Mitä mä laittaisin miehelleni saunailtakassiin?
Mieheni on siis menossa perjantaina duuniporukan kanssa saunailtaan. Ajattelin yllättää mieheni positiivisesti ja laittaa hänelle valmiiksi tavarat saunailtaa varten.
Mitä siis laittaisin sinne kassiin?
Kommentit (55)
Öö..? Pesuaineet ja puhtaat kalsarit? Älä nyt ainakaan mitään romanttisia viestejä tai muuta yhtä kiusallista ala piilottelemaan sinne, mieti nyt ukkoparka työkavereiden keskellä alkaa vaivautuneena kaivaa kassistaan jotain vaimon rakkauskirjeitä..
No varmaan puhtaat vaatteet, pyyhe ja pesuaineet.
Ja kortsupaketti.
Laita korkeintaan 2 kaljaa ja oma valokuvasi kehystettynä.
Vierailija kirjoitti:
Öö..? Pesuaineet ja puhtaat kalsarit? Älä nyt ainakaan mitään romanttisia viestejä tai muuta yhtä kiusallista ala piilottelemaan sinne, mieti nyt ukkoparka työkavereiden keskellä alkaa vaivautuneena kaivaa kassistaan jotain vaimon rakkauskirjeitä..
No en mä ihan niin seko ole. :) ap
Eväät ja silitetty puhdas pyhäpuku.
Jotain millä voit kytätä ja kontroloida Häntä...
Onhan tää huono provo/ huono yritys saada hassunhauska ketju aikaiseksi?
Jos ap on tosissaan, niin ei ole järjellä pilattu. Hmmmm...mitähän sielä saunakassissa yleensä pitäis olla??
Onko miehesi joku vajaalahjainen, joka ei osaa itse huolehtia itsestään?
Joku söpö Disney tms. aiheinen pyyhe ja saippuat ym. samaa sarjaa.
Alkoholia ja pelikortit. Ainakin me tykättiin todella paljon kun firman saunaillassa järjestettiin pokeriturnaus pienillä panoksilla.
Vierailija kirjoitti:
Poppersia ja liukuvoidetta.
Mikä on poppersi?
Pari pulloa Muumi-limsaa ja/tai pillimehua.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tää huono provo/ huono yritys saada hassunhauska ketju aikaiseksi?
Jos ap on tosissaan, niin ei ole järjellä pilattu. Hmmmm...mitähän sielä saunakassissa yleensä pitäis olla??
No olenko mä nyt huono ihminen jos hyvää vaan tarkoitin. En minä oikein tiedä mitä miehet tarvii. Mä tarviin meikkejä ja hiustenkuivaimen, puhtaita vaatteita, enpä paljon muuta. Mies ei ole kotona, ajattelin kysyä teiltä.
Äitiiiii meen kaverille perjantaina, pakkaa mulle saunakamat!!