Mistä suomessa voi löytää intiaanin
tai intiaanin näköisen pitkätukkaisen lihaksikkaan miehen?
Kommentit (49)
Mä tunnen yhden (Hki). On töissä isossa media-alan yrityksessä, mutta taustahommissa. Naimisissa kylläkin tämä heppu. Isän puolelta intiaani, äiti "valkoinen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai semmoisen kuin Keanu R. hänessä intiaaniverta, ja oli elviksessäkin. Natiivia tuskin suomesta löydät.
Keanu, tuo Amerikan Tommi Evilä.
Keanu vs. Evilä hmmmm.. otan Keanun 💜
Vierailija kirjoitti:
Mattiesko Hytonen?
EWW!
Eikö romani kelpaa?
Onhan niilläkin tumma tukka.
Täältä, jossei peruukki hapsutakki ja normaalit huopatossut haittaa, Sixpäkki on kylmässä jäähtymässä
Korvikeintiaani kirjoitti:
Eikö romani kelpaa?
Onhan niilläkin tumma tukka.
Tämä tai joku puhdas saamelainen.
Aika pettymys varmaan sulle. Ne kun ovat silleen tyypillisen meksikolaisen näköisiä eli lyhyeitä lihavia mulkosilmiä eivätkä ole kovin älykästä porukkaa.
Toki olen huomannut että suominaisille kelpaavat nekin. Yksi iso vitsi koko tää maa suomalaiselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Aika pettymys varmaan sulle. Ne kun ovat silleen tyypillisen meksikolaisen näköisiä eli lyhyeitä lihavia mulkosilmiä eivätkä ole kovin älykästä porukkaa.
Toki olen huomannut että suominaisille kelpaavat nekin. Yksi iso vitsi koko tää maa suomalaiselle miehelle.
Suomessa saa naista kun on vain tumma iho. Ei siihen muuta tarvita. Olen itse puoliksi itä eurooppalainen ja en oikein ota väriä ihooni. Hiukset on pähkinän ruskeat. Ei käy minullakaan flaksi.
Toimiskohan jos värjäisi hiukset mustaksi ja kävisi suihkurusketuksessa ottamassa tummimman mahdollisimman värin?
Yotubesta katsoin eilen videon missä intialainen mies sanoi että Suomessa tummasta ihosta on hyötyä, koska suomalaiset naiset pitävät sitä eksoottisena ja haluavat heti yhdenyön ainakin sellaisen miehen kanssa. Oli joku sellainen pick up artist tyyppi.
Melan varresta löytää intiaanin. Myös Tiipiit kannattaa tarkistaa.
Herra Heinämäen ladossa oli joskus, mutta joutui muuttamaan, minne lie, koska kulttuurinen omiminen ja mielen pahoitus. En kyllä muista oliko erityisen lihaksikas tai ees pitkätukkainen.
Vierailija kirjoitti:
Lännenleffat valehtelevat.
Tuntemani Chippewat ovat lyhyitä, vatsakkaita mutta kyllä mustatukkaisia.
Helsingin kolmen sepän patsaalla voi tavata lattari-intiaaneja huilua soittamassa
Kelpaako Andien intiaani, jos hänellä on lihaksia ja panhuilu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa saa naista kun on vain tumma iho. Ei siihen muuta tarvita. Olen itse puoliksi itä eurooppalainen ja en oikein ota väriä ihooni. Hiukset on pähkinän ruskeat. Ei käy minullakaan flaksi.
Toimiskohan jos värjäisi hiukset mustaksi ja kävisi suihkurusketuksessa ottamassa tummimman mahdollisimman värin?
Yotubesta katsoin eilen videon missä intialainen mies sanoi että Suomessa tummasta ihosta on hyötyä, koska suomalaiset naiset pitävät sitä eksoottisena ja haluavat heti yhdenyön ainakin sellaisen miehen kanssa. Oli joku sellainen pick up artist tyyppi.
Mulle toimi kun värjäsin mustiksi ja puhuin englantia italiaano aksentilla. Ihan naurettavaa miten paljon enemmän p illua sain.
Elämäntapaintiaanejakin on, kelpaako? Ta tunkio puhuu voimalla heissä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan palstalatino intiaani? 🤔
Mestiisi varmaan. Ei nyt että av mamma mitään eroa pystyisi huomaamaan. Kunhan kuulee sanan latino niin haarojen välit kostuu eikä ne jalat pysy yhdessä.
Lännenleffat valehtelevat.
Tuntemani Chippewat ovat lyhyitä, vatsakkaita mutta kyllä mustatukkaisia.
Helsingin kolmen sepän patsaalla voi tavata lattari-intiaaneja huilua soittamassa