Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oon vuosia haaveillut Pradan laukusta

Vierailija
05.06.2019 |

Nyt saan alkusyksystä veronpalautusta laukun verran, ostaisitteko? vai jotain muuta?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun toiseksi paras laukku on kierrätyskeskuksesta ilmaisena löytynyt jaa paras on nuoreni tilaajalahjana saama laukku jonka hän mulle antoi. En ymmärrä että pelkkään laukkuun laitetaan tonnikaupalla rahaa. Sehän on vain laukku.

Vierailija
2/38 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin. Ellet tarvi rahaa muuhun, ns. oikeaan elämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on varaa siihen, niin siitä vaan.

Vierailija
4/38 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ne meidän naiset täällä vaan kulutustottumuksillaan estävät ilmastonmuutosta :)

Vierailija
5/38 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ne meidän naiset täällä vaan kulutustottumuksillaan estävät ilmastonmuutosta :)

Tuo laukku toivottavasti kestää käytössä vähintään vuosikymmenen, toivottavasti useamman. Jos ap on sen sijaan ostamatta kymmeniä halppislaukkuja, niin tuo on ilmaston kannalta ihan kelpo ostos.

Vierailija
6/38 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi koskaan ymmärtää tuollaista. Haaveilla vuosikausia jostain laukusta! Minun silmään ne laukut näyttävät ihan samanlaisilta kuin tuhannet muutkin laukut. Laukku on vain kantamista varten ja kengät kävelemistä, en voi tajuta miten se merkki tekee siitä yhtään sen kummallisemman. Mutta jos ihminen vuosikausia haaveilee jostain, ja tulee mahdollisuus toteuttaa haave, niin tottakai se kannattaa. Pääseepähän haaveilemaan sitten jostain muusta.

Vierailija
7/38 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on varaa siihen, niin siitä vaan.

Eihän tuolla tunnu olevan varaa, kun pitää veronpalautuksia odotella.

Vierailija
8/38 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt näitä laukkujen haaveilijoita. Sen takia, kun yhtäkään hyvän näköistä laukkua en ole vielä nähnyt. Yleensä ne tonnien laukut on semmoisia muodottomia nahkasäkkejä.

Vierailija
9/38 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vuosia haaveillut pääomatuloista ja ostanutkin osakkeita 2012 lähtien useilla tuhansilla vuodessa. Viime vuonna myin kaikki pois kun kurssit olivat nousseet uskomattoman paljon ja toivottavasti voin pian ostaa takaisin jos tässä tulisi nyt kunnon romahdus välillä. Sen jälkeen pystynkin laskujeni mukaan elämään pääomatuloilla.

Kannattaa jahdata unelmiaan ja ne voivat toteutua.

Vierailija
10/38 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo vuosia haaveillut pääomatuloista ja ostanutkin osakkeita 2012 lähtien useilla tuhansilla vuodessa. Viime vuonna myin kaikki pois kun kurssit olivat nousseet uskomattoman paljon ja toivottavasti voin pian ostaa takaisin jos tässä tulisi nyt kunnon romahdus välillä. Sen jälkeen pystynkin laskujeni mukaan elämään pääomatuloilla.

Ja liittyy aiheeseen miten..?

Vierailija
11/38 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mielummin Louis Vuitton.

Vierailija
12/38 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jos haluat, mutta osta käytettynä niin tulee edullisemmaksi ja säästät luontoa. Kyllähän hyvä laukku kestää vuosikausia. Toki rahan voi käyttää muuhunkin, mutta jos todella haluat itsellesi sen laukun niin osta.

Vierailija
13/38 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös miettinyt käytetyn ostoa, mutta mistä tiedän että on hyväkuntoinen?

ap

Vierailija
14/38 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja liittyy aiheeseen miten..?

No kuitenkin tuhansista euroista puhutaan, ja unelmien toteuttamisesta. Mikä sitten on fiksumpaa niin voit itse miettiä.

Vierailija
15/38 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Käytetynkin pitää olla lähes uutta vastaavassa kunnossa tässä kategoriassa.

Vierailija
16/38 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ostaminen ja muutamat ensimmäiset käyttökerrat ovat parhaita. Sen jälkeen seuraa vain tyhjä olo. En suosittele

Vierailija
17/38 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se yksi nahkainen ja mieleinen, kun kymmen huonoa muovista.

Ja mielummin uutena ja heidän virallisesta omasta kaupasta. Nykyisin kun noita superfeikkejä on liikkeellä, vaikka kuinka paljon ja saat myös sen luksuskauppakokemuksen itsellesi.

Vierailija
18/38 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Katso esim vestiaire.com

Vierailija
19/38 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt miettinyt tuota Vestiairea, onko kokemuksia? vastaako laukut kuvaustaan? jäisi rahaa muuhunkin.

Ap

Vierailija
20/38 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista Pradan laukkua ap tarkkaan ottaen halajaa? Osa niistä on todella jopa kauniita, vaikka itse en maksaisi 3000-4000 euroa yhtään mistään laukusta. Voisin ottaa Sidonien, Sybillen, Odetten tai Margitin, jos lahjaksi saisin. 

Vai onko pääasia sittenkin se logo? Ne pienet ja tylsääkin tylsemmät perusmallit, joissa ei ole yhtään mitään ihmeellistä (paitsi se logo) saa alle tonnilla...