Seurustelevat parit jotka ette asu yhdessä
Jäättekö aina yökylään? Minun puolen vuoden suhteessa on aina jääty, mutta näemme vain kerran viikossa 1-2 yötä (tai jos on ollut lomaa niin 3 yötä) putkeen koska miehellä on erilainen rytmi kuin minulla. Minä tarvitsen kunnon yöunet, hän on toimittaja joka pystyy valvomaan myöhään ja nukkumaan miten haluaa.
Jos kävisin kylässä ja harrastaisimme seksiä, minusta tuntuisi oudolta lähteä omaan sänkyyni. Tai jos mies kävisi "päiväkahveilla" ja lähtisi. Minulla on huonoja muistoja sinkkuajoista, kun jotkut miehet halusivat pelkkää seksiä. Tiedän, että nyt olemme oikeassa parisuhteessa. Toisaalta haluaisin nähdä miestä myös viikolla, mutten yön yli.
Kommentit (44)
Olemme nyt kuusi vuotta seurustelleet mieheni kanssa. Toisinaan yökyläillään.. Kun miehellä on lapset, niin luonnollisesti mies on heidän kanssaan silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun emme vielä asuneet yhdessä, niin ei jääty aina yöksi. Miehellä kolmivuorotyö, jonka takia hän yövuorosta meni omalle kämpälle nukkumaan. Samoin kun lapset olivat hänen luonaan, hän oli heidän kanssaan kotona. Tai jos miehen oli pakko pestä pyykit vielä illalla, niin hän meni kotiinsa. Noin muuten, jos ei ollut mitään syytä olla erossa, ei oltu. Olisi tuntunut typerältä että vietetään päivä ja ilta yhdessä, mutta yöksi erotaan.
Tuo on aika erikoista, ettei asuta yhdessä, vaikka on lapsia.
Jos ne ei ole yhteisiä lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Välillä yövytään toistemme luona, välillä mennään omiin koteihimme. Ei joka kerta oo seksbäng juttuja kun näemme, joskus vaan tehdään muita hauskoja juttuja.
Av:lla on väitetty että seksi on parisuhteen edellytys, muutoin se on kaverisuhde.
Välillä yövytään toistemme luona, välillä mennään omiin koteihimme. Ei joka kerta oo seksbäng juttuja kun näemme, joskus vaan tehdään muita hauskoja juttuja.