Oi ihme ja onni, mahdun kokoon 42!
Monen vuoden erokooman jälkeen olen pikkuhiljaa löytänyt itselleni sopivan tavan syödä ja liikkua. Kevään aikana vaatekoko on muuttunut 46 -> 42. Ihan käsittämätön muutos, en enää näytä paksulta vaan sopivan muodokkaalta ja libidokin on herännyt ihan uusiin mittoihin. Olen ihan kamalan onnellinen itseni puolesta. Kohta vois olla aika jopa uudelle suhteelle. Hyvä minä jee!
Kommentit (27)
Onnittelut saavutuksestasi ap!
Itsekin aloitin "laihiksen" (oikeesti elämäntaparempan mutta se sana on niin kulunut, että en tykkää sitä enää käyttää) kolmisen kk sitten. Vaakalukemista en tiedä, mutta vaatteet on suurentuneet ja olen pystynyt jättämään verenpainelääkityksen kokonaan pois! Olen ja olin niin lihava, että mun vanhemmassa autossa ei enää meinannut mennä turvavyö kiinni ja se oli kuulkaa aivan kauhea tilanne. Nyt menee eikä edes purista. Samoin kun odotusauloissa on sellaisia käsikahvallisia tuoleja, enpä mahtunut niihin. Nyt mahdun ja jää jopa tyhjää mun ja kahvojen väliin... Mulla on siis vielä hurjasti matkaa sun lukemiin, mutta perässä tullaan :)
Mullakin mukana menossa tuo pätkäpaasto, uskon että se on ollut myös mun kohdalla suuri apu.
ei se onnea ja ihmeitä vaadi, vain oikeanlaista ruokavaliota.
Mua alkoi kiinnostamaan, miten tuo pätkäpaasto oikeasti vaikuttaa. Hmmm, täytyy tutkia.
En muuten oikeasti tiedä, miten tämä pätkäpaasto toimii, mutta juuri kävin vaa'alla ja paino hilaa edelleen hitaasti alaspäin, vaikka en yhtään mieti syömisiäni (mm eilen söin munkin ja suklaata). Syön siis ihan mitä mieli tekee tuon aikaikkunan 8/16 sisällä. Annokset ei ole mitään valtavan isoja, mut ei mitään erikoisen pieniäkään. Eilen söin tarkotuksella noita herkkuja, kun en kauheasti enää toivo laihtumista. Ap
Vierailija kirjoitti:
eikai siihen ihmettä tarvi ettei lapa omin käsin vapaaehtoisesti kakkua naamaan .
Aina Inkeri Ankeinen, tervehdys!
no onhan se suuri ihme kun ei ahmi yötäpäivää ja liho niinkuin monet muut.
itse kutsuisin sitä normaaliksi elämäksi.
Pakko tulla vielä kertomaan. Koko on nyt 40 ja painoindeksi normaali. Olen edelleen vilpittömän onnellinen, iloinen ja muutoksen todella huomaa ihan jokapäiväisissä asioissa.
Luulisin, että lopulta se, mikä auttoi oli tuo pätkäpaasto. Nyt olen lisäillyt syömisiä, etten enää laihtuisi, mutta ollut edelleen pätkiksellä, niin paino tuntuu silti tippuvan.
AP