Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maratoonarimiehillä on parhaat kropat!

Vierailija
08.06.2019 |

Huomasin just Helsingin keskustassa, kun oli ollut joku isompi juoksutapahtuma siellä. Oli kerrankin ns. silmän ruokaa naisellekin. Heillä on kiinteät, terveen näköiset vartalot: ei läskiä eikä ylipumpattuja lihaksiakaan. Harvalla oli mitään tatuointejakaan ja iholla oli hyvä, kevyt rusketus. Komeita!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään hyvin hoikista miehistä joilla jonkin verran lihaksia. Ihanat vartalot joita nykyään harvoin näkee.

Vierailija
2/17 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei. Kuivia ja minun silmään lihaksettomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin maratoneja harrastavana naisena täytyy sanoa, että usein katse lepää kanssajuoksijoiden treenatuissa kropissa. Ei sitä koko aikaa jaksa kaupunkimaisemiakaan tiirailla.

Vierailija
4/17 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiva ja kova. Ja kova ei siis mitenkään hyvällä tavalla :)

Vierailija
5/17 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvapa harrastelijamaratoonari on kuivan kesän orava, tosin sairaalloisen ylipainoisiakaan ei joukossa näy. Useimmat ovat terveen sopusuhtaisia. Ammattiurheilijat sitten erikseen.

Vierailija
6/17 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Samoin esim (ampuma)hiihtäjillä ja vaikkapa suunnistajilla on minun silmään kivat kropat ja muutenkin kivan terve ja raikas olemus. Muutenkin viehätyn miehistä jotka tykkää liikkua luonnossa.

Salimasat taas ei miellytä minua yhtään.

N42

Vierailija
7/17 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Samoin esim (ampuma)hiihtäjillä ja vaikkapa suunnistajilla on minun silmään kivat kropat ja muutenkin kivan terve ja raikas olemus. Muutenkin viehätyn miehistä jotka tykkää liikkua luonnossa.

N42

Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Ja kyllå niillä naisillakin oli hienot kropat. Itse pidän terveen näköistä, virtaviivaista, vahvan näköistä (mutta pumppaamatonta) kroppaa kauneimpana. Pitkän matkan juoksijoilla on myös yleensä melko hyvä ryhti ja liikkuvat ryhdikkäästi, mutta luonnollisesti. Terveen näköisiä ihmisiä ilman mitään turhaa itsekorostusta! 🙂👍

Vierailija
8/17 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvapa harrastelijamaratoonari on kuivan kesän orava, tosin sairaalloisen ylipainoisiakaan ei joukossa näy. Useimmat ovat terveen sopusuhtaisia. Ammattiurheilijat sitten erikseen.

Eivät he olleet sellaisia ultrakuivia ja ylirasittuneen näköisiä tosiaankaan, vaan jäntevän sopusuhtaisia, hoikkia ja samalla kevyesti lihaksikkaita. Useimmilla oli kiva luonnollinen rusketuskin.

Vierailija
9/17 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastelijamaratoonareista suurin osa tekee kaikkea muutakin. Harvalla on "maratoonarin kroppaa".

Vierailija
11/17 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin harrastajamaratoonarit, ultra- ja polkujuoksijat - parhaat kropat, ihan ehdottomasti. 

Vierailija
12/17 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Salijantteria ei kaljapötsi hidasta yhtään, mutta maratoonari joutuisi kantamaan sitä 42 kilsaa.

Vierailija
13/17 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Jätän tuommoiset kuivakat muiden tiirailtavaksi.

Vierailija
14/17 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne 400 m:n ja 600 m:n huippujuoksijat ovat silmänruokaa. Pikän matkan juoksijat ovat ripakinttuja.

Vierailija
15/17 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N42

Höpö, höpö. :D

mies51v

Vierailija
16/17 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

600 m juoksijat?

Vierailija
17/17 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset