Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen nainen ja mielestäni seksi kuuluu vain parisuhteeseen ja parempi olisi odottaa avioon asti, miksi niin moni suorastaan raivostuu tästä?...

Vierailija
07.06.2019 |

Naisille nämä mun arvot ovat yleensä joku suurempi ongelma kun taas miehet yleensä suhtautuvat rauhallisesti asiaan.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi omasta seksielämästä pitäisi keskustella kenenkään muun kuin seksikumppanin kanssa.

Vierailija
2/24 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma valintasi. Ei siinä mitään.

Valitettavan monet aatteesi jakavat mielellään "tuomitsevat" meidät muut, jotka emme halua odottaa. Siitä hermostuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatukseen usein liittyy, että muidenkin pitäisi pidättäytyä tai että siinä olisi jotain parempaa verrattuna sinkkuseksiin. Ihmisiä mieluusti sitten yritetään leimata erilaisen käyttäytymisen mukaan. Sinkkuseksin harrastajat naureskelevat tavallasi ajatttelevia ja te puolestaan paheksutte muita.

Vierailija
4/24 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro parista viimeisimmästä tilanteesta, kun sinulle raivostuttiin tuosta. Mitä tapahtui, missä, ketä raivostumiseen osallistui, mistä se alkoi jne.

Vierailija
5/24 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavan monet aatteesi jakavat mielellään "tuomitsevat" meidät muut, jotka emme halua odottaa. Siitä hermostuminen.

Ei se ole syyni jos joku on valinnut olla huonompi ihminen. Olenkin alkanut antamaan samalla mitalla takaisin tuomitsemalla "rumilla" sanoilla näitä "kokeneita" naisia.

Vierailija
6/24 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esität asiasi muille tuollaisena totuutena että "seksi KUULUU vain parisuhteeseen ", etkä neutraalin subjektiivisesti tyyliin "itselleni ei sovi seksi ilman parisuhdetta" niin ei ihme että muita ärsyttää. Tuo kun kuulostaa siltä että jotenkin paheksut ihmisiä jotka eivät ajattele asiasta samoin.

Vierailija
7/24 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi omasta seksielämästä pitäisi keskustella kenenkään muun kuin seksikumppanin kanssa.

Mieluummin olisin kyllä kuuntelematta siitä miten iso kalu sillä viimeisellä säädöllä oli ja muita tuon tyylisiä juttuja mitä tietyt naiset heittää.

Vierailija
8/24 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuulostat siltä, että tuomitset muiden käytöksen. Hyökkäyshän on tunnetusti paras puolustus. Monet eivät halua ”sikaa säkissä”.

Vierailija
9/24 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole syyni jos joku on valinnut olla huonompi ihminen. Olenkin alkanut antamaan samalla mitalla takaisin tuomitsemalla "rumilla" sanoilla näitä "kokeneita" naisia.

Åkej, eli limakalvon retale tekee sinusta paremman ihmisen? 😂

Vierailija
10/24 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen maailma olisi, jos kaikki harrastaisivat seksiä vain vakiintuneessa parisuhteessa? Luultavasti paljon parempi. Tinder-mielenterveysongelmia, pelimiehiä, sukupuolitauteja ja vahinkolapsia olisi paljon vähemmän. Siinä mielessä se on hyvä arvo. -ei ap

Vierailija
11/24 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen sitä mieltä että avioliitto ei kuulu mihinkään, aikansa elänyttä pascaa. How about that?

Vierailija
12/24 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos esität asiasi muille tuollaisena totuutena että "seksi KUULUU vain parisuhteeseen ", etkä neutraalin subjektiivisesti tyyliin "itselleni ei sovi seksi ilman parisuhdetta" niin ei ihme että muita ärsyttää. Tuo kun kuulostaa siltä että jotenkin paheksut ihmisiä jotka eivät ajattele asiasta samoin.

Tietenkin paheksun. En nyt nuodattaisi arvojani jos ne eivät mielestäni olisi parhaat. Mutta ei kai siinä mitään väärää kun samalla tavalla ne "muitten arvojen" naiset minua paheksuvat. Toisin kun ne, en kuitenkaan ala tekemään koko jutusta isoa numeroa.

Vierailija
13/24 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen maailma olisi, jos kaikki harrastaisivat seksiä vain vakiintuneessa parisuhteessa? Luultavasti paljon parempi. Tinder-mielenterveysongelmia, pelimiehiä, sukupuolitauteja ja vahinkolapsia olisi paljon vähemmän. Siinä mielessä se on hyvä arvo. -ei ap

Sellaista maailmaa ei ole koskaan ollut eikä sellaista maailmaa tule.

Vierailija
14/24 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi huutelet noista arvoistasi ympäriinsä?

Sitä voisit miettiä.

Jostainhan ne paheksuvat naiset saavat tietää ajatuksistasi, selitteletkö niitä tuolla?

Itse paheksun sarjasitoutujia, avoliitossa eläviä ja perheellisten ihmisten eroamista, mutta en minä näitä arvojani missään tuo ilmi, sillä tiedän monen elävän niiden vastaisesti ja saattaisin loukata mielipiteelläni heitä.

Tai aiheuttaa muuten vain ylimääräistä hämminkiä, mitä en halua.

Elän itse arvojeni mukaisesti, ja se riittää.

Muille ei ole tarvetta arvoistani huudella.

Vierailija
15/24 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se etten vaihda miestä kuin sukkia todellakin tekee minusta paremman ihmisen.

Miksi tuo on niin vaikeata joittenkin hyväksyä? Se taas että ihminen joka ei varasta on parempi kuin ihminen joka varastaa taas on (melkein) kaikille itsetäänselvyys.

- Ap

Vierailija
16/24 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi huutelet noista arvoistasi ympäriinsä?

Sitä voisit miettiä.

Jostainhan ne paheksuvat naiset saavat tietää ajatuksistasi, selitteletkö niitä tuolla?

Itse paheksun sarjasitoutujia, avoliitossa eläviä ja perheellisten ihmisten eroamista, mutta en minä näitä arvojani missään tuo ilmi, sillä tiedän monen elävän niiden vastaisesti ja saattaisin loukata mielipiteelläni heitä.

Tai aiheuttaa muuten vain ylimääräistä hämminkiä, mitä en halua.

Elän itse arvojeni mukaisesti, ja se riittää.

Muille ei ole tarvetta arvoistani huudella.

En huutele ympäriini.

- Ap

Vierailija
17/24 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi paheksua muiden seksielämää tai muiden sinun? Itselleni seksi kuuluu parisuhteeseen, mutta jos joku muu ajattelee toisin, antaa ajatella, ei se ole kummaltakaan pois. Eikä se varsinkaan tee kummastakaan toista parempaa ihmistä

Vierailija
18/24 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se etten vaihda miestä kuin sukkia todellakin tekee minusta paremman ihmisen.

Miksi tuo on niin vaikeata joittenkin hyväksyä? Se taas että ihminen joka ei varasta on parempi kuin ihminen joka varastaa taas on (melkein) kaikille itsetäänselvyys.

- Ap

Se ei itseasiassa kerro ihmisen hyvyydestä tai pahuudesta mitään, kuinka usein vaihtaa miestä tai naista.

Etenkin, kun on kyse seksistä eikä sitoutumisesta, eli lähtökohtaisesti se vaihtaminen ei loukkaa ketään.

Ihmisen hyvyys tai pahuus mitataan ihan muissa asioissa, kuten mm. empatiakyvyssä ja lähimmäisenrakkaudessa (huom: lähimmäisenrakkaus sisältää kaikki ihmiset, ei vain ne omat läheiset ja tämä lähimmäisenrakkaus näkyy etenkin teoissa ja suhtautumisessa muihin).

Vierailija
19/24 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Jos joku joskus kyselee (on tapahtunut), saatan ihan tarkoituksellisesti vastata hieman provosoivasti. Yleensä kyseleminen kuitenkin loppuu siihen.

Vierailija
20/24 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Porvoossa asut?

Kumma kun minun seksielämälleni (tai sen puutteelle) ei kukaan tule koskaan raivostumaan.