Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vagisan - siis järkyttävää mikä aine :(

Vierailija
08.06.2019 |

Hormoniehkäisyn takia paikat on alkaneet kuivua, joten gyne suositteli vagisania. Ostin, kokeilin ja ei koskaan enää. Laitoin ohjeen mukaan illalla. Ensimmäisen yön jälkeen kaikki ok. Toisen yön jälkeen lievää polttelevaa kirvelyä. Kolmannen yön jälkeen alapää on saman tuntuinen kuin voisin kuvitella että jos ois kaadettu happoa! Polttaa, kirvelee ja vuotaa verta :( Aivan hirveä aine, roskiin meni. En ymmärrä miten tämmöistä edes myydään.

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, Vagifemistäkin tuli kipuja aikoinaan. Ja noista  kaikista muistakin kuten aloittajan  kokeilemasta tuotteesta. Ei sinne ole tarkoitus työntää keikaaleja...Suuhun ne hormonit laitetaan jotta ne ovat luonnollisesti verenkierrossa ja koko elimistössä. Eihän esim Thyroxiniakaan laiteta pistoksena mihinkään kilpirauhaseen vaan nielaistaan jotta vaikuttaa mahdollisimman luonnollista reittiä. 

En todellakaan uskaltanut käyttää Flagyliä....pelottava ajatus. Onneksi mahd BV meni ohi, ehkä Vagisanin ansiosta mutta se aiheutti myös kipuja tosiaan. 

Vierailija
62/93 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein voi olla hiivatulehdus joillakin tai muu limakalvojen herkistyminen. Jolloin Canesten, sitten kun limakalvot ehjiä. Eli Vagisan ei olekaan sopiva aina. Kai jotain vaihtoehtoja on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi, ettei työnnä sinne mitään.

Vierailija
64/93 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein voi olla hiivatulehdus joillakin tai muu limakalvojen herkistyminen. Jolloin Canesten, sitten kun limakalvot ehjiä. Eli Vagisan ei olekaan sopiva aina. Kai jotain vaihtoehtoja on.

Minä en uskalla ottaa kuin suun kautta Diflucanin, jonka jouduin tänään ottamaan taas...

Myös tavalliset siteet allergisoi ja polttelee menkkojen aikana.

Vierailija
65/93 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi ja kenelle noita alapäävoiteita oikein tehdään.

Kyllä naisella on luontaiset voiteet, JOS haluaa seksiä, ellei ole, se on sen merkki ettei tee mieli.

Väkisinmakaajille (joihin aviomiehetkin kuuluvat usein) näitä on suunniteltu?

Jättäkää naiset rauhaan rasvoiltanne.

Olen 56-vuotias ja en kostu aina tarpeeksi, vaikka kuinka kiihottunut olisin. 

Silloin on lisäliukastus tarpeen. Kyllä tämä vaihdevuosien jälkeen on jokaikisellä edessä. Lienet paljon nuorempi?

Minä en ymmärrä miksi 56v harrastaa yhdyntää ylipäätä. 

Eiköhän luonto sinullekin yritä jotain kertoa, jos et kostu.

Mutta nykyihmisen pitää toki nussia hautaan asti, sehän on koko elämän tarkotus. Muuten et ole "normaali". Luut vain kolisemaan ja tyrät rytkymään, rasvaillaan toosa ja otetaan vigraa että voidaan raihnasilla puoli-invalidisoituneilla kehoillakin vielä 8kymppisinä panna. 

Hohhoijaa.

Nu ssim inen on nuorten juttu. Mutta sitähän ei saisi sanoa ääneen.

Kerrankin järjellinen kommentti. Juuri näin!!!

Nauroin itseni tärviölle. Oottepa hölmöjä kirjoittaneet. Kenties jotain lahkotaustaa teillä?

N52

:) :)

Vaikka toisaalta, välillä kyllä tuntuu tuo ihmisten meno aika väkinäiseltä.

Vierailija
66/93 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina ihmetellyt ketkä noita ostaa ja käyttää, sanoo kai sen terve järkikin ettei sinne mitään aineita tungeta.

Ihmettelen tamponin käyttäjiäkin.

Ei ihme että jotkut juoksee gynekologeilla kun räpläävät paikkojaan kemikaaleilla ja tavaroilla.

Itse en ole käynyt gynekologilla koskaan. En tunge sisälleni mitään, niin ei tarvitse elämän pyöriä toosan ympärillä.

Tamponi on joillekin pakollinen, jos ei halua kulkea takapuoli veressä. Kyllä sieltä niin paljo tulee, että pakko olla tuppo tukkona. Ja vaihtaa tunnin välein.

Vierailija
67/93 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi ja kenelle noita alapäävoiteita oikein tehdään.

Kyllä naisella on luontaiset voiteet, JOS haluaa seksiä, ellei ole, se on sen merkki ettei tee mieli.

Väkisinmakaajille (joihin aviomiehetkin kuuluvat usein) näitä on suunniteltu?

Jättäkää naiset rauhaan rasvoiltanne.

Olen 56-vuotias ja en kostu aina tarpeeksi, vaikka kuinka kiihottunut olisin. 

Silloin on lisäliukastus tarpeen. Kyllä tämä vaihdevuosien jälkeen on jokaikisellä edessä. Lienet paljon nuorempi?

Minä en ymmärrä miksi 56v harrastaa yhdyntää ylipäätä. 

Eiköhän luonto sinullekin yritä jotain kertoa, jos et kostu.

Mutta nykyihmisen pitää toki nussia hautaan asti, sehän on koko elämän tarkotus. Muuten et ole "normaali". Luut vain kolisemaan ja tyrät rytkymään, rasvaillaan toosa ja otetaan vigraa että voidaan raihnasilla puoli-invalidisoituneilla kehoillakin vielä 8kymppisinä panna. 

Hohhoijaa.

Nu ssim inen on nuorten juttu. Mutta sitähän ei saisi sanoa ääneen.

Kerrankin järjellinen kommentti. Juuri näin!!!

Nauroin itseni tärviölle. Oottepa hölmöjä kirjoittaneet. Kenties jotain lahkotaustaa teillä?

N52

:) :)

Vaikka toisaalta, välillä kyllä tuntuu tuo ihmisten meno aika väkinäiseltä.

Väkinäistä seksistä kyllä tuleekin mikäli hormonit ovat alhaalla eikä asialle tehdä mitään. Oma kokemus.

Vierailija
68/93 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitavaan seksiin

tämän sloganin keksijä pitäs hi r tt ää munistaan. Mieshän se on, yksikään nainen ei voi keksiä mitään näin älyvapaata.

Mitä,se hoitaa?

Vierailija
69/93 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagifem harvoin aiheuttaa ongelmia. Kannattaa pyytää lääkäriltä resepti, siten se on paljon edullisempaa.

Vierailija
70/93 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohtakaa nuo paljon mainostetut ja varsin ikäviä teollisia aineita sisältävät aineet. Membrasin on parempi vaihtoehto, siinä luontaisia ainesosia. En ymmärrä miksi esim lääkärit aina mainostavat ja mainokset pauhaa tästä otsikon tuotteesta. Suosikaa luontaisia tuotteita.

Saahan sieltä lääkäriltä kaikenlaisia näytepulloja. Mistä lie saaneet ja miksi?

Vierailija
71/93 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vanha kuin saapas, eikä mulla oo mitään ongelmaa. Pitää vaan pestä vedellä ja antaa muulloin olla rauhassa.

72/93 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tarvitse jalkojaan levitellä niin paikat pysyy terveenä. Kyllä näitä lukiessa paistaa että kovassa on käytössä limakalvot. Yöh.

Vierailija
73/93 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Kun ei tarvitse jalkojaan levitellä niin paikat pysyy terveenä. Kyllä näitä lukiessa paistaa että kovassa on käytössä limakalvot. Yöh.

Toiset meistä tykkää siitä...

Vierailija
74/93 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhhyhh

Vierailija
75/93 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N45vuotta kirjoitti:

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Toiset meistä tykkää siitä...

Ja sit on ongelmia

Vierailija
76/93 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rupesin käyttämään säännöllisesti Vagifemia, ja se on ollut mun pelastus. Ennen sitä sairastin 17 virtsatietulehdusta 14 kk aikana, kolme munuaistulehdusta , joista kahdessa jouduin pariksi päiväksi sairaalaan, ekassa mun elintoiminnot alkoi romahtaa. Lisäksi sain Nitrofur-c antibiooteista äkillisen reuhkoteaktion, eli lääkemyrkytykseb, koko yö meni tutkimuksissa sairaalan polilla. Kun aloitin jokapäiväisen Vagifemin käytön, niin ei ole ollut tulehdusta 10 kuukauteen.

Vierailija
77/93 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rupesin käyttämään säännöllisesti Vagifemia, ja se on ollut mun pelastus. Ennen sitä sairastin 17 virtsatietulehdusta 14 kk aikana, kolme munuaistulehdusta , joista kahdessa jouduin pariksi päiväksi sairaalaan, ekassa mun elintoiminnot alkoi romahtaa. Lisäksi sain Nitrofur-c antibiooteista äkillisen reuhkoteaktion, eli lääkemyrkytykseb, koko yö meni tutkimuksissa sairaalan polilla. Kun aloitin jokapäiväisen Vagifemin käytön, niin ei ole ollut tulehdusta 10 kuukauteen.

No mulla se ei edes auttanut kuivuuteen, vaikka laitoin lopulta jokatoinen pv.  Vasta systeeminen auttoi. 

Vierailija
78/93 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein toistuvat hiivat aiheuttavat vulvodynian? Pelottaa...

Ei varmaan kuitenkaan kauhean usein, koska hiiva on tosi yleinen. Vulvodynia ei yhtä yleinen.

Vierailija
79/93 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole niin tyhmä että nielee pölvästipillereitä ehkäisyyn. Niiden pieniä yhdisteitä ei saada juomavedestä puhdistettua, aikaistavat tyttöjen murrosikää, tekevät miehistä naismaisempia, pilaavat ympäristöä ja aiheuttavat terveyshaittoja nielijälleen..

Vierailija
80/93 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ole niin tyhmä että nielee pölvästipillereitä ehkäisyyn. Niiden pieniä yhdisteitä ei saada juomavedestä puhdistettua, aikaistavat tyttöjen murrosikää, tekevät miehistä naismaisempia, pilaavat ympäristöä ja aiheuttavat terveyshaittoja nielijälleen..

Twenty years ago, the United Kingdom’s Environmental Agency stated: “Estrogenic steroids natural and synthetic hormones in sewage effluent have been shown to be more potent than previously thought, with the synthetic steroid 17a ethinyl estradiol showing effects in fish at concentrations below 1 nanogram [one billionth of a gram] per liter.”2 These findings were confirmed in a 2020 study which also found that some streams had an ethinyl estradiol concentration of more than 60 nanograms per liter, far beyond the limit that causes grave harm to fish populations.3 This means that the problem of hormonal pollution is longstanding and causing ever more severe environmental impacts with each generation of fish.

This is because excreted birth control pill hormones are a pollutant, just like trenbolone (a synthetic steroid that “bulks up” cattle) and the pesticide bifenthrin. Gord Miller, Ontario’s environmental commissioner, said, “If you were designing the perfect pollutant, it would probably look like a pill.