Sain viallisesta tuotteesta 3€ hyvityksen, vaikka tuote maksoi 1,95€. Pitäisikö palauttaa 1,05€?
Tuli Nordisk Kellogg Finlandilta tuo palautus kun ostamassani Pringles -purkissa oli palanutta karstaa.
Nyt tuntuu pahalta tuo ylimääräinen reilu euro. Missään vaiheessa eivät kysyneet kuittia tai paljonko tuote maksoi, vaan piti antaa vain pakkauksesta numerorimpsuja ja kaupan nimi... toivoin, että olisivat ottaneet kauppaan yhteyttä ja varmistaneet, millä hinnalla myivät ko. tuotteen.
Kommentit (4)
Usein isommat toimijat antavat hieman kipurahaa päälle tai vaihtoehtoisesti esim. tuotepaketin, jossa on korvaavan lisäksi muutakin. Esim. Liberolta sain viallisista vaipoista korvaukseksi kolme paketillista. Olivat vielä huomioineet lähettää seuraavaa kokoa, kun valitus oli kaikkein pienimmästä koosta, joka on vain hetken käytössä.
Ei tarvitse. Jos liikaa ahdistaa, laita tuo ylimääräinen euro hyväntekeväisyyskeräykseen.