Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen surkea ja säälittävä luuseri.

Vierailija
06.06.2019 |

Minusta ei ole oikeasti mihinkään, kaikessa on vaikeaa enkä tahdo ymmärtää mitään vaikka selittettäisiin kunnolla koska hetken päästä mietin miten tämä piti tehdä, en tajua mitään. Pienkin virhe niin haukun ansaitusti itseni pas kaksi ja epäilen kaiken menevän pieleen ja haukun varmuudella itseni tai tottahan se on.

Ei minusta ole mihinkään ja toistan tätä siihen asti kunnes kuolen, en usko että tilanne paranee ollenkaan. Ei edes kannata kertoa mitään vaan antaa kaiken olla päässä, varmasti ne tuolla mt-puolellakin nauraa minulle kun olen 14v siellä käynnyt eikä tilanne ole parantunut eikä se parane koska minunlainen ihmispas ka ei ansaitse mitään arvoa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäkää minut jätemyllyyn ja kipatkaa ojan pohjalle, muuta paikkaa en ansaitse.

ap

Vierailija
2/12 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä ole. Eivät ammatti-ihmiset sinulle naura, heidän tehtävänään on auttaa. Monet heistä ovat nähneet työssään ihan kaikkea laidasta laitaan. Kaikenlainen apu kannattaa ottaa ennakkoluulottomasti vastaan, jos haluat tilanteen muuttuvan. Monet vaikeassa tilanteessa olleet ovat saaneet elämänsä kuntoon, sinäkin voit pystyä siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin vammanen ettei kannata edes ihmisille jutella, saavat vaan selville että olen surkea luuseri ja nauravat sitten jälkeenpäin minulle. Kun on sosiaalisesti naurettavan huono niin parasta on olla poissa näkyvistä.

ap

Vierailija
4/12 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok.

Vierailija
5/12 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos seuraavalla kerralla et hauku? Minä pystyn tähän. Minulla on kaikki mahdollisuudet onnistua. Jos en onnistu niin voin aina yrittää uudelleen. Minun arvoni ei kuitenkaan kytkeydy onnistumisiin tai epäonnistumisiin. Minun arvoni on muuttumaton. Minulla on ihmisarvo, koska olen ihminen ja olemassa.

Vierailija
6/12 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet arvokas siinä missä muutkin.

En osaa muuten auttaa, samankaltaisia ongelmia itselläkin.

Vierailija
7/12 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä ole. Eivät ammatti-ihmiset sinulle naura, heidän tehtävänään on auttaa. Monet heistä ovat nähneet työssään ihan kaikkea laidasta laitaan. Kaikenlainen apu kannattaa ottaa ennakkoluulottomasti vastaan, jos haluat tilanteen muuttuvan. Monet vaikeassa tilanteessa olleet ovat saaneet elämänsä kuntoon, sinäkin voit pystyä siihen.

Viimeisin apu ei johtanut mihinkään hyvää, kävin psykologilla tutkimuksissa missä testattiin sitä ja tätä ja lopputulos vain masensi entisestään kun on selkeät viitteet siihen että minulla on assbergerin oireyhtymä ja add mutta niitäkään voi todentaa kun ei lapsuudesta ole tietoja niitä ei saa. Olen hidas ja minulla on vaikeuksia kaikissa asioissa ja tässä yhteiskunnassa pitää olla nopea, tehokas ja älykäs tai ei ole mitään. Näillä vammoilla työkunto olematon eikä naisiakaan kiinnosta tällainen luuseri.

ap

Vierailija
8/12 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos seuraavalla kerralla et hauku? Minä pystyn tähän. Minulla on kaikki mahdollisuudet onnistua. Jos en onnistu niin voin aina yrittää uudelleen. Minun arvoni ei kuitenkaan kytkeydy onnistumisiin tai epäonnistumisiin. Minun arvoni on muuttumaton. Minulla on ihmisarvo, koska olen ihminen ja olemassa.

Se tulee automaattisesti jokaisessa tilanteessa että haukkuu itseään, todella vaikea estää. Haukun itseni jo siitä että morjestan jotakuta ja koen että tein sen väärin ja toinen nauraa minulle. Miten tällaista voi korjata.

ap

Vierailija
9/12 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa, pitäisi lääkärin mukaan olla sairaslomalla mutta ei semmoiseen ole varaa. Hädin tuskin jaksaa pari päivää viikossa töissä mutta jos siitäkin jää pois niin ei rahaa ja sitten kaikki menee päin sitä. Ja Suomessa ei ole ihmisarvoa jos ei ole töissä tai opiskele, aina joku jossain tilanteessa muistuttaa tästä.

ap

Vierailija
10/12 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä elämästä tule yhtään mitään, menee vain ohi ja katkeroidun, haista elämä pas ka!!!!!

VIHAAN ITSEÄNI JA JOS JOSTAIN ASIASTA PIDÄN JA SIITÄ TULEE KIVA OLO TAI EI PAS KA AINAKAAN SITÄ EI SAISI OLLA KOSKA MINULLA EI SAA OLLA MITÄÄN KOSKA OLEN PAS KA LUUSERI!!!

ap

Vierailija
11/12 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PARASTA ON LAKATA OLEMASTA!!!

ap

Vierailija
12/12 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin apu ei johtanut mihinkään hyvää, kävin psykologilla tutkimuksissa missä testattiin sitä ja tätä ja lopputulos vain masensi entisestään kun on selkeät viitteet siihen että minulla on assbergerin oireyhtymä ja add mutta niitäkään voi todentaa kun ei lapsuudesta ole tietoja niitä ei saa. Olen hidas ja minulla on vaikeuksia kaikissa asioissa ja tässä yhteiskunnassa pitää olla nopea, tehokas ja älykäs tai ei ole mitään. Näillä vammoilla työkunto olematon eikä naisiakaan kiinnosta tällainen luuseri.

ap

Arvosi ei ole todellakaan kiinni noista asioista. Olet ihan yhtä arvokas kuin kaikki muutkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän