Onko teidän mielestänne tämä kallis summa maksaa polttareista?
Jokaisen osuus siis 150€.
Tuolla summallla saa...
... brunssin, joka kokataan yhdessä.
... kaksi autokyytiä paikasta A paikkaan B (n 6km) ja paikasta B paikkaan C (n 3km) Kotimatkat maksetaan itse.
... illallisen ravintolassa. Juomat jokainen maksaa itse tuon lisäksi.
... pääsylipun baariin. Juomat myös tuolla maksetaan itse.
Nämä on ekat polttarit mulle, hinta tuntuu suurelta, mutta mitä mieltä te olette? Itse en ole siis millään tavalla ollut osallisena järjestelyihin.
Kommentit (101)
Mikä ihmeen osuus? Kyllä se polttarisankari maksaa kaiken itse. Ainakin täällä keski-suomessa on näin aina tehty. Toki jos osallistujat on wt jengiä niin ymmärrän...ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Miten on laskettu, jos hinnaksi saadaan 150 ja kuinka monta henkilöä osallistuu?
Ei hajuakaan laskuista. Minut on siis vaan kutsuttu tuonne, en ole ollut osallisena suunnitteluihin. Aluksi sovittiin yhdessä päivä ja sitten päätettiin että muutama ihminen suunnittelee tekemiset (ne, jotka tuntevat morsiamen parhaiten) Vähän oli puhetta myös maksimikuluista per naama, eikä sovittu aivan noin isoa summaa. Ei se hurjasti yli mennyt, mutta jotenkin kuvittelin että tuolla rahalla olisi saanut enemmän tekemistä.... Osallistujia taitaa olla noin 15.
ap
Suuri summa.
En osallistuisi noihin polttareihin.
Lisäksi tulee hinnakas häälahja ja pukukoodin mukainen pukeutuminen
Plus hotellikulut yöpymisestä kun kun saapuu häihin, lisättäköön vielä bensakulut, ja mahdolliset ateriat matkan varrella.
Ystävän häämenoista kulut lähentelee tuhatta euroa.
Kiitos, ei.
Tuntuu kalliilta siihen nähdä mitä saa.
On kyllä kallis jos osallistujiakin noin paljon eikä sisällä mitään muuta kuin syömistä, sisäänpääsyn ja 9km kyydityksen.
Joku vetää välistä, jos on noin paljon osallistujia ja tuolla summalla ei tuon kummempaa saa :D
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen osuus? Kyllä se polttarisankari maksaa kaiken itse. Ainakin täällä keski-suomessa on näin aina tehty. Toki jos osallistujat on wt jengiä niin ymmärrän...ehkä.
WTF? Polttarisankari maksaa yllätysbileet. Ei todellakaan maksa missään.
Todella kallis. Voisin juuri ja juuri maksaa noin paljon siskon tai parhaan ystävän polttareista, en kenenkään muun.
Vierailija kirjoitti:
Joku vetää välistä, jos on noin paljon osallistujia ja tuolla summalla ei tuon kummempaa saa :D
Tuo välistäveto on melko helppo todentaa. Kun itse järjestin kaverin polttarit, listasin kaikki hinnat näytin kuitit.
Onko kyseessä joku erittäin hieno ravintola? Se voisi selittää. Tai limusiinikuljetus.
Budjetti yli 2000 euroa, limusiinillako ne muutama kilometri on tarkoitus ajaa???
Pyydä ap erittely noista maksetuista palveluista, sittenhän tiedät. Kyllä mä voisin kyseisen summan hyvän ystävän polttareihin maksaa. Kaverin polttarit oli satasen lärvi eikä se kymmenellä kerrottuna mihinkään ihmeelliseen riittänyt.
Olisko kuitenkin morsiamelle jotain erikoisohjelmaa? Tai sitten on tosi hieno illallinen, mikä maksaa. Helpostikin sitä rahaa menee, kun koko päiväksi halutaan ohjelmaa.
No oiskohan siinä jotain muutakin ohjelmaa mihin hinta menee. Voithan kysyä että mistä hinta muodostuu koska ruokailu ja baari sisäänkäynti nyt noin paljon tuskin maksaa. + tietysti polttarisankarin kulut + juomat ym. ehkä asu hänelle? Toki 15 ihmistä niin on monta maksajaa.
Mitä noissa paikoissa a,b ja c tapahtuu? Sisältyykö niiden kustannuksia tuohon summaan? Ihan käsittämätön määrä jos ei oikeasti saa muuta kuin nuo luettelemasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WTF? Polttarisankari maksaa yllätysbileet. Ei todellakaan maksa missään.
Paha sanoa missä polttareissa olet ollut, mutta ne on jo pitkään suunniteltu ja sankari itse on varannut kartingit yms. extreme hypyt sillalta. Tuliko yllätyksenä sulle?
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä joku erittäin hieno ravintola? Se voisi selittää. Tai limusiinikuljetus.
Ihan ok ravintola, ei mikään erityisen hieno, mutta ei nyt ihan tavallinenkaan. Ei ole limusiinikuljetus, normitaksi vaan.
ap
Kallista, koska mitään elämyksiä ei ole tarjolla kenellekään. Ja omiin juomiin menee helposti monta kymppiä tai satanenkin, vaikka ei kännejä joisikaan.
Miten on laskettu, jos hinnaksi saadaan 150 ja kuinka monta henkilöä osallistuu?