Ajeletko käsikarvasi? Ja ikäsi? Itse en
mutta havahduin työpaikan kahvipöydässä asiaan, että pitäisikö. Toisilla näytti olevan melko karvattomat kädet ja itse siinä vilkaisin käsivarsiani jotka rehoittivat kuin turkkilaisella kebabinmyyjällä. Alkoi vähän nolostuttaa.
Aloin pohtimaan mahtavatko muut ajella vai ovatko luonnostaan vähäkarvaisempaa sorttia kuin minä.
Tälläisiä pulmia sitä länsimaassa tänään.
ja ikää on 36
Kommentit (38)
En. Ohutta aivan vaaleaa nukkaa käsivarsissa. Pidän siitä. Ei oo tullut ees mieleen et ajaisin.
Ajan. Tai nykyään sokeroin. En halua olla mallia apina.
Vierailija kirjoitti:
ajelen, tai siis nypin epilaattorilla. Ja syy on se, että olen luonnostani melko karvainen ja karvattomuus näyttää mulla paremmalta. Ajelen sääret ja pillunkin, miksi en käsivarsia?
Sama täällä! Tai siis epiloin :)
T. N41
En, koska niitä ei juurikaan ole. Ja sekin vähän on täysin näkymätöntä. Tunnustelemalla voi havaita jotain.
Mutta ajaisin, jos ne olisivat huomiota herättävät. Aikoinaan työpaikalla oli (ihan suomalainen) nainen, jolla karvat ulottuivat kämmenselkään asti kuin karvaisella miehellä. Olihan se aika hurjaa.
Kuitenkin aivan oma asia miten tekee. Viehättävä ihminen tämä oli ja kauniskin.
Vierailija kirjoitti:
Ajan. Tai nykyään sokeroin. En halua olla mallia apina.
Olen 38. Käsikarvat ole ajanut varmaan alakoulusta asti, kun siskoani sanottiin apinaksi kerran omiensa takia...
Mitkä käsikarvat? Mulle ei ole kasvanut sellaisia vielä.
En tiedä, moniko sitten on oikeasti karvainen käsistään.
En muista että karvani olisivat mitenkään häiritsevät olleet, mutta parikymppisenä aloin käsivarretkin sheivamaan ja ikää nyt 40. En vaan voi kuvitella muutenkaan. Kiinnitän huomiota naisten käsivarsiin ja ihmettelen kuinka joitain ei häiritse heidän aika pitkätkin karvat. Tulee mieleen mikä puska housuissa rehottas ja kintuissa.
En. Minulla on vain vaaleaa nukkaa käsissä joka ei oikein edes näy ellei katso valoa vasten.
N35
Vierailija kirjoitti:
En muista että karvani olisivat mitenkään häiritsevät olleet, mutta parikymppisenä aloin käsivarretkin sheivamaan ja ikää nyt 40. En vaan voi kuvitella muutenkaan. Kiinnitän huomiota naisten käsivarsiin ja ihmettelen kuinka joitain ei häiritse heidän aika pitkätkin karvat. Tulee mieleen mikä puska housuissa rehottas ja kintuissa.
Tai selässä ja mahassa...
En ajele, mutta kampaan kyllä, ainakin juhliin.
Epiloin, sillä ihoni on maidonvalkea ja karvoitus paksuhkoa ja tummaa, lisäksi kasvaa suoraan ylös eikä nätisti ihoa myöten :D en epiloisi jos olisi sellaista hentoa ja vaaleaa karvaa.
N28
Vierailija kirjoitti:
En, karvat ovat vaaleat, auringossa vaalenevat entisestaan, eika niita ole edes paljoa. Mulle oli joskus 20v suuri jarkytys etta toise naiset ajelee kasivarret😂. Ikaa 35v.
Haha! Sama täällä. Ajelen ehkä kerran vuodessa, kesällä. Karva on valeaa haituvaa.
Ikää 36.
En ajele. Pari kertaa poistin karvanpoistoaineella joskus 17-vuotiaana eli 10 vuotta sitten. Joskus nyppäisen jonkin yksittäisen selkeämmin erottuvan karvan pois. Käsikarvani ovat hentoja mutta melko tummia, erottuvat siis kyllä. Mutta eipä ole teini-iän jälkeen kiinnostanut enkä ole kuullut elämäni aikana kuin yhden kommentin niistä, sekin oli kun vertailtiin ulkomaalaisen kaverin kanssa ihonsävyä ja hän totesi että olen häntä jopa vähän vaaleampi mutta karvaisempi :D
Ajelen. 27v. Kärsin hirutismista eli liikakarvotuksesta, karvaa kasvaa tosi voimakkaasti ja tummana mm. alaselässä, reisissä ja vatsassa. Käsissä ei niin pahasti, mutta tää liikakarvtus on saanut sen verran ahistumaan karvoista että sheivaan käsistäkin pois.
Painta on että karva kasvaa niin nopeasti että on sheivattava suunnilleen joka toinen päivä. Maha, jalat kauttaaltaan reisiä myöten, alaselkä ja käsivarret, leukaankin kasvaa koko ajan karvoja, ne nypin pois. Pakko, muuten on niin epänaisellinen ja ahistava olo.
Ajelen karvat kainaloista ja käsivarsista, joskus harvoin sääristä. Käsivarsissa karvoja kasvaa paljon ja näkyvät, vaikka ovatkin vaaleita. Ensimmäistä kertaa ajelin ne isän parranajokoneella ekaluokkalaisena. Nykyään otan vaahdolla ja varsiterällä kaikki pois. Ajan myös "partani" välillä ,eli poskista kaikki nukkakarvat pois koska niitäkin on paljon.
Sääriä ajelen muutaman kerran kesässä. Säärissä karvoja on vähän verrattuna käsiin, eikä niitä oikein edes huomaa. Alapäätänikään en ole koskaan ajellut. Nykyään siellä on luonnostaan niin vähän karvaa, että tulee ilmeisesti posliini ihan luonnostaan.
Muiden karvat eivät kiinnosta, jokainen tekee niinkun tekee.
En ajele. Kyllä ne karvat näkyy, vaikka en mikään älytön karvakäsi olekaan, mutta en vaan jaksa ruveta siihen, varsinkin jos käy niin kun säärikarvojen kanssa, että niitä on sitten pakko jatkossa ajella aina.
En ajele käsikarvoja. Sääret ja kainalot on pakko ajella, kun karva samanlaista kuin miehillä 😆
En. Vaalea iho ja vaaleat karvat.