Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen nainen ja mielestäni seksi kuuluu vain parisuhteeseen ja parempi olisi odottaa avioon asti, miksi niin moni suorastaan raivostuu tästä?...

Vierailija
07.06.2019 |

Naisille nämä mun arvot ovat yleensä joku suurempi ongelma kun taas miehet yleensä suhtautuvat rauhallisesti asiaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Porvoossa asut?

Kumma kun minun seksielämälleni (tai sen puutteelle) ei kukaan tule koskaan raivostumaan.

Kai se johtuu siitä että olen sen näköinen nainen jolla "pitäisi" olla aktiivinen seksuaalielämä.

Vierailija
22/24 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma valintasi. Ei siinä mitään.

Valitettavan monet aatteesi jakavat mielellään "tuomitsevat" meidät muut, jotka emme halua odottaa. Siitä hermostuminen.

Ei se ole syyni jos joku on valinnut olla huonompi ihminen. Olenkin alkanut antamaan samalla mitalla takaisin tuomitsemalla "rumilla" sanoilla näitä "kokeneita" naisia.

Åkej, eli limakalvon retale tekee sinusta paremman ihmisen? 😂

Se etten vaihda miestä kuin sukkia todellakin tekee minusta paremman ihmisen.

Miksi tuo on niin vaikeata joittenkin hyväksyä? Se taas että ihminen joka ei varasta on parempi kuin ihminen joka varastaa taas on (melkein) kaikille itsetäänselvyys.

- Ap

Mikä asiassa on sellaista, että katsot sen tekevän sinusta paremman ihmisen? Eli MIKSI tavallasi ajatteleva on parempi ihminen kuin muut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ajattelen, että seksi on kahden vastuullisen ihmisen rakkauden täyttymys. Vajavaista toki, olemmehan ihmisiä omine virheinemme. Tämän ilon haluan jakaa rakkaani kanssa. Mahdollisesti syntyvät rakkauden hedelmät tarvitsevat turvallisen kasvuympäristön so. kodin ja perheen. Näitä asioita pidän elämässä tärkeinä ja haluan tehdä työtä noiden eteen. Tämä siis ihanteena. Käytäntö on usein muuta, mutta tähän pyrin. Siksi avioliitto ja seksi siinä. En ole ap.

Vierailija
24/24 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ajattelen, että seksi on kahden vastuullisen ihmisen rakkauden täyttymys. Vajavaista toki, olemmehan ihmisiä omine virheinemme. Tämän ilon haluan jakaa rakkaani kanssa. Mahdollisesti syntyvät rakkauden hedelmät tarvitsevat turvallisen kasvuympäristön so. kodin ja perheen. Näitä asioita pidän elämässä tärkeinä ja haluan tehdä työtä noiden eteen. Tämä siis ihanteena. Käytäntö on usein muuta, mutta tähän pyrin. Siksi avioliitto ja seksi siinä. En ole ap.

Minulla on melko samantyyppinen ajattelutapa, paitsi että voin harrastaa seksiä myös avioliiton ulkopuolla ja myös satunnaissuhteissa. Sitoutuneessa suhteessa seksiin tulee erilainen syvyys, kun tuntee toisen eikä tarvitse jännittää. Mutta silti siitä voi nauttia muidenkin kanssa. Tämä on ehkä kökkö vertaus, mutta minusta ihan sama ilmiö on siinä, käykö nauttimassa ravintolaillallisen jonkun tutun ja läheisen kanssa, vai jonkun vieraan. Kyllä se ruoka maistuu yhtä hyvältä molemmissa tapauksissa, mutta tutun ihmisen kanssa ilta on todennäköisesti rennompi ja intiimimpi. :)