Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa narsisti-kumppanin uhrit, oliko merkkejä etukäteen ilmassa?

Vierailija
05.06.2019 |

Oliko siinä joku tietoinen valinta, jossa tulee hyväksyneeksi käytöksen, vai tapahtuiko huomaamatta kuin sammakko keitinvedessä?
En kysy syyllistääkseni viattomia vaan välttääkseeni saman kohtalon.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun Tre

Vierailija
42/44 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli merkit jotka myös itse huomasin. Luulin vain että saisin hiottua pahimpia särmiä pois...no ..en tietenkään onnistunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kai jotakin pieniä merkkejä, ja otin puheeksikin. Aukkoja tarinoissa, suurentelua, epämääräistä kerrontaa omista menoista. Narsisti on taitava puheissaan, ja osaa helposti kääntää asian niin, että se epäilijä on vaan mustasukkainen, harhainen, epäluuloinen tai jotakin. Minä jäin narsistin nalkkiin ollessani avohoitopotilas. Näin myöhemmin ajateltuna kaikki oli ehkä suunniteltua. Olin helppo kohde, kun itsetuntoni oli jo valmiiksi murskana.

Vierailija
44/44 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun narsistieksäni muuttui myös yhdellä tietyllä kellonlyömällä kuin toiseksi ihmiseksi. Siihen asti oli ollut rakastunut ja elimme kuin onnellisessa symbioosissa.

Yhtenä päivänä hän oli saanut päähänsä, että olin tahallani vedättänyt häntä yhdessä asiassa. (Todella mitätön juttu, tyyliin että olin sanonut että jos käyt kaupassa, tuotko myös tiskiainetta.) Hän oli sydämistynyt tajuttuaan, että olin ollut koko illan kotona - minähän olisin itsekin voinut hakea tiskiainetta! Olin juoksuttanut häntä turhan takia vain nähdäkseni, mikä valta minulla on häneen. Olin siis nyt rakkauteen kyvytön surkimus, surkeinta matoakin surkeampi, jonka ei pidä koskaan lisääntyä.

Olin ihan palasina, tuo tuli niin puun takaa että todellakin yritin selvittää asiaa ja todistaa, että en tarkoittanut mitään pahaa. Mikään ei auttanut. Hän oli muuttanut koko suhtautumisensa minuun, ja ihan mikä tahansa mitä tein tai jätin tekemättä kertoi siitä eteenpäin huonoidestani. Jäin jotenkin siihen altavastaajan asemaan, kun tulin yllätetyksi niin housut kintuissa. Hän ryhtyi kouluttamaan ja rankaisemaan minua erilaisilla sadistisilla henkisen väkivallan muodoilla. Menin siinä vaiheessa psykologille hakemaan apua, jos kerran olen ollut koko elämäni pelkkä paha loinen enkä edes huomannut sitä itse.

Siitä se sitten lähti aukeamaan, ja ymmärsin että vika on toisessa päässä. Ja tosiaan, sitä rakastamaani ihmistä ei ollut koskaan oikeasti olemassa. Eksäni osasi rakastaa toisissa vain omaa kuvaansa, ja kun se särkyi, rakkaus hävisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi