Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä suomessa voi löytää intiaanin

Vierailija
08.06.2019 |

tai intiaanin näköisen pitkätukkaisen lihaksikkaan miehen?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lännenleffat valehtelevat.

Tuntemani Chippewat ovat lyhyitä, vatsakkaita mutta kyllä mustatukkaisia.

Helsingin kolmen sepän patsaalla voi tavata lattari-intiaaneja huilua soittamassa

Vierailija
22/49 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No v.ttu et ainakaan meiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen yhden (Hki). On töissä isossa media-alan yrityksessä, mutta taustahommissa. Naimisissa kylläkin tämä heppu. Isän puolelta  intiaani, äiti "valkoinen". 

Vierailija
24/49 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai semmoisen kuin Keanu R. hänessä intiaaniverta, ja oli elviksessäkin. Natiivia tuskin suomesta löydät.

Keanu, tuo Amerikan Tommi Evilä.

Keanu vs. Evilä hmmmm.. otan Keanun 💜

Vierailija
25/49 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mattiesko Hytonen?

EWW!

Vierailija
26/49 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö romani kelpaa?

Onhan niilläkin tumma tukka.

Vierailija
27/49 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä, jossei peruukki hapsutakki ja normaalit huopatossut haittaa, Sixpäkki on kylmässä jäähtymässä

Vierailija
28/49 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvikeintiaani kirjoitti:

Eikö romani kelpaa?

Onhan niilläkin tumma tukka.

Tämä tai joku puhdas saamelainen.

Vierailija
29/49 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pettymys varmaan sulle. Ne kun ovat silleen tyypillisen meksikolaisen näköisiä eli lyhyeitä lihavia mulkosilmiä eivätkä ole kovin älykästä porukkaa.

Toki olen huomannut että suominaisille kelpaavat nekin. Yksi iso vitsi koko tää maa suomalaiselle miehelle.

Vierailija
30/49 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pettymys varmaan sulle. Ne kun ovat silleen tyypillisen meksikolaisen näköisiä eli lyhyeitä lihavia mulkosilmiä eivätkä ole kovin älykästä porukkaa.

Toki olen huomannut että suominaisille kelpaavat nekin. Yksi iso vitsi koko tää maa suomalaiselle miehelle.

Suomessa saa naista kun on vain tumma iho. Ei siihen muuta tarvita. Olen itse puoliksi itä eurooppalainen ja en oikein ota väriä ihooni. Hiukset on pähkinän ruskeat. Ei käy minullakaan flaksi.

Toimiskohan jos värjäisi hiukset mustaksi ja kävisi suihkurusketuksessa ottamassa tummimman mahdollisimman värin?

Yotubesta katsoin eilen videon missä intialainen mies sanoi että Suomessa tummasta ihosta on hyötyä, koska suomalaiset naiset pitävät sitä eksoottisena ja haluavat heti yhdenyön ainakin sellaisen miehen kanssa. Oli joku sellainen pick up artist tyyppi.

Vierailija
31/49 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melan varresta löytää intiaanin. Myös Tiipiit kannattaa tarkistaa.

Vierailija
32/49 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra Heinämäen ladossa oli joskus, mutta joutui muuttamaan, minne lie, koska kulttuurinen omiminen ja mielen pahoitus. En kyllä muista oliko erityisen lihaksikas tai ees pitkätukkainen.

Vierailija
33/49 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lännenleffat valehtelevat.

Tuntemani Chippewat ovat lyhyitä, vatsakkaita mutta kyllä mustatukkaisia.

Helsingin kolmen sepän patsaalla voi tavata lattari-intiaaneja huilua soittamassa

Kelpaako Andien intiaani, jos hänellä on lihaksia ja panhuilu?

Vierailija
34/49 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan palstalatino intiaani? 🤔

Vierailija
35/49 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa saa naista kun on vain tumma iho. Ei siihen muuta tarvita. Olen itse puoliksi itä eurooppalainen ja en oikein ota väriä ihooni. Hiukset on pähkinän ruskeat. Ei käy minullakaan flaksi.

Toimiskohan jos värjäisi hiukset mustaksi ja kävisi suihkurusketuksessa ottamassa tummimman mahdollisimman värin?

Yotubesta katsoin eilen videon missä intialainen mies sanoi että Suomessa tummasta ihosta on hyötyä, koska suomalaiset naiset pitävät sitä eksoottisena ja haluavat heti yhdenyön ainakin sellaisen miehen kanssa. Oli joku sellainen pick up artist tyyppi.

Mulle toimi kun värjäsin mustiksi ja puhuin englantia italiaano aksentilla. Ihan naurettavaa miten paljon enemmän p illua sain.

Vierailija
36/49 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntapaintiaanejakin on, kelpaako? Ta tunkio puhuu voimalla heissä.

Vierailija
37/49 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan palstalatino intiaani? 🤔

Mestiisi varmaan. Ei nyt että av mamma mitään eroa pystyisi huomaamaan. Kunhan kuulee sanan latino niin haarojen välit kostuu eikä ne jalat pysy yhdessä.

Vierailija
38/49 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humppilan takametsästä.

Vierailija
39/49 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No löytyykö? 😅

Vierailija
40/49 |