Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuipas epäreilulta

Vierailija
08.06.2019 |

Kun en omista aurinkolaseja ja ulkona tulee aurinkolasipäisiä kadulla vastaan. Ne saa vapaasti sieltä lasiensa alta mittailla silmillään vaikka miten, mutta itsellä täytyy yrittää pitää vaan katse eteenpäin tai jonnekin muualle etten vaikuttaisi perverssiltä kyyläilijältä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honkkarista, Tokmannilta ja ties mistä saa rillejä muutamalla eurolla. Ne kelpaavat sinulle mainiosti, vaikka itse en sellaisia halpislaseja käyttäisi ikinä.

Vierailija
2/4 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Honkkarista, Tokmannilta ja ties mistä saa rillejä muutamalla eurolla. Ne kelpaavat sinulle mainiosti, vaikka itse en sellaisia halpislaseja käyttäisi ikinä.

Rillipään vaan joutuu nähdä vähän enemmän vaivaa aurinkolasien eteen, siksi jäänyt laiskana hankkimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"AP selkeesti mies, alapeukutetaan se!"

Vierailija
4/4 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samapa tuo onko päässäni arskat vai ei, en mittaile ketään ei kiinnosta.  Eiköhän tänne maailmaan mahdu ihan kaikenlaisia tallaajia, tällä palstalla on todella surullista lukea miten ulkonäkökeskeisiä useimmat ovat. Mun jalat liikkuu, vie mut kohteesta a kohteeseen b. Aivot pelaa, tekee kokoajan päätöksiä ja mielikuvitus rullaa, ei ikinä juurikaan tylsää hetkeä. Aurinko paistaa, ai niin... on aivan liian Kuuma! ja talvella sit nalkutetaan et on liikaa Lunta ja kylmä!  Ja joku tänäänkin saanut jostain sairaudestaan diagnoosin... Herätkää ihmiset elämäänne, älkää nukkuko sitä päivälläkin.