Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 viikkoa kuntokuurilla mutta en laihdu. Mitä muutoksia voin vielä tehdä?

Vierailija
09.06.2019 |

Makeiset ja ylimääräinen sokeri on poistettu ruokavaliosta.
Syön nykyään tummaa kokojyväleipää, riisiä, perunaa, kasviksia, marjoja, hedelmiä, vihanneksia, pilttiä, kahvia ja teetä. Nukun vähän ja lenkkeilen 5 km lenkkejä kolmesti viikossa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukut enemmän ja alat kävelemään pitkiä lenkkejä. Kävelemällä jaksaa kuluttaa paljon enemmän kaloreita kuin hölkkäpyrähdyksillä. Terveellisestäkin ruuasta voi saada liikaa kaloreita, jos syö yli tarpeen.

Vierailija
2/31 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinit puuttuu, pahempi asia. Piltti? Miksi ihmeessä. 5 km kävelyä päivässä on vähän , jos se on ainoa liikunta, lisää lihaskuntoa vaikka oman kehon painolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa on lyhyt aika laihduttaa. Sopiva tahti on noin puoli kiloa viikossa. Moni kuvittelee saavansa aikaan näkyviä tuloksia nopeasti, pettyy ja lopettaa.

Vierailija
4/31 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ketogeenistä ruokavalioa. Olen pudottanut neljässä viikossa 7kg. Laita ensin ruokavalio polttamaan kehon rasvaa puolestasi, lisää myöhemmin liikuntaa.

Vierailija
5/31 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha kommentoida kun et kerro kuinka paljon syöt. Siitähän laihdutus on aina kiinni, paljonko sitä energiaa kroppaan pistää, ihan sama mistä ruoka-aineesta se energia tulee.

Vierailija
6/31 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske kaloreita ja etsi sellainen kalorisaannin taso, jossa paino alkaa pudota.

Tämänhetkinen kuviosi parantaa terveyttä ja hyvinvointia, mutta ei silti laihduta jos saat liikaa kaloreita.

Vierailija
7/31 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile ketogeenistä ruokavalioa. Olen pudottanut neljässä viikossa 7kg. Laita ensin ruokavalio polttamaan kehon rasvaa puolestasi, lisää myöhemmin liikuntaa.

Kuinka paljon penkkitulos on muuttunut tässä ajassa? Ketoilijat aina alleviivaavat sitä kuinka nopeasti paino putoaa, mutta unohtavat sanoa, että salitulokset ovat pudonneet saman verran

Vierailija
8/31 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unenpuute lihottaa. (Jotkut toki nukkuu luonnostaan vähän.)

Vierailija
9/31 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voit vaikka ymmärtää, että muutos vie enemmän aikaa kuin KOLME VIIKKOA. Jiisus tätä palstaa.

Vierailija
10/31 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen lihava kirjoitti:

Nukut enemmän ja alat kävelemään pitkiä lenkkejä. Kävelemällä jaksaa kuluttaa paljon enemmän kaloreita kuin hölkkäpyrähdyksillä. Terveellisestäkin ruuasta voi saada liikaa kaloreita, jos syö yli tarpeen.

Syön lautasmallin mukaan joten ruokaa ei tule syötyä liikaa enkä ole mikään lohtusyöjä.

Vierailija
11/31 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnitse ateriat. Esim 200g ruokaa, josta max 1 dl viljaa ja 100-200 g kasviksia. 2 dl maitoa tai piimää per ateria, loput vettä.

Vierailija
12/31 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama homma, oli jo useampi kuukausi takana että olin jättänyt pois leivän, juuston, pizzat, herkut.. Ei muutoksia painossa. Tuskastuin ja päätin alkaa ihan tosissani tarkkailemaan kaloreita, latasin puhelimeen sovelluksen, johon kirjasin päivittäin kaikki syömäni, tunnontarkasti, kahvikupillisesta alkaen. Sovelluksen mukaan minun tulisi syödä 1700 kaloria päivässä jotta laihdun puoli kiloa viikossa.

Yllätyin, kun minun oli vaikea saada tuota kalorimäärää täyteen normaaleilla syömisilläni. Arvelen, että olin kuukausitolkulla, ehkä jopa puoli vuotta syönyt noin 1400 kaloria päivässä laihtumatta lainkaan! Päätin kokeilla ja aloin syömään tuon 1700. Nyt kahden viikon jälkeen on 1,5 kiloa lähtenyt! En voi ymmärtää tätä asiaa. Syön huomattavasti enemmän kuin ennen, olen jopa ottanut päivittäisen Domino-keksin ruokavalioon, jotta tulisi tuo 1700 helpommin täyteen. Olen aivan pihalla, miten tämä voi olla näin. Mutta jatkan toki, kivempaahan tämä näin on kun saa syödä ja paino tippuu.

Vierailija
13/31 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voit vaikka ymmärtää, että muutos vie enemmän aikaa kuin KOLME VIIKKOA. Jiisus tätä palstaa.

Mikä sinua vaivaa? Älä sekoita Jumalaa tähän! Pysyvä muutos kestää kauemmin kuin kolme viikkoa.

Vierailija
14/31 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kertonut pituutta ja painoasi.Ikäkin vaikuttaa asiaan. Olen itse 166/61 , mutta vaikka lenkkeilen päivittäin ja syön kasviksia, kanaa, kalaa ym tosi terveellistä, pienehköjä annoksia. Mehuja en juo koskaan ja kahvileipiä tai muuta sokerista en syö.Paino ei nouse, eikä laske. Ikää on jo kohtuullisesti.

Vierailija
15/31 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Proteiinit puuttuu, pahempi asia. Piltti? Miksi ihmeessä. 5 km kävelyä päivässä on vähän , jos se on ainoa liikunta, lisää lihaskuntoa vaikka oman kehon painolla.

Syön kalkkunaa, kanaa ja pähkinöitä sekä kananmunia. Syön kevyen aamiaisen, lounaan, pienen välipalan ja illallisen. Välipalaksi syön hedelmän tai piltin. Mitä pahaa on piltissä? Lapsetkin syövät pilttiä.

Vierailija
16/31 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin kirjoitti:

Kolme viikkoa on lyhyt aika laihduttaa. Sopiva tahti on noin puoli kiloa viikossa. Moni kuvittelee saavansa aikaan näkyviä tuloksia nopeasti, pettyy ja lopettaa.

Nyt alkoi neljäs viikko enkä aio luovuttaa. Lenkkeilen ja pyöräilen sekä noudatan pilatestreeniä kotona.

Vierailija
17/31 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko ihme dieetteihin vaan elämäntapamuutoksen on tapahduttava luonnollisesti.

Vierailija
18/31 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha kommentoida kun et kerro kuinka paljon syöt. Siitähän laihdutus on aina kiinni, paljonko sitä energiaa kroppaan pistää, ihan sama mistä ruoka-aineesta se energia tulee.

Tämän päivän syömiset:

Aamupala teetä ja puuroa sekä litra vettä

Lounas riisiä ja kanaa juomana lasi vettä

Välipala pilttiä ja kahvia

Päivällinen munakas ja höyrytettyjä kasviksia, litra vettä

Vierailija
19/31 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perustelet tämän? Kuinka monta kuukautta pitää olla ruokavaliolla ennen kuin voi odottaa painon alkavan laskea?

Vierailija
20/31 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unenpuute lihottaa. (Jotkut toki nukkuu luonnostaan vähän.)

Unenpuute on yksi syy miksi olen lihonut ja tarvitsen paljon unta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi