Kassalla edessäni asioineen miehen ostokset
Pullaleipää. Oivariini levitettä, juustoravioleja, kebakkoja, kaksi paninia, NELJÄ PUFFETTI JÄÄTELÖÄ!!! Uskomatonta, ei toden totta ole ihme että miehet kuolevat nuorempina kuin naiset jos elämän tavat tuota luokkaa ovat! Mistä vetoa että perjantaina lähtee "vähän viihteelle" ja lauantaina kebabbia ja rasva pitsaa naamariin. Tämänkin NUOREN miehen kolesteroli ulkonäön perusteella pilvissä!!!
Kommentit (34)
Onko ap sun mieliohjelma se, jossa näytetään ostoshihnaa 24h?
Ap kateellisena ajatteli, että maistuis kyllä itsellekin, muttei mitenkään kehtaa.
Taasko on joku kassa kyyläys? Eikö oo muuta tekemistä? Tuu kyttää minun ostot, ostan viikon ruuat kerralla, samassa kissalle ym tykö tarpeet. Saat päivitellä pitkään että onpa tätillä tavaraa
Mun ostokset tänään: 4 pkt grillitassuja, 1 kg turkkil. jugea (10%), 2 prk kuohukermaa, pkt Aino -jäätelöä, 1 kg Oltermannia (23 %) ja pisteenä iin päälle prk monivitamiinitabletteja.
Ap:n päätelmä: ??
Mitä huutamista neljässä puffet-jäätelössä on?
Ap:lle tiedoksi, että on olemassa sellainenkin kodin ihmelaite kuin pakastin, johon jäätelöt voi kotona laittaa nauttiakseen niistä myöhemmin eli vaikka olisi ostanut kaksikymmentä puffettia ei niitä kerralla tarvitse syödä.
Lihavia naisiakin on paljon. Se ylipaino hankitaan juuri tuollaisella yksipuolisella ruokavaliolla. Vaikea edes kuvitella, etteikö siihen komboon kuulu karkit, suklaat ja muut iltaherkut.
Ongelma tuollaisessa prosessoidussa ruokavaliossa on, että sitä tulee syötyä myös määrällisesti liikaa. Juustoraviolit ja jäätelöt eivät ketään tapa, ellei niitä syö liikaa.
Minä ostin tänään keskiolutta ja makkaraa. Kolesteroliarvot on kohdillaan, eikä mikään muukaan reistaile.
Sinäkö ap olet kyylännyt tämän saman miehen ostoksia joka päivä ties miten pitkän ajan, kun tiedät noin tarkkaan jo kolesterolitkin. Vai ootko töissä labrassa etkä malta olla juoruamatta asiakkaittesi koetuloksia, vaikka et edes saa sitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Mun ostokset tänään: 4 pkt grillitassuja, 1 kg turkkil. jugea (10%), 2 prk kuohukermaa, pkt Aino -jäätelöä, 1 kg Oltermannia (23 %) ja pisteenä iin päälle prk monivitamiinitabletteja.
Ap:n päätelmä: ??
Mä tuuraan ap:tä, kun se ei ehdi kassahihnalta tänne. Käy nykyään yön auki olevissa marketeissa.
Hetkonen... Grilli kuumaksi, tassut tulille. Oltermannista niille kunnon kuorrutus ja loput säästöön iltahuikopalan päälle. Jugesta kastike herkuille.
Kakkupohja leipastaan uuniin. Kerman vatkaus. Jäätelö jaetaan jäähtyneen ja kolmeen osaan leikatun pohjan väleihin. Kakku kuorrutetaan runsaalla kermalla.
Tassut kypsät. Ja eiku syömään.
Minivitamiinit kärrykyttääjien hämäystä.
Ap, mitä päättelet mun tän päivän ostoksista: 6 isoa pussia karkkia?
Olisipa hauska, jos aina ostoksilla olisi mukana ap tekemässä päätelmiä mun ostoksista. Saisi joka kerta kunnon annoksen huumoria, kun se kertoisi päätelmänsä :D:D:D
Mitä sitten? Ei tarkoita, että ruokavalio on joka päivä samanlainen. Itse laihdutin aikoinaan yli 40 kiloa tavallista kotiruokaa syömällä. Kolesteroliarvot hyvät. Jospa ap:n vahtima henkilökin oli ostamassa leffaillan kamaa, kun vaimo oli lähtenyt sukuloimaan. Ajatteli päästä helpolla. Ja kun joskus voi löysätä pipoakin...