Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko lapsellinen kun suutun, kun mietin vaivalla kauppalapun ja mies käy kaupassa

Vierailija
24.05.2006 |

..sitten tuo mitä sattuu. Unohtaa osan ja osa on ihan eri kuin mitä oli tarkoitus. Mies käy meillä aina kaupassa niin ettei ole mikään tumpelo sinänsä hommassa mut tänään taas hermo meni kun oli pakastesein tilalla valmiita mikroaterioita, niissä kun oli kans kalan kuva!! Kuulostaa tosi tyhmältä, mut ei mies oikeasti mikään yksinkertainen ole. Nyt on mulle suuttunu kun mäkätän moisesta. Huomenna tulossa vieraita, kiva oliskin ollu lämmitellä mikroaterioita sitten koko porukalle :(((((

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi mies tekee sun hommia?

Vierailija
2/12 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää henkilö kirjottanu,että ei oo ajokorttia??!!!

Sitä on hankala kuskata isoja kauppakasseja pyörällä!!

Kokemusta nimittäin on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei kaupassa käynti luonnistu

Vierailija
4/12 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kassia sarvikkoon, reppu selkään, 1 kassi taakse koriin

Vierailija
5/12 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) tehdään kauppalista yhdessä

2) kaupassa käyjä saa päättää ruuat (osa toki päätetään yhdessä)

3) Ruuan päättäjä on vastuussa sen valmistuksesta

4) Kauppalistalta tuodaan kaikki siihen merkitty.

Ja kun lista on yhdessä tehty, ei ole mitään syytä jättää siitä jotain tuomatta. Ostosten vaihtaminen on sallittua vain jos jotain ei oikeasti kaupassa ole. (Ja silloinkin suotavaa yrittää löytää se sitten jostain muusta kaupasta)

Vierailija
6/12 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen myös ruoat, siivoan, sisustan, teen kukka-astelmat jne. Olen oikea koitäiti : )

Vierailija
7/12 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eikä myöskään sun ja mun töitä!!

Kysymys olikin siitä, et onko hölmöä loukkaantua tuollaisesta, eihän kukaan virheettä elämäänsä elä. Mulla kyllä hermo meni mut lepyin jo ja oikeat ostoksetkin on haettu kaupasta :o)

Vierailija
8/12 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sun koitäin elämälle :)))))

Teen myös ruoat, siivoan, sisustan, teen kukka-astelmat jne. Olen oikea koitäiti : )

[/quote]

Vierailija
9/12 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on myös TOSI raivostuttavaa, että annan miehelle listan ostettavista tavaroista, ja sitten puolet niistä puuttuu tai on korvattu jollain toisella. Eihän se tietty joka kerta haittaa, mutta silloin kyllä hermot menee, kun on suunnitellut tietyn ruuan tms. ja joku ainesosa jäikin ostamatta.

Helpommalla varmaan pääsisi, jos joka kerta menisi itse kauppaan :P

Vierailija
10/12 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös tuollainen " kauppa tahvo" miehenä. Ei muuten todellakaan ole mikään tyhmä, mutta kun sen yksin sinne kauppaan päästää, niin voi kiesus. Ostokset on poikkeuksetta erit kuin listalla lukee ja joka ikinen kerta myös soittaa mulle ja kysyy onks tuo ja tuo tärkee täytyykö ostaa. Siis jos se lukee siinä ostos listalla niin tottakai se täytyy ostaa!

Eli hermot menee myös täälläkin.

Vierailija
11/12 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiehuin äsken niin että..

Sit esim ei tuo jotain jos on hänen mielestään liian kallista. Mitä järkeä mun on sitten kirjoittaa niitä lappuja?? Sanoinkin et hoitakoon homman tästä lähin alusta asti ite, en tee lappuja enää, mut eihän siitä mitään tulis.

Mulla ei ole ajokorttia ja aina ei koko perheen voimin viitsi kauppaan lähteä, joten käytännön pakosta mies käy. Kyllähän se 80 prosenttisesti homman hallitsee mut sitten on nää tapaukset jolloin menee hermo täysin. Eniten ärsyttää sitten se asenne, että minä hermostun ihan syyttä suotta ja hän on omasta mielestään ihan syytön.

AP

Vierailija
12/12 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on huolimaton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä