Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isän mielestä eromme olisi turha

Vierailija
09.06.2019 |

Juttelin sen kanssa kaikesta, kuinka mies haukkuu, kuinka nuukasti minä joudun elämään vaikka miehellä on rahaa yms. Hänen mielestään erota ei saa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos itse eläisi elämäsi.

Vierailija
2/15 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Ei minunkaan isäni hyväksy minun uutta harrastustani, mutta harrastan sitä silti.

Aikuinen ihminen tekee ihan itse omat päätöksensä ja elämänvalintansa, eikä ne aina ole vanhempien mieleen. Et voi elää koko elämääsi niin kuin isäsi haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa. Ei minunkaan isäni hyväksy minun uutta harrastustani, mutta harrastan sitä silti.

Aikuinen ihminen tekee ihan itse omat päätöksensä ja elämänvalintansa, eikä ne aina ole vanhempien mieleen. Et voi elää koko elämääsi niin kuin isäsi haluaa.

En mä eläkkään mutta hän älyää ettei vaajaakuntoisena, eronneena työttömänä loppuelämä tule olemaan helppoa.

Vierailija
4/15 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa taas. Mene vaikka ulos aurinkoon tai tee jotain järkevää.

Vierailija
5/15 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä eläkkään mutta hän älyää ettei vaajaakuntoisena, eronneena työttömänä loppuelämä tule olemaan helppoa.

Mutta onko se helpompaa yksin vai huonossa suhteessa? Mistä vajaakuntoisuutesi johtuu? Jos mt-ongelmista, ne voivat helpottua, kunhan pääset eroon henkistä väkivaltaa käyttävästä kumppanista.

Vierailija
6/15 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi miehen rahat olis sinun rahoja? Tienaa omasi.

Vierailija
7/15 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko se helpompaa yksin vai huonossa suhteessa? Mistä vajaakuntoisuutesi johtuu? Jos mt-ongelmista, ne voivat helpottua, kunhan pääset eroon henkistä väkivaltaa käyttävästä kumppanista.

Vajaakuntoisiiteni johtuu useista fyysisistä sairauksista mm menier, reuma, sydän yms ja oppimisvaikeuksista.

Vierailija
8/15 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi miehen rahat olis sinun rahoja? Tienaa omasi.

En pysty.

Vierailija
9/15 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan kysynyt isäni mielipidettä yhtään mihinkään, vaan aina tehnyt omaa eläämääni koskevat päätökset itse.

Vierailija
10/15 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt pedataan sitä, että ei tarvitsisikaan feikata eroa.

Vierailija
11/15 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä saat erossa osasi miehen omaisuudesta.

Vierailija
12/15 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän olen selvittänyt. Se on ottanut sen verran velkaa etten saisi mitään.

Vierailija
13/15 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, vihdoinkin puhuit isäsi kanssa. Joku aika sitten valitit täällä, ettet halua vastata isäsi puheluihin kun ei ole mitään puhuttavaa. Hieno juttu.

Vierailija
14/15 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta, vihdoinkin puhuit isäsi kanssa. Joku aika sitten valitit täällä, ettet halua vastata isäsi puheluihin kun ei ole mitään puhuttavaa. Hieno juttu.

Joo mutta eipä siitä puhelusta mitään hyötyä ollut.

Vierailija
15/15 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän olen selvittänyt. Se on ottanut sen verran velkaa etten saisi mitään.

Millä rahalla sä luulet sen ostavan sun osuuden firmasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi