Anna Puun Hartwalla areenan keikkaliput eivät mene kaupaksi. Missä syy?
Kaija Koo, Jenni Vartiainen ja jopa Sanni myivät areenan nopeasti loppuun. Vesalalla lipuista myyty 70%. Anna Puun marraskuun Hartsun keikalle ei ole myyty edes puolta areenasta, joten tätä menoa keikka joudutaan perumaan jotta Hartwall areena saisi omansa takaisin. Missä syy?
https://www.ticketmaster.fi/event/radio-suomipop-ylpeana-esittaa-anna-p…
Kommentit (261)
Kuka on Anna Puu? Onko hän tehnyt elämässään jotakin, joskus?
Anna on ärsyttävä. VOFissa teki joka jaksossa shown itsestään. Naama näkyy joka paikassa, mutta mitään tekemistä sillä ei ole hyvän musiikin kanssa. En menis keikalle vaikka ilmaiseksi jaettas lippuja.
Samaa kastia Anna Abreun kanssa. Iso stara vain omassa päässään.
Eikö tämä ollut ihan odotettavissa? Ei kai kukaan halua maksaa ylihintaa joistakin Anna Puun lipuista ja tuhlata kallisarvoista aikaansa konsertissa?
Mahtaa nelosen mediataloa ja Puun levy-yhtiötä nyt tutisuttaa kun tajuavat ettei liput tosiaankaan mene kaupaksi eikä ketään kiinnosta osallistua kilpailuihin joissa ”palkintona” on keikkaliput. Harhaiset odotukset törmäsivät nyt realiteetteihin.
Mitä ihmettä? Olihan tuolla myyty jo vaikka kuinka paljon paikkoja. Jos konsertti on vasta marraskuun lopussa niin mikä ihme se on, että vielä on vapaita paikkoja? En ainakaan itse ostaisi yhtään kenenkään keikalle lippua näin aikaisin, mutta lähempänä ajankohtaa voisin hyvinkin. Mainoksia en ole nähnyt enkä kuullut, mutta en asukaan pääkaupunkiseudulla enkä kuuntele noita roskaradiokanavia ollenkaan.
Nuo Hartwall-keikat ovat ihan naurettavia muutenkin. Aika monet näistä artisteista ovat aivan liian "pieniä" sinne.
Mulla tulee nuo love odyssey-robottimainokset jo korvista ulos ja aiheuttaa vastareaktion.
Eilen keikkamainos oli jo Helsingin Sanomissa!! Siis että Hesarin tilaaja voi ostaa reilusti alennushintaisen lipun. No thanks.
Vierailija kirjoitti:
Anna Puulla ei ole riittävästi faneja. Eikä hän kykene täyttämään areenaa. Ja kyllä yksityiselämän törkeällä toiminnalla on myös merkitystä vaikkei pitäisi olla musiikin suhteen.
Mitä tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Mitä te höpisette. Nousevat katsomothan ovat täynnä?
Oletko näkövammmainen? Mikset avaa aloittajan linkkiä? Ei ole myyty puoliakaan.
Liput "eivät mene kaupaksi" jos niitä ei ole myyty puoli vuotta etukäteen??? Oudoksi on maailma mennyt...
Kävin aikoinaan Anna Puun keikoilla ja ostin hänen levyjään. Tämä loppui, kun hän alkoi welcome-politikoimaan.
Anna on niin itseään täynnä, että mua ei ainakaan kiinnosta konserttinsa, sitäpaitsi nolo kylie Minoque kopiointi ei toimi. Tosi juntti tyyppi, joka luulee olevansa cool. Me ollaan runo on ehkä ällökin biisi ikinä.
Hän on muuttunut ylimieliseksi ja k... kihahtanut pahasti hattuun.
Viime vuosien biisit olleet kuraa, ekoista tykkäsin kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te höpisette. Nousevat katsomothan ovat täynnä?
Alapeukkuja vaan tälle jaellaan, vaikka jokainen näkee faktan Ticketmasterin kartasta. Nousevat alakatsomot ovat käytännössä täynnä ja yläkatsomoistakin myyty hyvä osa. Ahola ja Torikka ovat myyneet joka kerran Hartwallin täyteen ja heillä myynti aivan samassa pisteessä nyt. Kuten oli viime vuonnakin.
Voi hyvää päivää...Sinun kannattaisi jo lopettaa ennen kuin teet itsestäsi totaalisen idioootin. Aloittajan linkissa Ticketmasterin pohjakartassa nuo tummemman siniset ovat MYYMÄTTÖMIÄ VAPAITA PAIKKOJA, eikä myytyjä kuten sinä raukka kuvittelet. Ei ole siis myyty kuin vajaa kolmasosa. Ja kyllä ennen kesää ne ostavat liput jotka tuonne yleensä haluavat mennä. Jenni Vartiaisella oli kesäkuussa areena käytännössä loppuunmyyty ja syyskuussa ei lippuja enää saanut (viime vuonna marraskuun puolivälin konsertti): Vesalalla keikka areenalla lokakuun lopulla ja lähes loppuunmyyty sekin jo nyt.
Minulle on ihan sama vaikka fanitatkin Puuta mutta faktoja ei voi kieltää.
Olen kolmekymppinen kaupunkilaisnainen, ihmissuhdedraamaa on ollut elämässä ja elämäntyyli hiukan boheemi. En ole ikinä ajatellut olevani Anna Puun musiikin kohderyhmää. Vanhat kappaleet ovat tappotylsiä, kertsit mitäänsanomattomia. Tuotanto on ns. hissimusiikkia. Uutta materiaalia en ole edes kuullut missään, sillä en kuuntele radiota, enkä pahemmin katso televisiotakaan. Joka tapauksessa hyvät tekstitkin (?) menevät ohi, jos melodia on pliisu.
Vierailija kirjoitti:
Liput "eivät mene kaupaksi" jos niitä ei ole myyty puoli vuotta etukäteen??? Oudoksi on maailma mennyt...
Näin se vaan on. Ensimäisen kuukauden aikana ne jotka keikalle haluavat, ostavat lippunsa. Loput myynnistä tulee juuri yritysten hankkimilla joukkolipuilla ja niillä typerillä kilpailuilla kuten Puutakin yritetään myydä (Hesarin tilaaja, saat alennusta jos suostut menemään tuohon konserttiin).
Vierailija kirjoitti:
Anna on niin itseään täynnä, että mua ei ainakaan kiinnosta konserttinsa, sitäpaitsi nolo kylie Minoque kopiointi ei toimi. Tosi juntti tyyppi, joka luulee olevansa cool. Me ollaan runo on ehkä ällökin biisi ikinä.
Tuossa biisissä Anna ja Immonen puolustelevat pettämistään ja ihmettelevät miksei muut tajua että heillä on oikeus kohdella muita kuin saastaa.
Voisin mennä kuunteleen, mutta työt ei anna armoa. Jos siellä olisi joku vesta niin en ikinä edes miettisi menemistä. Suomen surkein artisti ikinä.
Mulla tulee jo monen viikon ajalta jatkuvasti mainoksia aiheesta (telkkari, netti) että ei mun mielestä siitä kiinni. Lähinnä siitä että ekan kerran tällaisen mainoksen aikana ihmettelin ja ihmettelen yhä suuresti, että miksi kyseisellä henkilöllä on areenakeikka. Lisäksi tosiaan epämiellyttävä henkilökuva, itsekäs ja epävakaa.
En ymmärrä Anna Puun -tyylisten artistien areenakeikkoja. Näitä näkee ympäri vuoden jokaisen suomalaisen (pikku)kaupungin baareissa max. parilla kympillä, kuka maksaa +50€ siitä, että näkee periaatteessa saman shown Hartwallilla?
Kyllähän tätä konserttia mainostetaan jatkuvalla syötöllä telkkarissa. Itse en kestä joitakin kanavia enää katsoakaan sen vuoksi.