Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikkis lähdössä heinäkuussa armeijaan, eikä halua vuoden palvelukseen! En siis pääse RUK-tanssiaisiin!

Vierailija
08.06.2019 |

Poikkis sanoi, että ehdoton ensisijainen tavoite hänellä on selvitä armeijasta puolella vuodella. Mut mä haluaisin, että poikkis menisi RUK:hon, kun siellähän on ne tanssiaiset. Mä tunnen muutaman, jotka ovat siellä olleet, ja se oli heidän mielestään aivan huippukokemus. Poikkis vain sanoi, ettei hän mun vuoksi aio palvella ja kestää v***tusta ylimääräistä puolta vuotta, eikä ole mitenkään velvollinen tarjoamaan mulle vapaalippua tanssiaisiin. Sanoi myös, ettei ne avecit ole tehneet yhtään mitään sen kurssijuhlan eteen. Jos mä kerran niin kovasti sinne haluan, niin poikkis sanoi, että mene siinä tapauksessa jonkun toisen aveciksi tai mene itse armeijaan, niin hän voi tulla sitten mun aveciksi. Siellä kuulemma riittää miehiä, joilla ei ole ketään avecia, ja joutuvat sen vuoksi juhlailtana "paskahommiin". Uskomatonta puhetta poikkikselta!

Miten mä saan mun poikkiksen mielen muuttumaan? Mä en halua kenenkään toisen kanssa niihin juhliin, vaan mun poikkiksen kanssa!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan ne pippalot, mutta näin jälkeenpäin ajatellen se 8 kk reitti (tai jopa sivari) olisi ollut huomattavasti fiksumpi vaihtoehto myöhemmän elämän kannalta.

Mutta sainpahan ainakin pillua daamiltani ja vieläpä hänen aloitteestaan, vaikka kaverina olin hänet kutsunut. Muuten olisi joku paskanakki iskenyt, kuten kaikille daamittomille tuppasi käymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi