Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaisitko kumppaniksesi yhtä sekavia puhuvan ihmisen kuin CMX-keittiömystikkko-Yrjänä?

Vierailija
07.06.2019 |

24/7 samaa horinaa, olisko kiva?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt hieman avaisit, mitä tarkoitat. Tunnetko siis A.W. Yrjänän ja tiedät, mitä hän puhuu, kuten sanoit "24/7"?

Vierailija
2/62 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt hieman avaisit, mitä tarkoitat. Tunnetko siis A.W. Yrjänän ja tiedät, mitä hän puhuu, kuten sanoit "24/7"?

Päivän Hesarissa iso juttu jättiläisen kryptisistä ajatuksista. Kaukana tylsä arki, kun tajunnan tasot aukeavat maitokaupan hyllyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän Hesarissa iso juttu jättiläisen kryptisistä ajatuksista. Kaukana tylsä arki, kun tajunnan tasot aukeavat maitokaupan hyllyllä.

Miksi asia tuntuu vaivaavan sinua? 

Vierailija
4/62 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä äänellä kuuntelisin mitä vaan sepustusta.

Vierailija
5/62 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta munassa!

Saisin vähän hiottua näitä mun kulmia...

Vierailija
6/62 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Yrjänä!

Vierailija
7/62 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa hän jutella ihan tavallisiakin :) Lisäksi on huomaavainen ventovieraitakin kohtaan.

Vierailija
8/62 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Yrjänä!

Mä en ymmärrä, miksi sä teet avauksen jostain aiheesta, mutta et sitten halua puhuakaan siitä. Älyllistä laiskuutta.

Vierailija
9/62 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrjänähän on ihan super HOT! Älykäs, lahjakas muusikko, tosi kiinnostavia juttuja ja karismaattinen ihminen. Mä ottaisin hänet koko komeudessaan, jos vain voisin! Hän tosin on uskollinen puoliso, ollut saman naisen kanssa jo ysäriltä lähtien, eikä hänestä ole ikinä ollut liikkeellä pettämis- tai bändärijuttuja. Kaksi veljeäni on musabisneksessä ja he tietävät kaikesta kaiken, Aki Yrjänästä ei ole koskaan ollut mitään panoseikkailu-juttua ei edes silloin kun hän oli nuori ja salskea.

Niin ja hän on taitava ruoanlaittaja. FB:ssä jatkuvasti ruokapostauksia toinen toistaan upeammista herkuista.

Vierailija
10/62 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm....

Vierailija
11/62 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vintagea mulle, olipa puheet mitä tahansa.

Vierailija
12/62 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrjänähän on ihan super HOT! Älykäs, lahjakas muusikko, tosi kiinnostavia juttuja ja karismaattinen ihminen. Mä ottaisin hänet koko komeudessaan, jos vain voisin! Hän tosin on uskollinen puoliso, ollut saman naisen kanssa jo ysäriltä lähtien, eikä hänestä ole ikinä ollut liikkeellä pettämis- tai bändärijuttuja. Kaksi veljeäni on musabisneksessä ja he tietävät kaikesta kaiken, Aki Yrjänästä ei ole koskaan ollut mitään panoseikkailu-juttua ei edes silloin kun hän oli nuori ja salskea.

Niin ja hän on taitava ruoanlaittaja. FB:ssä jatkuvasti ruokapostauksia toinen toistaan upeammista herkuista.

Eikös hän pyöri paljon Herra Ylpön kanssa? Ottaisin Ylpön ja Yrjänä tarjoileman sandwichin koska tahansa.

Vierailija
13/62 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrjänä on kyllä symppis ja yksi Suomen parhaista sanoittajista.

Mutta hieman hassuja ovat juttunsa. Hyvin lukenut mies toki, mutta jos joku tavan Marjatta horisisi samoin, pidettäisiin tätä todennäköisesti typeränä, naiivina ja hulluna. Kun keski-ikäinen rocktähti tekee saman onkin se yhtäkkiä kiinnostavaa ja syvällistä 😉

Vierailija
14/62 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri kerto, että Perttu Häkkinen oli haastatellut A.W. Yrjänää ja oli ymmärtänyt heidän välisestä puheesta sanat niin, kyllä, totta, eli toteat. Loppuja se arvaili sit mist on kyse.

Vierailija
15/62 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin jutusta tuli ylimielinen sävy. Nää sen sanoitukset on ihan hoopoja välillä, mahdottomia ymmärtää - niin itse hän kuittasi että miten ihmeessä kun hänelle ne kaikki on päivänselviä. No ajatella?! Se vielä puuttuisi, ettei itse ymmärrä. Mutta miten voi olettaa, että kuulija olisi täsmälleen samoista asioista kiinnostunut? Jonkun Kultanaamion laini ”minä en tunnusta mitään purppuraa jota pitää kumartaa” liittyy johonkin antiikin juttuun ka tuo vaan yksi sadasta hämärästä lainista.

Vierailija
16/62 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, kyllä mä olen kuullut tarinoita, että on nimenomaan hirveä häntäheikki ja fanitytöt kelpaa. Toki nää juorut on lähes parinkymmenen vuoden takaa, enää ei kelpaisi fanitytöille.

Vierailija
17/62 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös hän pyöri paljon Herra Ylpön kanssa? Ottaisin Ylpön ja Yrjänä tarjoileman sandwichin koska tahansa.

Ylppö pyörii nykyään Jussi Parviaisen kanssa. Siinä sulle voileipää.

Vierailija
18/62 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarin jutusta tuli ylimielinen sävy. Nää sen sanoitukset on ihan hoopoja välillä, mahdottomia ymmärtää - niin itse hän kuittasi että miten ihmeessä kun hänelle ne kaikki on päivänselviä. No ajatella?! Se vielä puuttuisi, ettei itse ymmärrä. Mutta miten voi olettaa, että kuulija olisi täsmälleen samoista asioista kiinnostunut? Jonkun Kultanaamion laini ”minä en tunnusta mitään purppuraa jota pitää kumartaa” liittyy johonkin antiikin juttuun ka tuo vaan yksi sadasta hämärästä lainista.

Lue hieman tarkemmin. Se päivänselvä-kommentti oli ironiaa, tarkoitettu vitsiksi. Kyllä hän ymmärtää, että esoteriasta kiinnostuneita on hyvin vähän.

Vierailija
19/62 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, kyllä mä olen kuullut tarinoita, että on nimenomaan hirveä häntäheikki ja fanitytöt kelpaa. Toki nää juorut on lähes parinkymmenen vuoden takaa, enää ei kelpaisi fanitytöille.

No kai se hässi niitä mimmejä ennen Kikkeä mut on kyllä ollut uskollinen. Totta kai se saisi edelleen seuraa, bändäreitähän ei kiinnosta ikä ja ulkonäkö vaan kohteen kuuluisuuden taso. Mutta Yrjänä ei ole mikään ns. tyttöjen ystävä jolle itsetunnon mitta on se kuinka monta gimmaa saa kiertueen aikana petiin

Vierailija
20/62 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se olisi alkuun kiehtovaa mutta alkaisi ajan mittaan nyppiä, että eikö sitä maitopurkkia voi valita ilman jotain diipadaapaa tajunnan tasoista.