Voiko mt-ongelmainen nainen olla kiinnostava miesten mielestä?
Miehet, mitä mieltä olette, voisitteko kiinnostua mt-ongelmaisesta tai oletteko joskus olleet?
Kommentit (35)
Huvittaa noi taannoiset kuvat Britney Spearsista poikaystävänsä kanssa. Britni oli lähdössä lomalle mielenterveysklinikalta. Hiukset kuin tarhapöllöllä, silmät seisovat päässä kun on vahva lääkitys päällä, olemus aivan kuutamolla, ja poikaystävä suurinpiirtein talutti kädestä. Mahtaa olla henkevää seuraa.
Onhan sitten tämä kotimainenkin tähtönen joka oli ottanut märkpaitakuvia sairaalan paidassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskivaikeasti masentuneena tiedän, että ei voi. Ei minulla ainakaan ollut suuremmin vientiä, kuin toiset toipilaat tai sitten miehet, jotka olisivat halunneet käyttää hyväksi. Kaikenlaisia hyväksikäyttäjiä olisi ollut jonoksi asti.
Masentuneena on niin poissa itsestään, että ei oikeastaan olisi ollut paljon annettavaakaan toiselle ihmiselle.Miten niin käyttää hyväksi? Mikä tekee siitä että haluaa seksiä hyväksikäyttöä? Seksi vaatii mieheltäkin antautumista alttiiksi.
Tarkoitan tunnepuolta. Koin, että en pysty luottamaan kehenkään. Lisäksi masentuneena on jotenkin tahdoton, poissa itsestä. Mielialat heittelee myös paljon, ja mukana on ärtyisyyttä ja itkua.
Kaikkea katsoo ikäänkuin harmaan kalvon lävitse, ja on samalla voimaton toteuttamaan mitään. Joinakin päivinä saatoin vain maata sängyssä ja todellakin tuijottaa vain kattoon.
Vakavaa masennusta sairastaneena osa oli kiinnostunut osa ei. Itse en ollut kiinnostunut kenestäkään, vaikka treffeillä kävinkin. Nykyinen on sairastanut vakavan masennuksen ja on minulle kaikista sopivin mies. Hän on jo terve, mutta minulla on jotakin ongelmaa vielä joka toivottavasti parin vuoden sisällä loppuu.
Eihän sitä voi päättää kenelle sydän sykkii.
Eikö ole olemassa karkea sanonta tästä aiheesta. ”Hullu nainen on seksikäs, kunhan ei ole kauhean vanha.”
Särkyneen oloiset, hukassa olevat, pelokkaat naiset vetävät usein puoleensa miehiä. Raskastahan sellaisen naisen kanssa on tietysti jotain perhe-elämää viettää. Vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
En, ei haittaa jos naisella adhd, lievä paniikkihäiriö, hahmotushäiriö tms. Mutta jos nainen on sairaslomalla tai sairaseläkkeellä mielisairauden vuosi. Niin jokainen ymmärtää että ei siinä tilanteessa perhettä perusteta.
ei ole mielenterveysongelma
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, mt ongelmainen on aina ongelma. Ei ole sukupuolesta kyse.
Tämä. Mt-ongelmainen ihminen on aina villi kortti, josta ei ota Erkkikään selvää ja yleensä ei kannatakaan. Tietenkin jos itsellä on myös ongelmia, niin silloin toinen ongelmainen tuntui varmaan hyvältä valinnalta, mutta yhdenkään tervejärkisen ei kannata hukata yhtään aikaansa ongelmaiseen ressukkaan.
Yhden mt-potilaan kanssa naimisissa olleena sanoisin, etten ainakaan toiste haksahda. Kyllä oli sellaista vuoristorataa että huhhuh. Olen yksin ennemmin.
Jos on villikissa sängyssä eikä hirveästi draamaile julkisesti, niin kyllä kelpaa.
Rehellinen nainen ja jos ei ole pahatapainen, kiinnostaa miehiä. Mt-ongelmista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Jos on villikissa sängyssä eikä hirveästi draamaile julkisesti, niin kyllä kelpaa.
Mitä jos naisella on skitsofrenia ja aina välillä harhoja? Käy välillä pakkohoidossa ja muuta. Pahimmillaan joutuu sairaseläkkeelle. Mielisairaus on jotain muuta kuin draamailua.
Voi. Olen kihloissa miehen kanssa joka rakastaa minua sellaisena kuin olen, vaikka minulla on todettu keskivaikea masennus, ptsd, paniikkihäiriö ja sosiaalisten tilanteiden pelko. Tunnen itseni todella onnekkaaksi kun mietin kuinka harvassa sellaiset ihmiset ovat
Vierailija kirjoitti:
En, ei haittaa jos naisella adhd, lievä paniikkihäiriö, hahmotushäiriö tms. Mutta jos nainen on sairaslomalla tai sairaseläkkeellä mielisairauden vuosi. Niin jokainen ymmärtää että ei siinä tilanteessa perhettä perusteta.
😁 Ihan miten vaan.
Miten niin käyttää hyväksi? Mikä tekee siitä että haluaa seksiä hyväksikäyttöä? Seksi vaatii mieheltäkin antautumista alttiiksi.