Pitää alkaa pikku hiljaa pakkailemaan
Mies olisi halunnut seksittömän suhteen, minä en. Saa nähdä, miten lapsen hoito jaetaan.
Kommentit (41)
Tarkka aloitus 7.01. Oliko odotus ja aloitus päivän paras hetki.
Vierailija kirjoitti:
Tarkka aloitus 7.01. Oliko odotus ja aloitus päivän paras hetki.
Ei. Harmittaa vaan lapsen puolesta ja työpaikan menetyksen suhteen mutta ei voi mitään.
Mutta mites se sun eilinen myynnin ammattitutkinto, jonka suorittamisessa mies auttaa?! 😉
no jos ukon paat ulkoruokintaan niin miten se liittyy duuniin mitenkään ja ukolla on oikeus tavata lasta,ei sekään liity mitenkään tähän
Vierailija kirjoitti:
Mutta mites se sun eilinen myynnin ammattitutkinto, jonka suorittamisessa mies auttaa?! 😉
Se sitten jää. En halua olla miehen kanssa joka pitää mua vastemielisenä.
Että sellainen tulokulma tänään. Me kaikki tiedetään, ettet sä muuta yhtään mihinkään sieltä mökistä.
vierass kirjoitti:
no jos ukon paat ulkoruokintaan niin miten se liittyy duuniin mitenkään ja ukolla on oikeus tavata lasta,ei sekään liity mitenkään tähän
Mä lähden itse pois. Meillä yhteinen yritys ja mulla loppuu siinä työt.
Vierailija kirjoitti:
Että sellainen tulokulma tänään. Me kaikki tiedetään, ettet sä muuta yhtään mihinkään sieltä mökistä.
Mulla on jo oma kämppä. Olen vaan ollut täällä kun mies 12 tuntia päivässä töissä lapsen takia ja palkkani takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jo oma kämppä. Olen vaan ollut täällä kun mies 12 tuntia päivässä töissä lapsen takia ja palkkani takia.
Niin se omakotitalo Helsingissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NIIN VARMAAN!! Sä raportoit tänne jokaisen tuolin narahduksenkin ja nyt sä olet muka hommannut asunnon kertomatta mitään, hahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se omakotitalo Helsingissä?
Ei, vaan pikkuyksiö lähellä kauppaa ja apteekkia. Lapsen kodista matkaa n 8km.
Ja nyt se raha ei olekaan mikään ongelma 😂 pari päivää sitten ulisit, että 800 euron palkkasi menee lääkäreihin, takseihin ja ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt se raha ei olekaan mikään ongelma 😂 pari päivää sitten ulisit, että 800 euron palkkasi menee lääkäreihin, takseihin ja ruokaan.
Onhan se ongelma tippua työmarkkinatuella mutta en halua elää seksittömässä liitossa.
Lisääntyykö seksin määrä pikkuyksiössä?
Ammattivalittaja on sitä naistyyppiä, joka ei osaa olla yksin. Se roikkuu kuvottavassa miehessään loppuun saakka, jos ei satu löytämään uutta elättäjää.
Vierailija kirjoitti:
Lisääntyykö seksin määrä pikkuyksiössä?
Eiköhän sitä jonkun miehen löydä aina silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Pistätkö pojan adoptioon?
En tietenkään.
Lisäksi hän ei halunnut jutella asiasta joten turha jatkaa.