Lapsi kysy koulutustani
Vastasin että olen käynyt kauppaoppilaitoksen. En aio ikinä kertoa etten ole pystynyt opiskelemaan.
Kommentit (46)
Onko ihme, että on katkera. Hänen on täytynyt olla suunnilleen nuoremman lapsesi ikäinen eli kymmenen hujakoilla, kun hänet on pistetty adoptioon, pois uuden miehen tieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei minunkaan lapseni tiedä mikä olen koulutukeltani.
Ei tiedä alan ulkopuoliset aikuisetkaan.
"Se on joku ihmeen filosofi, vaikka se ei ole lukenut filosofiaa, hmmm."
t. FM (tkt)
Asia on juuri näin!
t. toinen FM (tkt)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kertonut sille, että annoit vanhemman lapsesi adoptioon?
Mitäpä luulet kun ollaan kaikki 3 tavattu ja juteltu? Minä ja lapset.
Esittelitkö tosiaan nuorimmaiselle isoveljensä? Kerroit siis suoraan, että tässä on isoveljesi? Toivottavasti he saavat tavata toisiaan jatkossakin, eikä miehesi estä sitä. .
Kyllä mutta isoveli ei halua tavata pikkuveljeä eikä pitää yhteyttä. On liian katkera siitä että pikkuveljellä on oikea perhe. Siis biovanhemmat.
Sinä olet väylä ja tietenkin vanhempi poikasi tutkailee käytöstäsi, odottaen selitystä ja välittämistä.
Niin, olen hänelle kyllä asiat selittänyt mutta hän ei halua yhteyttä pitää.
Loukkasitko häntä? Pyysitkö anteeksi?
En ole loukannut. Tottakai olen pyytänyt anteeksi sitä että tapahtui adoptio. Hän ei vaan pidä siitä, että menin uusiin naimisiin ja perustin perheen. En vaan voi mitään enää tehdä asioiden suhteen.
Voit ainakin pitää sylisi avoinna hänelle, jos hän joskus haluaa lähestyä kipeitä asioita. Älä polta siltaa.
En usko että haluaa lähestyä minkään asian kanssa. Hän ei anna tänne muuttoani ja uutta perhettäni anteeksi. En tosin olisi voinut vanhaa jaan kotiin jäädä.
Onko ihme, että on katkera! Hänenhän on täytynyt olla jo suht iso poika (10v.?), kun pistit hänet adoptioon, pois nykyisen miehesi tieltä.
Jaha, viesti tulikin kirjoitettua kahteen kertaan, kun palsta ilmoitti välillä menneensä rikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kertonut sille, että annoit vanhemman lapsesi adoptioon?
Mitäpä luulet kun ollaan kaikki 3 tavattu ja juteltu? Minä ja lapset.
Esittelitkö tosiaan nuorimmaiselle isoveljensä? Kerroit siis suoraan, että tässä on isoveljesi? Toivottavasti he saavat tavata toisiaan jatkossakin, eikä miehesi estä sitä. .
Kyllä mutta isoveli ei halua tavata pikkuveljeä eikä pitää yhteyttä. On liian katkera siitä että pikkuveljellä on oikea perhe. Siis biovanhemmat.
Sinä olet väylä ja tietenkin vanhempi poikasi tutkailee käytöstäsi, odottaen selitystä ja välittämistä.
Niin, olen hänelle kyllä asiat selittänyt mutta hän ei halua yhteyttä pitää.
Loukkasitko häntä? Pyysitkö anteeksi?
En ole loukannut. Tottakai olen pyytänyt anteeksi sitä että tapahtui adoptio. Hän ei vaan pidä siitä, että menin uusiin naimisiin ja perustin perheen. En vaan voi mitään enää tehdä asioiden suhteen.
Voit ainakin pitää sylisi avoinna hänelle, jos hän joskus haluaa lähestyä kipeitä asioita. Älä polta siltaa.
En usko että haluaa lähestyä minkään asian kanssa. Hän ei anna tänne muuttoani ja uutta perhettäni anteeksi. En tosin olisi voinut vanhaa jaan kotiin jäädä.
Onko ihme, että on katkera! Hänenhän on täytynyt olla jo suht iso poika (10v.?), kun pistit hänet adoptioon, pois nykyisen miehesi tieltä.
Hänet laitettiin adoptioon paljon, vuosia ennen kuin tapasin nykyisen mieheni. Entinen mieheni eli silloin ja yhdessä allekirjoitettiin adoptio paperit.