Hjanni Hjussi ja Hjoel Hjarkimo = Hjuu-Hjaa Hjulkkikset
Voiko tyhjänpäiväisempiä hjulkkiksia olla. Ainoat meriitit:
- Hjalliksen poika
- Hjalliksen miniä
Kommentit (9)
Hjoelhan ei ole, kuten ei mielitiettynsäkään Hjanni, käyneet minkäänlaisia kouluja. Pintajulkisuus riittää nykymaailmassa
Iltalehden syöpäuutinen Jannista perustuu täysin siihen mitä hän on kertonut esim. Instagramissa.
Roskalehdillä on huomionhakuinen tyyli kirjoittaa uutisia jotka kuulostavat siltä kuin henkilö itse olisi soittanut ja kertonut lehdelle ongelmistaan.
Ja hölömöt uskoo. Lehdet ovat huomionhakuisia, ei henkilöt itse. Lehti voisi perehtyä kenen tahansa Instagram tiliin ja syöttää siitä uutisia, mutta olisiko se kiinnostavaa, saisisvatko juntit siitä draamaa. No ei.
Janni on menestynyt fitnessbeibe
Joel on syntynyt oikeaan sukuun
Hjoel painaa iskälle hommia
- imuroi
- käy valinnassa
- kantaa klapeja
Viikkoraha ja autoetu on pojalla palkkana
Oletko Lapista vai miksi tunget hoota paikkoihin, mihin ne eivät kuulu?
Vierailija kirjoitti:
Oletko Lapista vai miksi tunget hoota paikkoihin, mihin ne eivät kuulu?
Koska Hjallis
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden syöpäuutinen Jannista perustuu täysin siihen mitä hän on kertonut esim. Instagramissa.
Roskalehdillä on huomionhakuinen tyyli kirjoittaa uutisia jotka kuulostavat siltä kuin henkilö itse olisi soittanut ja kertonut lehdelle ongelmistaan.
Ja hölömöt uskoo. Lehdet ovat huomionhakuisia, ei henkilöt itse. Lehti voisi perehtyä kenen tahansa Instagram tiliin ja syöttää siitä uutisia, mutta olisiko se kiinnostavaa, saisisvatko juntit siitä draamaa. No ei.
Että mitä???
Ei taida tänä kesänä vetää aamu-telkkarissa jumppaa?
Jolle-pakotus on kyllä ihan ihmeellistä