Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oon vuosia haaveillut Pradan laukusta

Vierailija
05.06.2019 |

Nyt saan alkusyksystä veronpalautusta laukun verran, ostaisitteko? vai jotain muuta?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan mieluummin kunnon laatunahasta kuin saffianosta joka näyttää ja tuntuu halpismuovilta. Eli ei kiitos Pradalle.

Vierailija
22/38 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista Pradan laukkua ap tarkkaan ottaen halajaa? Osa niistä on todella jopa kauniita, vaikka itse en maksaisi 3000-4000 euroa yhtään mistään laukusta. Voisin ottaa Sidonien, Sybillen, Odetten tai Margitin, jos lahjaksi saisin. 

Vai onko pääasia sittenkin se logo? Ne pienet ja tylsääkin tylsemmät perusmallit, joissa ei ole yhtään mitään ihmeellistä (paitsi se logo) saa alle tonnilla...  

Galleria laukusta olen haaveillut, en ole  oikein muita katsellut, en halua tämän hetken in laukkua.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sugardaddy ostaa kun saa "namia"

Vierailija
24/38 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pravda ja roudarinteippi ajavat saman asian.

T: muotitietoinen

Vierailija
25/38 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä, että miksi täytyy olla heti sanomassa että "en ymmärrä miksi pitää ostaa kalliita laukkuja", "en ymmärrä miksi sitä ja tätä" ym. MITÄ SITTEN? Ostatkoot joku kalliin laukun, jos tulee siitä iloiseksi. Ostakoot laukun, jos haluaa panostaa laukkuihin.

Mainittakoot, että itse ostan max. 100 euron laukkuja. Se ei ole minulta pois, jos joku ostaa 5teur laukun enkä nää tarpeelliseksi toitottaa sitä, että en ymmärrä. Mitä sitten vaikka ette ymmärrä? Onneksi meitä on kaikenlaisia ihmisiä, joilla on omat mieltymykset. Takokaa tämä päähänne ihmiset niin elämännekin paranee. 

Vierailija
26/38 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytt olisi Vestiairessa unelmien laukku, veronpalautukset tulee vasta alkusyksystä, en tiiä raaskiiko täydellä hinnalla ostaa Pradan laukkua. harmittaa...

Ap

Vierailija
27/38 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta

Vierailija
28/38 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta

Niin millä rahalla? En voi yhteisiä säästöjä käyttää!

Ap

Vierailija
29/38 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä, että miksi täytyy olla heti sanomassa että "en ymmärrä miksi pitää ostaa kalliita laukkuja", "en ymmärrä miksi sitä ja tätä" ym. MITÄ SITTEN? Ostatkoot joku kalliin laukun, jos tulee siitä iloiseksi. Ostakoot laukun, jos haluaa panostaa laukkuihin.

Mainittakoot, että itse ostan max. 100 euron laukkuja. Se ei ole minulta pois, jos joku ostaa 5teur laukun enkä nää tarpeelliseksi toitottaa sitä, että en ymmärrä. Mitä sitten vaikka ette ymmärrä? Onneksi meitä on kaikenlaisia ihmisiä, joilla on omat mieltymykset. Takokaa tämä päähänne ihmiset niin elämännekin paranee. 

Olin juuri kirjoittamassa jotain tuohon suuntaan, mutta sitten tajusin, että ehkä sama asia, kun ostan jotain kalliita harrastusvälineitä. Vaikkapa kalliin tietynmallisen Nikonin kameran, erävarusteita, auton, veneen tai design-huonekaluja.

Toisaalta en ole ikinä olleet mitenkään ehdoton, että pitäisi olla juuri joku tietty, ominaisuudet ovat ratkaisseet, sitten hinta ja laatu.

Vaatteissa en osta ikinä mitään kallista, ennemmin teippaan merkit piiloon. (Teen samaa myös kameran kanssa, vedän mustaa teippiä merkin päälle.)

Yksikään ihminen ei ole suhtautunut minuun eritavalla, vaikka ei ole merkkivaatteita.

Oletko miettinyt, että tuolla 3000 €: lla saisit alesta ehkä 50 merkkivaatekappaletta + aurinkolasit, hattuja ja huiveja, lisäksi koruja?

Saisit myös tuolla rahalla sähköpyörän, joka oikeasti olisi aika hieno kapistus, käytännöllinen ja trendikäs?

Tietysti jos ehdottomasti haluat juuri tuon laukun, mikäs siinä.

Vierailija
30/38 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no jos statusarvoa ajattelen, niin mieluummin ostaisin sähköpyörän, uudet vaatteet ja aurinkolasit. Sitten suhailisin ympäri kaupunkia ihan huvikseni.

Vierailija
31/38 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuosia haaveilee tietystä jutusta niin ei sitä pysty vaihtamaan johonkin nyt trendikkääseen sähköpyörään.

Ap

Vierailija
32/38 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vuosia haaveilee tietystä jutusta niin ei sitä pysty vaihtamaan johonkin nyt trendikkääseen sähköpyörään.

Ap

Mietitkö, miksi haluat juuri sen? Kuvitteletko, että olisit haluttavampi ja kiinnostavampi kun on tuo laukku olalla?

Haluatko tehdä vaikutuksen joihinkin ihmisiin?

Kuulepas, veikkaan, että saat kymmenen kertaa enemmän huomiota kadulla ja toreilla, jos menet tuliterän sähköpyörän kanssa farkkuhameessa ja topissa rullailemaan pitkin rantoja tukka hulmuten.

Vierailija
33/38 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi koskaan ymmärtää tuollaista. Haaveilla vuosikausia jostain laukusta! Minun silmään ne laukut näyttävät ihan samanlaisilta kuin tuhannet muutkin laukut. Laukku on vain kantamista varten ja kengät kävelemistä, en voi tajuta miten se merkki tekee siitä yhtään sen kummallisemman. Mutta jos ihminen vuosikausia haaveilee jostain, ja tulee mahdollisuus toteuttaa haave, niin tottakai se kannattaa. Pääseepähän haaveilemaan sitten jostain muusta.

Samaa mieltä. Harkitsisin tosin ostoa. Onko järkeä laittaa pelkkään laukkuun tuhansia euroja. Itselleni kipukynnys laukussa menee siinä pari sadan euron paikkeilla ja mielestäni sekin on jo liikaa.

Vierailija
34/38 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutama merkkilaukku, joiden yhteisarvo on kymppitonnin paikkeilla. Lasken nämä harrastuskuluiksi. Säästän taas muista menoista; esim. en ole tehnyt yhtään lomamatkaa Pohjoismaiden ulkopuolelle vuosiin. Olen hyvin tyytyväinen nykyiseen laukkukokoelmaani. Ensi kesänä on sitten luvassa ulkomaan reissu johonkin kalliimpaan maahan.

Vierailija
35/38 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestääkä kroppa kantaa sellaista laukkua?

Vai onko aluvanteet ladassa?

Vierailija
36/38 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt näitä laukkujen haaveilijoita. Sen takia, kun yhtäkään hyvän näköistä laukkua en ole vielä nähnyt. Yleensä ne tonnien laukut on semmoisia muodottomia nahkasäkkejä.

Muodottomat nahkasäkit sul on housuissas.

Vierailija
37/38 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestääkä kroppa kantaa sellaista laukkua?

Vai onko aluvanteet ladassa?

Ei noi merkkilaukut halpislaukkuja raskaampia oo kantaa.

Vierailija
38/38 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä käytetyn käsilaukun ostamista. Ei niitä voi oikeasti pestä kunnolla, ja kuvottaisi ajatella, miten jonkun toisen likainen nenäliina olisi ollut minun laukussani. Mieluummin ostan sellaisen, mihin minulla on oikeasti varaa, ja uutena.