Pitää alkaa pikku hiljaa pakkailemaan
Mies olisi halunnut seksittömän suhteen, minä en. Saa nähdä, miten lapsen hoito jaetaan.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisääntyykö seksin määrä pikkuyksiössä?
Eiköhän sitä jonkun miehen löydä aina silloin tällöin.
Varmasti. Ja paljon on tulossa Aruban matkoja, kun valitset rikkaita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisääntyykö seksin määrä pikkuyksiössä?
Eiköhän sitä jonkun miehen löydä aina silloin tällöin.
Varmasti. Ja paljon on tulossa Aruban matkoja, kun valitset rikkaita miehiä.
Joo, joo. Sä luulet ettei lihava voisi jotain seksi kumppani löytää? Mä uskon että voi. En ole mitään rikasta hakemassa enkä parisuhdetta. En vaan turhassa avioliitossa viitsi olla.
Vierailija kirjoitti:
Huomiseen mennessä tämäkin on unohtunut ja ammattivalis kyselee mihin köyhä perhe voisi mennä lyhyellä kesälomalla.
Ensinnäkin lomaa tuskin on. Sen verran paljon on asiakkaat soitelleet.
Vierailija kirjoitti:
Pistätkö pojan adoptioon?
Kyllä sitten kun uusi mies löytyy.
Vierailija kirjoitti:
vierass kirjoitti:
no jos ukon paat ulkoruokintaan niin miten se liittyy duuniin mitenkään ja ukolla on oikeus tavata lasta,ei sekään liity mitenkään tähän
Mä lähden itse pois. Meillä yhteinen yritys ja mulla loppuu siinä työt.
Alkaako mies itse vastailemaan puhelimeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule sinä jankkaaja. En laittanut viimeksikään siitä syystä. Laitoin lapsen adoptioon yhdessä entisen mieheni kanssa 1997 ja tapasin tämän nykyisen mieheni 2006.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vierass kirjoitti:
no jos ukon paat ulkoruokintaan niin miten se liittyy duuniin mitenkään ja ukolla on oikeus tavata lasta,ei sekään liity mitenkään tähän
Alkaako mies itse vastailemaan puhelimeen?
Kyllä.
Mies palkkaa jonkun nuoren timmin misukan asiakaspalveluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule sinä jankkaaja. En laittanut viimeksikään siitä syystä. Laitoin lapsen adoptioon yhdessä entisen mieheni kanssa 1997 ja tapasin tämän nykyisen mieheni 2006.
Minä vuonna eka mies kuoli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna eka mies kuoli?
Alkuvuodesta 2006.
Koska muutat? Auttaako mies muutossa?
Vierailija kirjoitti:
Koska muutat? Auttaako mies muutossa?
Miksi haluat tietää?
Vierailija kirjoitti:
vierass kirjoitti:
Miksi juuri sinulla eikä esimerkiksi miehelläsi? Jos se on yhteinen niin se on yhteinen.
Ei ole mitään lakia että kotoa lähtijä menettää työnsä yhteisessä firmassa.
TotuusSattuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vierass kirjoitti:
Miksi juuri sinulla eikä esimerkiksi miehelläsi? Jos se on yhteinen niin se on yhteinen.
Ei ole mitään lakia että kotoa lähtijä menettää työnsä yhteisessä firmassa.
Meillä menettää koska mies ei halua yhdessä työskentelyä jatkaa. Mulla vain pieni osuus yrityksestä.
Sulle taitaa tulla karenssi lopetat työt, eli työmarkkinatuen varaan ei kannata ensimmäiseen kolmeen kuukauteen tuloja laskea. Onko avioliitto ihan turha, jos seksiä ei ole? Eikö siinä ole mitään hyvää?
Vierailija kirjoitti:
Sulle taitaa tulla karenssi lopetat työt, eli työmarkkinatuen varaan ei kannata ensimmäiseen kolmeen kuukauteen tuloja laskea. Onko avioliitto ihan turha, jos seksiä ei ole? Eikö siinä ole mitään hyvää?
Niin varmaan tulee karenssi ja muutenkin tulee karenssi kun yrittäjyydestä siirtyy työnhakijaksi. Onhan avioliitossa hyviäkin puolia mutta en vaan jaksa elää ilman seksiä.
Miksi joku suostuisi elämään seksittömässä parisuhteessa?
Huomiseen mennessä tämäkin on unohtunut ja ammattivalis kyselee mihin köyhä perhe voisi mennä lyhyellä kesälomalla.