typerä avautuminen miehestä mutta pakko jakaa, surettaa ja haittaa läheisyyttämme
Tämä on ehkä typerintä mitä minä tai kukaan muu on koskaan kirjoittanut palstalle mutta nyt eilisillan jälkeen on pakko.
Mieheni oikea jalka on nuoruuden työtapaturman jäljiltä herkkä kipeytymään ja hän varoo sitä aina, rankat juoksulenkit ja moni muu asia on pois laskuista hänen tapauksessaan. Mutta suurin haitta siitä tulee kun haluaisin istua hänen sylissään, kuten eilen sohvalla tv:tä katsoessa. Oikean polven päällä ei voi istua, vasemman päällä pelkästään ei pitkää aikaa ja ihan kiinni sylissä johtaa hänellä ... kovettumiseen, mistä seuraa vähintään tarve korjata asentoa jolloin minun on siitä noustava hetkeksi.
Älkääkä tulko sanomaan että painan liikaa ja en pidä miestäni tyydytettynä, kumpikaan ei todellakaan pidä paikkaansa. Mutta haluaisin vain joskus viettää enemmän aikaa hänessä kiinni...
Oliko typerää, onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (45)
Tulee mieleen, että asiat on todella hyvin, jos tällainen on se ongelma parisuhteessa joka mietityttää. Itseäni ei haittaisi lainkaan, ainahan voi keksiä muita keinoja olla lähekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö miehen vielä ostaa sinulle tuttikin?
Kiitos tästä, nauroin ekaa kertaa tänään :D
Onneksi minun vaimo ymmärtää, ettei ole mikään sylivauva enää. Elopaino n.100kg
Minkähän takia tämä on siirretty seksipalstalle?
Ei voi mitään. Lomake netistä ja vammaton sylissäpitäjä seuraavaksi.