Mies ajoi alapääkarvansa pois - tottuuko tähän !
Siis apua. Kaikki seksikkäät apinankarvat on poissa, hassut heilurit vaan esillä. En olekaan tajunnut miten eroottisina pidän miehen runsaita munakarvoja. Näyttäähän se paremmalta pystyssä?? Tottuuhan tähän? Oon ihan shokissa.
Kommentit (12)
Aja itsekin posliini... sitten on sexyä, niin sexyä.
Etkö muka tykkää kun näyttää isommalta?! 🤔
Ja nyt miehelläsi on pikkupojan vehkeet jalkojen välissä. Ajeletko muuten itse oman alapääsi?
Jos mies ei ajanut karvojaan sinun ehdotuksestasi, niin hänellä on toinen nainen kierroksessa. Se kuuluu pelin henkeen nykyään. Jokaikisellä rakastajallani on ollut posliini. t. kokenut nainen
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt miehelläsi on pikkupojan vehkeet jalkojen välissä. Ajeletko muuten itse oman alapääsi?
No siltä se just näyttää! Olen ihan järkyttynyt. Ja en tosiaankaan ajele.
Ja kiitos kommentoijille, ekaa kertaa elämässäni koen tulleeni ymmärretyksi tällä palstalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No ei näytä.
Ap
Minusta miehen karvaton alapää on naurettavan ja epäseksikkään näköinen. Miehisyyteen kuuluu ehdottomasti karvat.
Vierailija kirjoitti:
Siis tuonko takia ne karvojaan ajelee? Aivan sama miltä se muna "näyttää", koska totuus on se että se muna on sen pituinen kuin on, PISTE. Ei ne karvat siinä huononna tilannetta, päinvastoin.
No, meitä on moneen junaan. Itse tykkään karvattomuudesta myös miehellä. Rehottava puska on ruma kummalla tahansa sukupuolella. Miehekästä ei ole kokovartaloturkki, vaan kaikki se mitä sieltä turkin alta paljastuu.
Ensin naiset haluaa miehiltä karvat pois ja sitten posliini ei kelpaakkaan. Teille ei mikään kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ensin naiset haluaa miehiltä karvat pois ja sitten posliini ei kelpaakkaan. Teille ei mikään kelpaa.
Ketkä naiset? Minä olen pyytänyt ainoastaan että mies antaisi kaikkien karvojen kasvaa vapaasti, mukaan lukien hiukset ja parta. Keneltä toi oikein ottaa ohjeita?
Ap
Miehellä pitää olla munakarvat. Sinun ei tarvi tottua, koska karvat kasvaa takaisin ja seuraavaksi pidät huolen, ettei sama tyhmyys toistu.