Seurustelevat parit jotka ette asu yhdessä
Jäättekö aina yökylään? Minun puolen vuoden suhteessa on aina jääty, mutta näemme vain kerran viikossa 1-2 yötä (tai jos on ollut lomaa niin 3 yötä) putkeen koska miehellä on erilainen rytmi kuin minulla. Minä tarvitsen kunnon yöunet, hän on toimittaja joka pystyy valvomaan myöhään ja nukkumaan miten haluaa.
Jos kävisin kylässä ja harrastaisimme seksiä, minusta tuntuisi oudolta lähteä omaan sänkyyni. Tai jos mies kävisi "päiväkahveilla" ja lähtisi. Minulla on huonoja muistoja sinkkuajoista, kun jotkut miehet halusivat pelkkää seksiä. Tiedän, että nyt olemme oikeassa parisuhteessa. Toisaalta haluaisin nähdä miestä myös viikolla, mutten yön yli.
Kommentit (44)
Meillä on tunteja kestävää seksiä joten on aina aamuyö, en lähde kotiin
Vierailija kirjoitti:
Käykää päiväkahveilla?
Olen reilut kuusi vuotta seurustellut ja asumme erillään. Kutsun poikaystävän kämppää viikonloppukodiksi. Kokkaillaan, lenkkeillään yms. tuolloin. Viikot normiarkea itseksemme. Poistun tuon luota toki, josko joku ahdistus tulee tms., mutta harvemmin törmää tuollaiseen. Lähinnä hänen harrastus saattaa vaatia omaa aikaa, jolloin karkaan aiemmin. Bussit kulkee hyvin väliämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykää päiväkahveilla?
Porvoolaiset päiväkahvit venähtää aamuyöhön
Te jotka tarvitsette paljon omaa aikaa ja tilaa, aiotteko tulevaisuudessa muuttaa yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Te jotka tarvitsette paljon omaa aikaa ja tilaa, aiotteko tulevaisuudessa muuttaa yhteen?
Minä mitä todennäköisimmin haluan muuttaa. Molemmilla diagnooseja, niin niiden kanssa ehkä helpompaa joskus samassa asunnossa.
tuo vkl-vaimo
Vierailija kirjoitti:
En halua. En jotenkin osaa edes kuvitella että joku asuisi mun kanssa samassa asunnossa. Ahdistaa ajatuskin, ettei saisi halutessaan olla yksin kotona.
Meillä jäädään yöksi koska välimatkaa n 50 km. Yhdessä työvuoroista riippuen 2-5 yötä viikossa. Aikuiset ihmiset tarvitsevat mielestäni oman asunnon kumpikin. Näin suhde säilyy ja on kiva olla yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan tällä hetkellä. Minulla on takana pitkiä suhteita jotka tuntuivat muuttuneen huonompaan suuntaan kun muutimme yhteen. Sulauduin liikaa toiseen.
Fifty fifty. Seksiä ei juurikaan ole, kun on jo 20 vuotta yhdessä oloa takana.
Tapasin miestä eilen noin tunnin ajan. Olin iltakävelyllä ja hän oli tulossa juuri töistä juna-asemalle joka oli reitilläni. Hänellä oli vielä illalla työpuhelu, joten tiesin että emme mene kummankaan luokse vaan kävimme kauppakeskuksessa. Sanoin ettei meidän tarvitse aina olla yökylässä vaan voimme käydä joskus vain kaupoilla. Hän sanoi "se on melkein parempaa!" Eli pelkoni että hän olisi yhdessä vain seksin takia on ollut täysin omassa päässäni. Molemmat haluavat jutella ja nähdä myös viikolla!
Näin asiat selviää kun kysyy!
Ao
Vierailija kirjoitti:
Tapasin miestä eilen noin tunnin ajan. Olin iltakävelyllä ja hän oli tulossa juuri töistä juna-asemalle joka oli reitilläni. Hänellä oli vielä illalla työpuhelu, joten tiesin että emme mene kummankaan luokse vaan kävimme kauppakeskuksessa. Sanoin ettei meidän tarvitse aina olla yökylässä vaan voimme käydä joskus vain kaupoilla. Hän sanoi "se on melkein parempaa!" Eli pelkoni että hän olisi yhdessä vain seksin takia on ollut täysin omassa päässäni. Molemmat haluavat jutella ja nähdä myös viikolla!
Ao
Who knew?!
Vierailija kirjoitti:
Ao
Awwww!
Vierailija kirjoitti:
Et ole kovin kiihottava siis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole kovin kiihottava siis?
Ei se ole nopeuskisa
Vierailija kirjoitti:
Jos näette pelkän seksin merkeissä - vaikkakin sen yhteydessä olisi antoisiakin keskusteluja, kyseessä on pelkkä seksisuhde. Vaikkakin yö vietettäisiin yhdessä.
Seurustelusuhteessa tehdään juttuja yhdessä. Käydään kaupassa, lenkillä, elokuvissa, sukulaisissa yhdessä. Harrastetaan yhdessä, kuten käydään lenkillä, tehdään ruokaa, katsotaan leffaa jne.
Parisuhteessa lisäksi suunnitellaan yhteistä tulevaisuutta.
En ole muualla kuullut tätä määritelmää
Ei jäädä aina yökylään ja ”päiväkahvitkin” on OK. Mutta ollaankin FWB-pari.
Seurusteleva pari, joka asuu yhdessä -> sellaista ei ole olemassakaan
Vierailija kirjoitti:
Kun emme vielä asuneet yhdessä, niin ei jääty aina yöksi. Miehellä kolmivuorotyö, jonka takia hän yövuorosta meni omalle kämpälle nukkumaan. Samoin kun lapset olivat hänen luonaan, hän oli heidän kanssaan kotona. Tai jos miehen oli pakko pestä pyykit vielä illalla, niin hän meni kotiinsa. Noin muuten, jos ei ollut mitään syytä olla erossa, ei oltu. Olisi tuntunut typerältä että vietetään päivä ja ilta yhdessä, mutta yöksi erotaan.
Tuo on aika erikoista, ettei asuta yhdessä, vaikka on lapsia.
Olen aamuvirkku ja mies aamutorkku, joten mieluusti nukutaan erillämme. Mies saa meluta illalla ja minä taas aamulla kun ei tarvitse miettiä herääkö toinen.