Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naisille oraaliorgasmi ei niin tärkeää?

näinsevarmaansittenon
07.06.2019 |

eli mies tulee yhdynnässä ja mies lupaa hoitaa naiselle myös.kuitenkin naisrlta menee voimat eikä hän tahdokaan mitään.syy siis tämä ottaa kunnon päälle omien sanojen mukaan.usein saan tehdä ennen tai jäljeen mutta tuo että nainen voi laittaa monet muut asiat orgasminsa edelle?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma säännöllinen normi pano vaikka ilman orgasmia on huomattavasti tärkeämpi kuin säännöllisesti suuseksillä annettu orgasmi. Itse en miehenä kykene ymmärtämään sitä kun olisin valmis hyväilemään hellästi ja antamaan suuseksiä vaikka kuinka usein, mutta vaimoni ei joko jaksa, tai sitten haluaa mieluummin kunnon panon. Vaimoni kuitenkin rakastaa suuseksiä, ja aina joskus haluaa, että nuolen hänet taivaisiin. Mutta vain korkeintaan kerran viikossa. Syy, miksi en tätä voi ymmärtää on se, että rakastan hyväillä ja antaa suuseksiä vaimolleni melkein ihan milloin vain, ja jos vaimoni haluaisi ottaa suihin vaikka joka päivä, niin en tosiaan laittaisi vastaan, vaan olisin onnellinen siitä, että molemmat nauttivat siitä mitä antavat ja saavat. Vaimoni ottaa kyllä suihin aika usein, mutta ei ehkä sen takia, että itse saisi siitä niin suurta nautintoa kuin minä saan antaessani suuseksiä. Hän ottaa suihin, koska se on "ihan OK", ja tietää, että nautin siitä.

Vierailija
2/11 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ottaa kunnon päälle? Onko sydänvaivoja tms?

Tykkään kunnon panosta JA minun täytyy saada joka kerta.

"Antaako"han nainen vain mieliksesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei taida nainen oikeasti saada sun antamasta suuseksistä, kun kieltäytyy. Kukapa taivaallisesta orgasmista kieltäytyisi?

Toinen vaihtoehto tietysti on, että antamasi suuseksi laukaisee naisella tulehduksen alapäässä, kun suun bakteerikanta sekoittaa alapään normaalin bakteerikannan. Hetken ilo ei paljoa paina pitkäaikaisen kirvelyn rinnalla.

Vierailija
4/11 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajanut partasi?

Vierailija
5/11 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainaki mulle tärkeää... mieluummin ennen panoa nuolentaa :D

Mutta ei aina "ehdi" tota ottaa mukaan eikä mun puolesta tarviikkaan. miehillä kuitenki kestää vaan se muutama minuutti tulemisessa, joten jos ei oo aikaa tai haluja pidempään niin sillon ei tarvii muuta.

Vierailija
6/11 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se orkku nuolemalla taas on kaikkein tärkein. Onneksi mies tykkää nuolla ja tekee sen antaumuksella joka kerta. Se on miltei ainoa, mikä kuuluu kyllä ihan jokaiseen seksikertaan.

Vierailija
7/11 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on miltei ainoa, mikä kuuluu kyllä ihan jokaiseen seksikertaan.

Ja mua ei ole nuoltu ikinä. Ei yhtä ainoaa kertaa!

N50+

Vierailija
8/11 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on miltei ainoa, mikä kuuluu kyllä ihan jokaiseen seksikertaan.

Ja mua ei ole nuoltu ikinä. Ei yhtä ainoaa kertaa!

N50+

Otan osaa. Oletko vakituisessa suhteessa? Jos et niin nyt kipin kapin hankkimaan seksiseuraa. Kun ilmoitat rohkeasti toiveesi niin se varmasti kuullaan. Minun tietoni mukaan useat miehet tykkää nuolla.

Vierailija
9/11 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nuolematon en muuten ollut minä, vaikka sama nikki onkin.  ;)

Vierailija
10/11 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S. On totta, että moni mies todellakin haluaa nuolla ja nauttii siitä.

Eihän se mukavaa olisikaan, jos toinen tekisi sitä velvollisuudentunnosta tai vastahakoisesti.

Vierailija
11/11 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap: naimissa tarjoan naiselle monta x viikossa joista loppuun asti 0..2. ei vaan kuulemma tarvii. oon ruvennut aattelemaan että ehkä näin tutun näköiseltä ei enää haluu.minulle kyllä tarjoo...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan