Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mun juttu, meidän juttu....

Vierailija
09.06.2019 |

Tavattiin kaksi vuotta sitten. En odottanut että tästä tulisi mitään mutta kumpikin huomasimme heti, että tässä olikin jotain erityistä. Rakastuimme. Ja sitten se asia, jonka vuoksi minut kivitetään. Molemmat olimme naimisissa. Itselläni avioliitto oli ollut ohitse jo vuosia, mutta menneen elämän virheet estivät minua lähtemästä. Sinulla taas ulkoiset puitteet kunnossa, kaunis hoitajavaimo, juuri rakennettu omakotitalo, vajaa 3v. poika, vanhemmatkin tien toisella puolella. Rakkautta ei vain liitossanne enää ollut ollut pitkään aikaan ja halusit pois.

Aloimme tapailla. Tein jo alusta asti selväksi että minun eroni tulisi kestämään vielä kauan eikä kumpikaan painostaisi toista. Vaimosi olisi halunnut vielä yrittää, sinä et. Kävitte terapiassakin, sinun mukaasi siksi, että vaimosi saisi apua tulevaa eroa ajatellen. Tapailimme niin usein kuin pystyimme, kerran jopa veit minut kotiisi. Kauniiseen omakotitaloon, muumimukit hyllyllä, bling-bling-lamput katossa, kauniit hääkuvat jotka oli jo otettu alas seiniltä. Ihan kuin nekin viestittivät liiton olevan ohi.
Vaimosi epäili sinua useasti, et kertonut minusta mitään, sanoit vain haluavasi erota. Minun mieheni ei epäillyt, tai sitten häntä ei kiinnostanut. Kunnes sitten sinä jäit kiinni, vaimosi oli lippu.fi palvelun kautta onkinut tietoonsa meidän tulevan matkamme. Sovitte että muutat pois, vaimosi jää poikanne kanssa asumaan omakotitaloonne, jonka kulut sinä kiltisti maksoit oman vuokrasi lisäksi..syyllisyydestä tietenkin ja halusit että pojallasi säilyy tuttu koti. Vaimosi oli katkera, käytti syyllisyyttäsi hyväksi. Autosi kelpasi lapin matkaa varten, mutta välillä poikanne tapaamiset muuttuivat lennosta ja olit surullinen. Nämä "kostot" tapahtuivat yllättäen aina sen jälkeen kun olimme esim. olleet kolmistaan uimahallissa poikasi kanssa jne.
Nyt on pari vuotta kulunut ensi tapaamisestamme. Rakastamme edelleen toisiamme älyttömästi ja unelmoimme yhteisestä tulevaisuudesta. Minä en ole edelleenkään päässyt lähtemään liitostani. Mutta eipä ole helppo sinunkaan osasi. Jokin aika sitten selvisi että ex-vaimosi oli tahallaan sotkenut raha-asiat niin pahasti, että jos asiat meinasi kuntoon saada, olisi sinun muutettava takaisin entiseen kotiisi maksamaan talolaina loppuun. Nyt kärvistelet siellä, minä täällä. Juuri toissapäivänä näimme, oli ihanaa niin kuin aina kanssasi. Joskus vielä olemme yhdessä <3

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta, aina ei vaan voi ottaa ja lähteä. Ymmärrän myös katkeraa exää, tahallaan raha-asioidensa sotkemista en

Vierailija
22/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat exvaimot on tehneet pahempiakin juttuja kuin sössineet raha-asiat tahallaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi reppanat

Vierailija
24/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo vttuun sieltä talosta jos ei osaa taloutaan hoitaa. Mies jääköön lapsen kanssa siihen.

Vierailija
25/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää exä hehkuttaa muutenkin somessa "mun taloa", "mun pihaa" jne.... vaikka ei itse maksa mistään....

Vierailija
26/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi exät ja nyxät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan