"Valitkaa parempia miehiä"
Tuota ohjetta täällä usein toistellaan, itse en ole tuohon kuitenkaan kyennyt vaikka olen jo nelikymppinen ihminen (naispuolinen). Miten tuo siis tehdään ja mistä niitä "parempia miehiä" löytää, onko niitä tosiaan olemassa? Riittääkö jokaiselle "hyvälle naiselle"?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naisten ongelma on että ne aina valitsevat sen koviten mölisevän apinan, ja sitten myöhemmin suuttuvat siitä kun se on sellainen kovaa mölisevä apina
Tämä.
Ilmiö korostuu kesällä kun naisilla iskee vuoden ainoa pariutumisvaihe päälle. Vientiä on kovaäänisesti mölisevillä itsevarmoilla kesämiehillä. Jälkikäteen sitten valitetaan miksi ne ovat sellaisia möliseviä äijiä eikä tunteista keskustelevia filosofimiehiä.
Muistelen lukeneeni, että jos parinvalinnan tuoksinnassa pääsee siihen eriytymisvaiheeseen, alkaa osalla ärsyttää juuri ne piirteet joihin on ihastuttu. Eli mölyapinan mirkkua ärsyttää mölinä, filosofin sitten joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Minä otin tuollaisen miehen maaseudulta. Kyllä se väkivaltaiseksi ajan myötä paljastui vaikka ei olisi koskaan päällepäin uskonut. Nyt se elelee yksin siellä mökissään.
Olitko kuuliainen vaimo? Vai sellainen tottelematon turhan perään haikaileva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehäänkö uus lakialoite? Palstalatino joka av-mammalle, joka sen haluaa. Eiku...
Tehdään vaan! Mikä on palstalatino? t. vela
Täällä kirjoitteli viime vuonna fiksuntuntuinen ja käytöstapainen latinomies, mutta häntä ei ole näkynyt pitkään aikaan
Koska oli feikki ja paljastui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naisten ongelma on että ne aina valitsevat sen koviten mölisevän apinan, ja sitten myöhemmin suuttuvat siitä kun se on sellainen kovaa mölisevä apina
Tämä.
Ilmiö korostuu kesällä kun naisilla iskee vuoden ainoa pariutumisvaihe päälle. Vientiä on kovaäänisesti mölisevillä itsevarmoilla kesämiehillä. Jälkikäteen sitten valitetaan miksi ne ovat sellaisia möliseviä äijiä eikä tunteista keskustelevia filosofimiehiä.[/quoteSuomi raikaa kun kylät ja turut on täynnä mölyapinoita
Ne jännät miehet voittavat jälleen! xD
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin huvittavaa, että "parempi mies" on samanlainen kuin perustasoinen nainen. :D
Miehet kun luulee, että "perustasoinen" mies on sama, kuin kebebia ja ööliä verkkareissa ja virttyneessä sohvalla mässyttävä kaljamahainen nössykkä, joita Suomi on pullollaan
Ulkomailta muista länsimaista niitä parempia miehiä, etenkin Keski-Euroopasta ja Pohjoismaista. Ovat sitoutumishaluisempia ja perhekeskeisempiä ja kykeneviä ottamaan vastuuta. Haluavat huolehtia perheestään eivätkä pidä sitä riippakivenä. Osaavat myös avata suunsa eivätkä jurota samalla tavalla kuin suomalaiset. Toki huonoja miehiä on sielläkin, mutta jos olet kielitaitoinen, niin kannattaa pitää ulkomaille lähtemistä vaihtoehtona.
Vierailija kirjoitti:
Ne jännät miehet voittavat jälleen! xD
Ja killtikunnonmiehet eli palstau* jäävät ilman parisuhdetta...Anteeksi ilman p*
No miksi pitäisi tyytyä mieheen jota kohtaan ei tunne ihastusta tai seksuaalista halua?Mieluummin ilman ja yksin.
Vierailija kirjoitti:
Maaseudulla niitä on. Hyviä miehiä, jotka ovat jääneet ilman naista, koska ovat jääneet kotiseudulleen asumaan. Tässä näitä on meidänkin kylällä toistakymmentä. En nyt kaikkia niin hyvin tunne, mutta kukaan ei ainakaan ole juoppo, rikollinen, narkkari, väkivaltainen tai pummi. Kaikilla on oma talo ja toimeentulo. Ikähaitari 35-80 v. Pari tunnen oikein hyvin ja monesti olen mielessäni harmitellut, että voi kun tuostakin olisi joku saanut hyvän puolison ja varmaan perheenisänkin.
Missä? Itse asun maaseudulla mutta täkäläiset sinkkumiehet ovat rapajuoppoja, joten omalta kylältä on mahdotonta saada maajussia itselleen. Yksikin alkoholisoitui jo yläasteen jälkeen.
"Hyvä" nainen tekee "huonosta" miehestä hyvän.
"Hyvä" mies tekee "huonosta" naisesta !"#¤%&.
Nainen jonka vuoksi mies tekisi mitä vain, kaunis, iloinen, hoikka, epäitsekäs, aina valmis, rakastava, "fiksu".
Mies jonka vuoksi nainen tekisi mitä vain, paksu lompakko.
Sinkkunainen maalta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaseudulla niitä on. Hyviä miehiä, jotka ovat jääneet ilman naista, koska ovat jääneet kotiseudulleen asumaan. Tässä näitä on meidänkin kylällä toistakymmentä. En nyt kaikkia niin hyvin tunne, mutta kukaan ei ainakaan ole juoppo, rikollinen, narkkari, väkivaltainen tai pummi. Kaikilla on oma talo ja toimeentulo. Ikähaitari 35-80 v. Pari tunnen oikein hyvin ja monesti olen mielessäni harmitellut, että voi kun tuostakin olisi joku saanut hyvän puolison ja varmaan perheenisänkin.
Missä? Itse asun maaseudulla mutta täkäläiset sinkkumiehet ovat rapajuoppoja, joten omalta kylältä on mahdotonta saada maajussia itselleen. Yksikin alkoholisoitui jo yläasteen jälkeen.
Ja niitä vissymiehiä nyt ei noteeraa kukaan, kun ovat niin tylsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, itse olen täysin raitis, joten mulla ainakin olisi hakusessa mahdollisimman raitis mies myös. Täällä ei valitettavasti sellaisia ole (sinkkuna).
-edellinen
Vierailija kirjoitti:
Nainen jonka vuoksi mies tekisi mitä vain, kaunis, iloinen, hoikka, epäitsekäs, aina valmis, rakastava, "fiksu".
Jos ei täytä kolmannen kohdan kriteerejä (joissa on toki epätarkkuutta), ei sitten jäänyt mitään muuta vaihtoehtoa kuin pyrkiä toimimaan viimeisen mukaan.
On tosiaan huvittavaa, että hyvätasoisia miehiä on liian vähän. Ja tällä en tarkoita mitään komeaa miljardööriä, vaan miestä, joka huolehtii itsestään, kunnostaan ja henkilökohtaisesta hygieniastaan. Käy töissä, ei juo liikaa ja osaa käyttäytyä peruskohteliaasti sosiaalisissa tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
On tosiaan huvittavaa, että hyvätasoisia miehiä on liian vähän. Ja tällä en tarkoita mitään komeaa miljardööriä, vaan miestä, joka huolehtii itsestään, kunnostaan ja henkilökohtaisesta hygieniastaan. Käy töissä, ei juo liikaa ja osaa käyttäytyä peruskohteliaasti sosiaalisissa tilanteissa.
Ja sitten miehen pitäisi vielä älytä kiinnittää naiseen huomio ja alkaa tekemään peliliikkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Alkoton on aina kummajainen joka ei kuitenkaan ketään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, itse olen täysin raitis, joten mulla ainakin olisi hakusessa mahdollisimman raitis mies myös. Täällä ei valitettavasti sellaisia ole (sinkkuna).
-edellinen
No yksi raitis tylsä juntti löytyy, minä.
Vierailija kirjoitti:
Sulle naiset on siis h* jotka etsivät vain mahdollisimman rikasta miestä.Ja "tasokas" nainen on kaunis nainen, joka ajattelee vaan miestään ja ei saa itkeä tai olla vihainen.
Mikä mahtaa olla käsityksesi paremmasta miehestä?