Sunnuntaina päästään arvostelemaan tissejä kun Hietsun tempauksen kuvat ovat netissä
Kommentit (28)
Ensi viikolla kannattaa noteerata Padasjoen nakukymppi! Jos ei itse pääse juoksemaan, niin ainakin reitin varrelle kannustamaan ja miksei kuvaamaan! Edellisvuosien tunnelmiin voi palata netissä löytyvien valokuvien äärellä.
Vierailija kirjoitti:
Jarcko kirjoitti:
Kyllä taas hävettää lukea muiden miesten tämantasoisia juttuja! Enkä jaksa edes toivoa, että nämä olisivat vain teinipoikien höpötyksiä. :( Tissit, tissit jee... Ihan niinkuin niitä ei peräkammarilainenkin voisi netissä katsella päivät ja yöt jos niin kiinnostaa.
Löytyihän sieltä se pakollinen säälittävä valkoritarointia harrastava tapauskin :-D
Lyön vetoa, että hän itse on palstan pahin rrunkkari. :D
Vierailija kirjoitti:
peräkammarin pojille avautuu mahdollisuus nähdä oikeita tissejä..jee.
Kyllä me peräkammarin pojat voimme vuorostamme pitää helikopteri-esityksen. Tervetuloa vaan katsomaan, kaikki naiset! 🍆🤪
Vierailija kirjoitti:
Jarcko kirjoitti:
Kyllä taas hävettää lukea muiden miesten tämantasoisia juttuja! Enkä jaksa edes toivoa, että nämä olisivat vain teinipoikien höpötyksiä. :( Tissit, tissit jee... Ihan niinkuin niitä ei peräkammarilainenkin voisi netissä katsella päivät ja yöt jos niin kiinnostaa.
Löytyihän sieltä se pakollinen säälittävä valkoritarointia harrastava tapauskin :-D
Kommentoija on eri mieltä kanssasi, joten hänelle täytyy keksiä pilkkanimi ja haukkua säälittäväksi, sen sijaan, että vastaisi itse kommenttiin jollain lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarcko kirjoitti:
Kommentoija on eri mieltä kanssasi, joten hänelle täytyy keksiä pilkkanimi ja haukkua säälittäväksi, sen sijaan, että vastaisi itse kommenttiin jollain lailla.
Tuo nyt vaan on niin säälittävää. Kiltin miehen merkki.
Ilmeisesti tätä tempausta tosiaan tarvitaan, kun tissit näyttää olevan niin mystinen ja vitsikäs juttu.
On kyllä surullista, että kiltteys näyttäytyy jollekulle säälittävänä. No, mielummin olen säälittävä kuin joku edgelord.