saa.
Kommentit (15)
Ai jaa. Ei minunkaan isäni hyväksy minun uutta harrastustani, mutta harrastan sitä silti.
Aikuinen ihminen tekee ihan itse omat päätöksensä ja elämänvalintansa, eikä ne aina ole vanhempien mieleen. Et voi elää koko elämääsi niin kuin isäsi haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. Ei minunkaan isäni hyväksy minun uutta harrastustani, mutta harrastan sitä silti.
Aikuinen ihminen tekee ihan itse omat päätöksensä ja elämänvalintansa, eikä ne aina ole vanhempien mieleen. Et voi elää koko elämääsi niin kuin isäsi haluaa.
En mä eläkkään mutta hän älyää ettei vaajaakuntoisena, eronneena työttömänä loppuelämä tule olemaan helppoa.
Älä jaksa taas. Mene vaikka ulos aurinkoon tai tee jotain järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä eläkkään mutta hän älyää ettei vaajaakuntoisena, eronneena työttömänä loppuelämä tule olemaan helppoa.
Mutta onko se helpompaa yksin vai huonossa suhteessa? Mistä vajaakuntoisuutesi johtuu? Jos mt-ongelmista, ne voivat helpottua, kunhan pääset eroon henkistä väkivaltaa käyttävästä kumppanista.
No miksi miehen rahat olis sinun rahoja? Tienaa omasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko se helpompaa yksin vai huonossa suhteessa? Mistä vajaakuntoisuutesi johtuu? Jos mt-ongelmista, ne voivat helpottua, kunhan pääset eroon henkistä väkivaltaa käyttävästä kumppanista.
Vajaakuntoisiiteni johtuu useista fyysisistä sairauksista mm menier, reuma, sydän yms ja oppimisvaikeuksista.
Vierailija kirjoitti:
No miksi miehen rahat olis sinun rahoja? Tienaa omasi.
En pysty.
Minä en ole koskaan kysynyt isäni mielipidettä yhtään mihinkään, vaan aina tehnyt omaa eläämääni koskevat päätökset itse.
Tässä nyt pedataan sitä, että ei tarvitsisikaan feikata eroa.
Sä saat erossa osasi miehen omaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Tämän olen selvittänyt. Se on ottanut sen verran velkaa etten saisi mitään.
No mutta, vihdoinkin puhuit isäsi kanssa. Joku aika sitten valitit täällä, ettet halua vastata isäsi puheluihin kun ei ole mitään puhuttavaa. Hieno juttu.
Vierailija kirjoitti:
No mutta, vihdoinkin puhuit isäsi kanssa. Joku aika sitten valitit täällä, ettet halua vastata isäsi puheluihin kun ei ole mitään puhuttavaa. Hieno juttu.
Joo mutta eipä siitä puhelusta mitään hyötyä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän olen selvittänyt. Se on ottanut sen verran velkaa etten saisi mitään.
Millä rahalla sä luulet sen ostavan sun osuuden firmasta?
Mitäs jos itse eläisi elämäsi.