Lue keskustelun säännöt.
Forumin leffateatteri
24.05.2006 |
Onko kukaan käynyt viimeaikoina, onko teatteria kunnnostettu? Viimeksi kun kävin, salit olivat ihan hirveässä kunnossa, penkit rikki ja niihin liimattu purkkaa jne.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihan siisti se teatteri oli. Muistaakseni se oli numero 4 missä olin. Aika pieni skriini ja vanhanaikainenhan tuo leffateatteri on verrattuna esim. tennariin tai kino palatsiin.