Saimme kaksoset. Pojasta tulee Tuukka mutta tytön nimi vielä hakusessa, mietimme Tyttiä ja Tittaa.
Kommentit (636)
Tiltu. Varsinkin jos asutte Iitissä.
Eiköhän niillä kaksosilla ole jo nimet kun tämä ketju on aloitettu kesäkuussa 2019 eli melkein 3 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuukka on tosi ruma nimi, en ikinä antaisi lapselleni. Enkä myöskään Tyttiä enkä Tittaa, hyi kaikki rumia. Jos saisin kaksoset tytön ja pojan ,miettisin seuraavia :
Olipas todella tyly vastaus. Ja kaikki oman listasi nimet näyttävät tämän hetken muotinimiltä, ei pisteitä mielikuvituksesta.
Tuukka on nimi josta itse tykkään, ja jos saisin pojan niin se olisi varmasti harkinnassa. En tiennyt että ihmisillä on tuollainen aversio siihen.
Komppaan tätä kybällä.
Ja Tuukka on ihan kiva nimi, tunnen itse parikin. Sopii sekä lapselle että aikuiselle.
Jos haluaa molemmat T:llä alkavina niin Tu- alkuiset nimet olisivat mielestäni parhaita; Tuula, Tuuli, Tuulia, Tuulikki, Tuire, Tuija, Tuisku....
Tytti ja Titta ovat aika pirtsakoita nimiä, Titta tosiaan aiheuttaa ruotsinkielisissä yhteyksissä pientä hilpeyttä. Tunnen pari Tyttiä työelämästä, ei ole ollut heillä uskottavuusongelmia tyttömäisen nimen takia. Tytti Yli-Viikari valitettavasti tulee mieleen mutta toivon mukaan hänet on unohdettu pian.
Yksi tapa sitoa nimet yhteen olisi aloittaa tytön nimi Ka- alkuisena:
Tuukka ja Katja
Tuukka ja Kati
jne
Hirveitä nimiä. Varsinkin jos he päättävät joskus lähteä kansainväliselle uralle tms :D :D
Vierailija kirjoitti:
Hirveitä nimiä. Varsinkin jos he päättävät joskus lähteä kansainväliselle uralle tms :D :D
Kyllä ainakin Tytti sopii nimeksi vaikka ympäri maailmaa liihottelevalle viraston pääjohtajalle.
Itse en halunnut kaksosilleni samalla kirjaimella alkavia Tiku ja Taku -nimiä. Heidän etunimensä alkavat siis eri kirjaimilla, mutteivät ole myöskään sellaisia että vain alkukirjain olisi eri, kuten Tupu, Hupu ja Lupu taikka Aino ja Eino
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin Tytti sopii nimeksi vaikka ympäri maailmaa liihottelevalle viraston pääjohtajalle.
Ja jos lapsi on vilkas, melkoinen viikari siis.
Makuasia, mutta itse en kauheasti tykkää siitä että lasten nimet alkaa samalla kirjaimella.
Ehdotus täältä Pietarista: Tiltu.
Mä en kyllä tajua näitä lässynlässyjä poikien nimiä kuten Tuukka, Veeti tai Nuutti. Varsinkin Nuutti on ihan kamala. Voiko veltomman kuuloisia nimiä ollakaan.
Tuukka ja Tuuli olisi ihana parivaljakko. Miksei Tuulia tai Tuijakin. Ja vanha jo unohtunut Tuovi. Tai Tuomi.
Tuukka ja Tinja
Tuukka ja Tanja
Tuukka ja Tuike
Tuukka ja Tiinamari
Titta kuulostaa 80 luvun isotissiselt p ornonäyttelijältä