en löytänyt kaupoista mitään kesävaatetta.
Ohuita liruja, tummia värejä, läpinäkyviä kankaita jne.....
Kommentit (27)
zalando ei myy laskulle, en viitsi vaihtorahoja odottaa kuukausia.
ap
Vierailija kirjoitti:
zalando ei myy laskulle, en viitsi vaihtorahoja odottaa kuukausia.
ap
Myy laskulla. Ainakin pari viikkoa sitten tilasin ja palautin osan ihan ongelmitta.
Minäkin olen jo viikkoja etsinut jotain muuta kuin mustaa t-paitaa. Mielellään murrettua sävyä ja ei merkkejä tai printtejä.
Koko ei ole ongelma, olen S kokoa, mutta ei vaan löydy.
Mä en oikein usko, että ne vaatteet ovat automaattisesti Zalandolla parempilaatuisia (esim. just tuo kankaan ohuuden ongelma).
Cubukselta tilasin, paketti on jo matkalla
Käytä jo olemassa olevia vaatteita. Niin minäkin teen.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen jo viikkoja etsinut jotain muuta kuin mustaa t-paitaa. Mielellään murrettua sävyä ja ei merkkejä tai printtejä.
Koko ei ole ongelma, olen S kokoa, mutta ei vaan löydy.
Boozt.com?
Blokkaa määrittelyyn vaikka pellavan niin löytyy kesäistä.
JOO! Minäkin olen katsellut koko kevään ja todennut, että eipä kiinnosta.
Kaikki vaatteet ovat jotakin keinokuitua, sähköistä polyesteriä tai kutistuvaa viskoosia. Hiostavia sekoitekankaita, ei yhtäkään aitoa 100% puuvillaa olevaa fiksua kesämekkoa. Halvannäköisiä jo rekissä riippuessaan.
Myös vaatteiden kaavat/mallit ovat rumia. Jos kangas on kaunis, niin itse vaate on joku mummomallinen säkki reiällä tai muuten omituisia riekaleita tai epäkesko yllä. Liian lyhyitä hameita ja shortseja (reisiä en halua esitellä kaupungilla).
Sovitin erästä kesämekkoa ja totesin, että sen kaula-aukko oli niin alas uurrettu, että rintaliiviväli näkyi reippaasti. No ei sellaisella kyllä mihinkään lähdetä.
Kyllä löytyy valikoimaa kun katselee ympärilleen. Ainakin täällä pk-seudulla. Jos ei kaupoista löydy niin sitten netistä. Niin itsekin teen:)
Asos, zalando ym.
Oot myöhässä. Itse ostin kesävaatteet toukokuussa.
Pellava on kestävä ja hengittävä materiaali. Löytyy muualtakin kuin verkkokaupoista.
Kirpparilta löytyy joskus kivoja puuvilla-tai pellavamekkoja. Ostin viime kesänä kivan Mark and Spenceriltä ja tykkään myös Indiskan viskoosimekoista (ostan isoina, kutistuvat).
Mä ihmettelen itsekin, miten löysin pari viikkoa sitten jopa kolme kesäpaitaa Sokokselta, ihme on tapahtunut. Yleensä mullakin on ollut samoja ongelmia, erityisesti toi läpinäkyvyys ottaa päähän.
Netistä tilaan nykyään kaikki. Laatumerkkejä hyvillä aleilla :) Just tein tilauksen booztilta ja kaikki puoleen hintaan.
Just tilasin pari kotimaista pellavapaitaa, menee vielä syssymmällä töissäkin. Ja kestänee useamman vuoden käytön.
Pellavakin kutistuu.
Ja näkyy läpi.
boozt myy vain kalliita merkkejä, ei varaa 100€ mekkoihin, muuten ostaisin Gantin vaatteita?
kutistuuko pellava muuten pesussa? ostin juuri h&m pellavapaidan sopivassa koossa, mietin palautanko.
ap
En ikinä tilaisi vaatteita netistä, sehän on ihan uhkapeliä. Enkä jaksa mitään palauttamisrumbaa.
Eikö ollut XXXXXXXXXL kokojakaan?