Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain viallisesta tuotteesta 3€ hyvityksen, vaikka tuote maksoi 1,95€. Pitäisikö palauttaa 1,05€?

Vierailija
06.06.2019 |

Tuli Nordisk Kellogg Finlandilta tuo palautus kun ostamassani Pringles -purkissa oli palanutta karstaa.

Nyt tuntuu pahalta tuo ylimääräinen reilu euro. Missään vaiheessa eivät kysyneet kuittia tai paljonko tuote maksoi, vaan piti antaa vain pakkauksesta numerorimpsuja ja kaupan nimi... toivoin, että olisivat ottaneet kauppaan yhteyttä ja varmistaneet, millä hinnalla myivät ko. tuotteen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Jos liikaa ahdistaa, laita tuo ylimääräinen euro hyväntekeväisyyskeräykseen.

Vierailija
2/4 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein isommat toimijat antavat hieman kipurahaa päälle tai vaihtoehtoisesti esim. tuotepaketin, jossa on korvaavan lisäksi muutakin. Esim. Liberolta sain viallisista vaipoista korvaukseksi kolme paketillista. Olivat vielä huomioineet lähettää seuraavaa kokoa, kun valitus oli kaikkein pienimmästä koosta, joka on vain hetken käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauta ihmeessä ylijäämä jos ahdistaa.

Vierailija
4/4 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit työtä 1,05 euron edestä laatiessasi valitusta.