Maratoonarimiehillä on parhaat kropat!
Huomasin just Helsingin keskustassa, kun oli ollut joku isompi juoksutapahtuma siellä. Oli kerrankin ns. silmän ruokaa naisellekin. Heillä on kiinteät, terveen näköiset vartalot: ei läskiä eikä ylipumpattuja lihaksiakaan. Harvalla oli mitään tatuointejakaan ja iholla oli hyvä, kevyt rusketus. Komeita!
Kommentit (17)
Minusta ei. Kuivia ja minun silmään lihaksettomia.
Itsekin maratoneja harrastavana naisena täytyy sanoa, että usein katse lepää kanssajuoksijoiden treenatuissa kropissa. Ei sitä koko aikaa jaksa kaupunkimaisemiakaan tiirailla.
Kuiva ja kova. Ja kova ei siis mitenkään hyvällä tavalla :)
Vierailija kirjoitti:
Harvapa harrastelijamaratoonari on kuivan kesän orava, tosin sairaalloisen ylipainoisiakaan ei joukossa näy. Useimmat ovat terveen sopusuhtaisia. Ammattiurheilijat sitten erikseen.
Samaa mieltä. Samoin esim (ampuma)hiihtäjillä ja vaikkapa suunnistajilla on minun silmään kivat kropat ja muutenkin kivan terve ja raikas olemus. Muutenkin viehätyn miehistä jotka tykkää liikkua luonnossa.
Salimasat taas ei miellytä minua yhtään.
N42
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Samoin esim (ampuma)hiihtäjillä ja vaikkapa suunnistajilla on minun silmään kivat kropat ja muutenkin kivan terve ja raikas olemus. Muutenkin viehätyn miehistä jotka tykkää liikkua luonnossa.
N42
Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Ja kyllå niillä naisillakin oli hienot kropat. Itse pidän terveen näköistä, virtaviivaista, vahvan näköistä (mutta pumppaamatonta) kroppaa kauneimpana. Pitkän matkan juoksijoilla on myös yleensä melko hyvä ryhti ja liikkuvat ryhdikkäästi, mutta luonnollisesti. Terveen näköisiä ihmisiä ilman mitään turhaa itsekorostusta! 🙂👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvapa harrastelijamaratoonari on kuivan kesän orava, tosin sairaalloisen ylipainoisiakaan ei joukossa näy. Useimmat ovat terveen sopusuhtaisia. Ammattiurheilijat sitten erikseen.
Eivät he olleet sellaisia ultrakuivia ja ylirasittuneen näköisiä tosiaankaan, vaan jäntevän sopusuhtaisia, hoikkia ja samalla kevyesti lihaksikkaita. Useimmilla oli kiva luonnollinen rusketuskin.
Harrastelijamaratoonareista suurin osa tekee kaikkea muutakin. Harvalla on "maratoonarin kroppaa".
Todellakin harrastajamaratoonarit, ultra- ja polkujuoksijat - parhaat kropat, ihan ehdottomasti.
Näin on. Salijantteria ei kaljapötsi hidasta yhtään, mutta maratoonari joutuisi kantamaan sitä 42 kilsaa.
Ei kiitos. Jätän tuommoiset kuivakat muiden tiirailtavaksi.
Kyllä ne 400 m:n ja 600 m:n huippujuoksijat ovat silmänruokaa. Pikän matkan juoksijat ovat ripakinttuja.
Vierailija kirjoitti:
N42
Höpö, höpö. :D
mies51v
Vierailija kirjoitti:
600 m juoksijat?
:D ei taida olla paljon tytöllä tullut seurattua muita kuin sali makeja
mies51v
Minäkin tykkään hyvin hoikista miehistä joilla jonkin verran lihaksia. Ihanat vartalot joita nykyään harvoin näkee.