Oikeistopuolueet on kriisissä kaikkialla Euroopassa
Kommentit (32)
Ilmaston lämpenemisen myötä kuumista maanosista vyöryy hakijoita pohjoiseen. Ilmastop”kolaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua pelottaa, että nykyinen sisäministeri, ulkoministeri ja puolustusministeri ovat pahimman luokan hyysäreitä.
Toivottavasti ei niin kovin hyysäreitä kuin persut viime vaalikaudella. He pilasivat Suomen.
Millainen olisi Suomi ilman persuja? Äänestä vanha Suomi takaisin!
Vierailija kirjoitti:
Ilmaston lämpenemisen myötä kuumista maanosista vyöryy hakijoita pohjoiseen. Ilmastop”kolaisia.
Elintilaa löytyy lisää idästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua pelottaa, että nykyinen sisäministeri, ulkoministeri ja puolustusministeri ovat pahimman luokan hyysäreitä.
Toivottavasti ei niin kovin hyysäreitä kuin persut viime vaalikaudella. He pilasivat Suomen.
Millainen olisi Suomi ilman persuja? Äänestä vanha Suomi takaisin!
Uusi hallitushan on ihan kuin ummehtuneella sosialistisella 70-luvulla.
Macron pääsee pian giljotiiniin ja siitä tämä hauska vasta alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua että monissa ketjuissa puhutaan huonoista asuinalueista ja joku vajak.ki on iloinen että ne jotka eivät halua sellaisia asuinalueita ei menesty vaaleissa.No saatte mitä tilaatte tai ainakin lapsenne tulevat saamaan
Persujen maahan.muutto jutut ei toimi enää. Ei kannata kirjoittaa ghetoista enää.
Tämä koki Huhtasaari joka sai valtaosan äänistä sellaisista Satakunnan kunnista joissa ei ole ulkomaalaisia nähtykään.
Tämän nähtyään Halla-ahokin päätti lopettaa pj-hommat ja lähti venäläisen kaasufirman leipiin.
Jaa mitkä hommat Halla-aho lopetti? Juuri ainakin sanoi olevansa taas ehdolla ps:n puheenjohtajaksi?
Minä en ole huomannut tällaista mistä ap puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat, että ne jotka 2015 rääkyivät rajoja apposen auki pitäneen hallituksen maah*nmuutt*politiikkaa aivan liian tiukaksi, eivät olisi hyysäreitä?
Vierailija kirjoitti:
Demarit sitten joutuvat luomaan ne 120 000 työpaikkaa. Tätä ihmettä odotellessa...
Demarit eivät kykene luomaan kuin perkeleesti uutta velkaa vanhan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nekin nikkeliä tottelee. Se siitä vyörymisestä.
Tarkoitatko, että persut pitäisi tappaa? Eikö olisi parempi ottaa persuilta kansalaisuus pois ja karkottaa maasta.
Demarit sitten joutuvat luomaan ne 120 000 työpaikkaa. Tätä ihmettä odotellessa...