Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oi ihme ja onni, mahdun kokoon 42!

Vierailija
06.06.2019 |

Monen vuoden erokooman jälkeen olen pikkuhiljaa löytänyt itselleni sopivan tavan syödä ja liikkua. Kevään aikana vaatekoko on muuttunut 46 -> 42. Ihan käsittämätön muutos, en enää näytä paksulta vaan sopivan muodokkaalta ja libidokin on herännyt ihan uusiin mittoihin. Olen ihan kamalan onnellinen itseni puolesta. Kohta vois olla aika jopa uudelle suhteelle. Hyvä minä jee!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä!!

Vierailija
2/27 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilpittömät onnitteult <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Onnea!

Mä myös laihtunut 14 kiloa kevään aikana 😊 Kohta menee 42 koko itellekin. Tai menee ehkä jo?

Vierailija
4/27 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mahtavaa! Hyvä sinä :)

Vierailija
5/27 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh älä mitään! Mä ostin koon 46 housut,aiemmin 54 tms ja aattelin että hmmm...no vähän jäi mahan alle kii mutta ajattelin että jo nyt on kerpele,ja niinpä vaan viikon jälkeen sain sen alamakkaran yli. Tiukkaa tekee vielä mutta perässä tullaan,koitan ottaa sut kiinni!

Vierailija
6/27 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa onnea!! Itse olen vuodessa lihonut kaksi vaatekokoa ja nyt pitäisi käyttää kokoa 44, mutta käytän mieluummin verkkareita :(

Vierailija
7/27 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, että moni on saanut korjattua elintapojaan! Itselläni on hieman pienemmän mittakaavan proggis menossa, mutta oli kiva huomata vaatekoon tippuneen yhdellä, vaikka vaaka näyttää samoja lukemia. Jos vaikka seuraavaksi tippuisi painokin.

Vierailija
8/27 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa onnea!! Itse olen vuodessa lihonut kaksi vaatekokoa ja nyt pitäisi käyttää kokoa 44, mutta käytän mieluummin verkkareita :(

Tiedän tunteen. Minä olen viimeiset viisi vuotta vain lihonut tai pysytellyt koossa 48. Olen pitkä, joten tilanne ei näytä ihan niin pahalta kun ihra on kasaantunut tasaisesti pitkälle matkalle, ja lihasta on alla kohtuupaljon, mutta olo on tukala. Mahduin nippanappa koon 38 mekkoon tasan kymmenen vuotta sitten, jonka jälkeen tuli koko-pari lisää viidessä vuodessa, se nyt menetteli vielä. Sitten seuraavat viisi vuotta yhtä massakautta (masennus taustalla). Nyt olen kuukauden-parin verran laihduttanut ja tehnyt myös lihaskuntoa pari viikkoa. Kiloja ei ole lähtenyt kuin pari, mutta figuuri on jo pikkuisen siedettävämpi ja olo vähän parempi. Tänä kesänä vielä aion päästä verkkareista ja kaavuista eroon!

Ap, mitkä on sun tavat syödä ja laihduttaa? Hieno suoritus!

Vierailija
9/27 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ syödä ja liikkua, siis.

Vierailija
10/27 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikai siihen ihmettä tarvi ettei lapa omin käsin vapaaehtoisesti kakkua naamaan .

Vierailija
11/27 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mahdun jo kokoon 48. Mutta olenkin mies. 

Vierailija
12/27 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Minä olen myös laihtunut koosta 42 kokoon 40. Nyt osa vaatteista roikkuu hiukan. Vatsa ei pömpötä pahasti, allit ovat pienenemään päin, joka suunnasta on lähtenyt vähän pois. Tämä on pientä, mutta minulle iso ilonaihe.

Vierailija
13/27 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikai siihen ihmettä tarvi ettei lapa omin käsin vapaaehtoisesti kakkua naamaan .

Olen syönyt kakkua viimeksi vuonna 2015.

Sä voisit mennä johonkin toiseen ketjuun tuottamaan noita aivo-oksennuksiasi. Sulta ei täällä kysytty mitään.

T. Nro 8

Vierailija
14/27 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan positiivinen ketju. Onnea ihan kamalasti kaikille, toivottavasti olonne on mitä parhain ja mieli hyvä. Upeita saavutuksia teillä!

Vierailija
15/27 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanista tsempeistä ja siitä, että kukaan ei muistuttanut, että 42 ei ole mikään kamalan laiha vielä. Mulla on ikää jo 50v, niin en tähtääkään kauhean pieneksi, etten muutu ryppyiseksi. Ja onnea kamalasti myös muille onnistujille ja valoa, myös teille pyöristyneille. Itse elin ihan hyvää eläämää vähän paksumpanakin.

Miten onnistuin?

- Liikuntana reipas kävely (askeleita 10000/pvä) ja ruokana saan syödä mitä vaan, kunhan syön vähemmän kuin ennen.

- Pidän myös jonkinlaista pätkäpaastoa 16/8 systeemillä ja se tuntuu toimivan. - Arkisin en juurikaan syö sokeria ja viljat vain täysjyvänä.

Mistään en ole ollut kovin tarkka, otan jos tarjotaan ja syön pitsaa viikonloppuisin. Nyt vaan syön puolikkaan pitsan, kun ennen vedin kokonaisen. Tuntuu, ettei ole tarvinut oikeasti luopua mistään. Ap

Vierailija
16/27 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aloitin pätkäpaaston 16/8 pari kuukautta sitten. Paino on pudonnut hieman, n 5 kg, mutta verenpaine on pitkästä aikaa hyvä, ja muutenkin vointi reipas. Suosittelen kaikille. Ja onnittelut ap!

Vierailija
17/27 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Minäkin olen laihtunut viime syksystä koosta 50-52, xxl-xxxl kokoon 40-42, m-l riippuen vaatteesta. Monet viime kesänä pienet vaatteet tänä kesänä tuntuvat teltoilta.. tosin nyt vähän kummittelee mitä vaaka näyttää kun mökkilomalta kotiudun, on tullu otettua niin löysin rantein syömisen ja liikkumisen suhteen monta viikkoa, kääk! Onnea meille kaikille, jo pienestäkin onnistumisesta terveellisempään suuntaan tulee niin hyvä fiilis <3 !

Vierailija
18/27 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vielä vähän hehkuttaa, kun kävin vaatehuoneen vanhoja vaatteita läpi. Ihan todella paljon vaikuttaa tällainen muutos. En enää näytä paksulta vaan mulla on vyötärö ja mekotkin istuu paremmin, jopa ne löysät. Olin myös hamstrannut aivan liian isoja vaatteita, kun kaikki tuntui ennen puristavan, nyt saavat lähteä. Ap

Vierailija
19/27 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtavaa! Ole saavutuksestasi ylpeä ja onnellinen. Käytä koko kesä mekkoja sateesta huolimatta! Näytä koko maailmalle se mitä olet saavuttanut.

Itse olen lyhyt ja lihava ja laihdutan mallilla Karvinen. Aina tulee se seuraava huominen, kun voi aloittaa dieetin. Ja tämäkin ajattelutapa on korvien välissä.. Tiedetään.

Ihanan keveää kesää sinulle!

20/27 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutukset teille kaikille :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme