Uusi sosiaali- ja terveysministeri on lähihoitaja.
Ei menneet opiskelut hukkaan.
Suomessa kaikki on mahdollista.
Kommentit (12)
Paatero ehkäisevän päihdetyön ohjaaja. Takana vitkamiehet ja taitaa olla erityisavustajaa.
Vierailija kirjoitti:
Paatero ehkäisevän päihdetyön ohjaaja. Takana vitkamiehet ja taitaa olla erityisavustajaa.
Kaikilla niillä on virkamiehet ja erityisavustajat. Kai niiden pitäisi itse myös olla vähän kartalla, mistä päätetään vai onko ne vaan kumileimasimen asemassa?
Päteviä ministereitä aivan kuin persujen/sinisten Jari Lindström edellisessa hallituksessa. Suhtautuminen vain on jostain syystä kuin eri planeetalta.
Oikeusministeri taitaa olla ainoa pätevä. Muut on pelkkiä broilereita.
ET2 kirjoitti:
Onks peppu kipee, persut ja kokkarit?
Vierailija kirjoitti:
ET2 kirjoitti:
Onks peppu kipee, persut ja kokkarit?
Täytyy myöntää, että pakkoruotsi saa aina ahterin kipeytymään.
Ne ovat kaikki niitä kansanedustajia, jotka me ihan itse olemme sinne äänestäneet.
Ministerit valitaan poliittisin perustein, ei siinä koulutustaustaa tai ammattia katsota.
Paitsi ennen oli säädös, että oikeusministerin piti olla juristi. Enää ei tarvi, mutta Henriksson on juristi, samoin oli Häkkänen, edellinen oikeusministeri.
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat kaikki niitä kansanedustajia, jotka me ihan itse olemme sinne äänestäneet.
Ministerit valitaan poliittisin perustein, ei siinä koulutustaustaa tai ammattia katsota.Paitsi ennen oli säädös, että oikeusministerin piti olla juristi. Enää ei tarvi, mutta Henriksson on juristi, samoin oli Häkkänen, edellinen oikeusministeri.
Ketkä me?
Kansa on valinnut heidät, etkö sinäkin kuulu Suomen kansaan?
Vaalit olivat vapaat, jokainen sai äänestää ketä haluaa, jä nämä 200 saivat eniten ääniä.
Joten onhan heillä kansan antama valtakirja, hoitaa tämän maan asioita.
Ei ole sitten ensimmäisen lähäri terveysministerinä. Persujen ollessa hallituksessa oli myös lähäri siellä sotea vääntämässä muttei siitä tainnut mitään tulla. Jonnekin tuo katosi, en tiedä minne enkä enää muista nimeäänkään. Jostain pohjoisesta taisi olla kotoisin.
Entäs kunta- ja omistajanohjausministeri: mallipukineiden valmistaja ja askartelunohjaaja?