typerä avautuminen miehestä mutta pakko jakaa, surettaa ja haittaa läheisyyttämme
Tämä on ehkä typerintä mitä minä tai kukaan muu on koskaan kirjoittanut palstalle mutta nyt eilisillan jälkeen on pakko.
Mieheni oikea jalka on nuoruuden työtapaturman jäljiltä herkkä kipeytymään ja hän varoo sitä aina, rankat juoksulenkit ja moni muu asia on pois laskuista hänen tapauksessaan. Mutta suurin haitta siitä tulee kun haluaisin istua hänen sylissään, kuten eilen sohvalla tv:tä katsoessa. Oikean polven päällä ei voi istua, vasemman päällä pelkästään ei pitkää aikaa ja ihan kiinni sylissä johtaa hänellä ... kovettumiseen, mistä seuraa vähintään tarve korjata asentoa jolloin minun on siitä noustava hetkeksi.
Älkääkä tulko sanomaan että painan liikaa ja en pidä miestäni tyydytettynä, kumpikaan ei todellakaan pidä paikkaansa. Mutta haluaisin vain joskus viettää enemmän aikaa hänessä kiinni...
Oliko typerää, onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Meillä kaikilla on mies, jonka oikea jalka on nuoruuden tapaturman vuoksi herkkä kipeytymään. Tuttua on.
Reisiluun murtuman ja paha polvivamman seuraukset eivät tule poistumaan tulevaisuudessakaan vaikka kävelemään hän pystyy ja vähän juoksemaankin . ap
Siinä tapauksessa. Onko mahdollista vähentää syliin kampeamista?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko itse, että joku istuu sylissä? Kokeilepa huviksesi. Ei tarvitse olla mitään nuoruuden vammoja, kyllä siinä jalat kipeytyy. Istu omalla paikallasi, et ole mikään lapsi jota muiden on lellittävä.
Oletko varma, ettei ole?
Lapset istuu sylissä, ei aikuiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko mitenkään mahdollista että huomioisit miehesi vamman tässä asiassa? Hän ei siitä eroon pääse. Sinä voit helpottaa hänen elämäänsä miettimällä jotain muita tapoja olla lähekkäin. Sinulla on tässä mahdollisuus joustaa, ei hänellä.
Pakkohan se on, mutta kun minä niin haluaisin vaikka tiedän mahdottomaksi. Siksi surettaa. ap
Kannattaako näin pientä asiaa surra? Kyse ei ole kuitenkaan siitä, etteikö miehesi välittäisi sinusta tai haluaisi olla lähelläsi. Jos ainoa ongelma on se, että et voi viettää iltakausia puolisosi sylissä istumalla, niin eiköhän moinen "epäkohta" elämässä kannata kuitata olankohautuksella ja keksiä muita tapoja olla lähekkäin? Esimerkiksi vierekkäin oleminen ja kainalossa löhöily ovat varsin suosittuja tapoja ymmärtääkseni. Suosittelen kokeilemaan.
Ap:Mutta suurin haitta siitä tulee kun haluaisin istua hänen sylissään, kuten eilen sohvalla tv:tä katsoessa. Oikean polven päällä ei voi istua, vasemman päällä pelkästään ei pitkää aikaa ja ihan kiinni sylissä johtaa hänellä ... kovettumiseen, mistä seuraa vähintään tarve korjata asentoa jolloin minun on siitä noustava hetkeksi.
Kovettumiseen?
Siis miehelläsi alkaa stondaamaan?
EIkös paras ratkaisu olisi riisua alapäät paljaaksi, istahtaa uudelleen, liikkua rytmikkäästi ja siemensyöksyn jälkeen istua syliin uudelleen.
Tätä toistetaan kunnes lakkaa stondaamasta.
Vierailija kirjoitti:
Ap:Mutta suurin haitta siitä tulee kun haluaisin istua hänen sylissään, kuten eilen sohvalla tv:tä katsoessa. Oikean polven päällä ei voi istua, vasemman päällä pelkästään ei pitkää aikaa ja ihan kiinni sylissä johtaa hänellä ... kovettumiseen, mistä seuraa vähintään tarve korjata asentoa jolloin minun on siitä noustava hetkeksi.
Kovettumiseen?
Siis miehelläsi alkaa stondaamaan?
EIkös paras ratkaisu olisi riisua alapäät paljaaksi, istahtaa uudelleen, liikkua rytmikkäästi ja siemensyöksyn jälkeen istua syliin uudelleen.
Tätä toistetaan kunnes lakkaa stondaamasta.
No heh heh. Kyllä minä huolen pidän ettei hänen nukkumaan tarvitse mennä samassa tilassa. ap
Käy istumaan miehesi hartioille pimppaloora nenään päin.
istukaa vaikka lattialla tai sängyllä niin että mies pitää jalkoja harallaan, ja sinä istut jalkojen välissä. Näin et paina hänen jalkojaan, mutta on kuitenkin "syliefekti".
Kävisikö tämä?
Voi luoja :D Onko toi joku fetissi vai miksi aikuinen haluaa istua sylissä kuin lapsi tai joku eläin
Jospa ostatte kantorepun? Voit istua siinä vaikka koko päivän miehen sylissä.
Aamiaisen, työpäivän ja illalla sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
istukaa vaikka lattialla tai sängyllä niin että mies pitää jalkoja harallaan, ja sinä istut jalkojen välissä. Näin et paina hänen jalkojaan, mutta on kuitenkin "syliefekti".
Kävisikö tämä?
Nyt tuli ensimmäinen oikeasti hyvä ehdotus tähän ketjuun. Miksen minä ole tätä ajatellut?
Edelleen, pakko itse hämmästellä kun näin moni ei ymmärrä sylissä istumisen viehätystä. ap
Jopa on aggressiivista vastausta toisen hellyydenkaipuulle. En itsekään välitä sylissä istumisesta, mutta meillä on erilaisia tapoja osoittaa ja haluta läheisyyttä ja jollekin tämä on tärkeä. Toiset tykkää hiusten silittelystä tai hieromisesta ja kolmas jostain muusta.
Ainoa syy miksi tällainen asia haittaa läheisyyttänne on se, että sinä olet päättänyt sen haittaavan läheisyyttänne. Lähellä voi olla niin monella muullakin tavalla, että oma valinta on, jos itselle ei riitä kuin yksi sellainen tapa, johon toinen ei pysty. Sinulla on tässä lohtuna sekin, että miehesi ei vanhan vamman takia kykene pitämään sinua sylissä pitkiä aikoja. Aivan hyvin mies voisi olla sellainenkin, joka ei vain viihdy olemalla kokoajan sylikkäin. Eikä sekään tekisi miehestä huonoa tai kykenemätöntä läheisyyteen.
Tämä "ongelma" on sinun itsesi luoma ja valitsema, joten kaiketi kunnioituksesta miestäsi kohtaan, voisit valita olla tekemättä tästä asiasta enää ongelmaa. Olkaa lähekkäin muilla tavoilla, tai jos sylikkäin oleminen on sinulle aivan kamalan tärkeää, pyydä miestä istumaan sinun sylissäsi.
Anteeksi nyt että sanon pahasti, mutta ota nyt pää pois perseestäsi ja koita mieluummin asettautua vaihteeksi toisen ihmisen asemaan sen sijaan, että tekemällä teet murheita asiasta jota et voi muuttaa. Tuollaisessa tilanteessa jossa fyysinen vamma estää miestä toteuttamasta toivettasi, asiasta murhehtiminen tuntuu aika itsekkäältä ja lapselliselta. Miehesi yrittää parhaansa ja ylipäätään suostuu sinua sylittämään oikkujesi mukaan niin pitkälle kuin vanha vamma sen sallii ja sinä vielä kehtaat ruikuttaa kuinka et saa siltikään tarpeeksi läheisyyttä häneltä. Kasva aikuiseksi.
Kyllä minä ainakin omaa naistani istutan välillä polvelle. Tartun kiinni takaapäin kysymättä, nostan ylös ja vien sohvalle. Yllättyy joka kerta ja toimii hyvänä pelinavauksena eroottiselle illalle. -mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävisikö tämä?
Nyt tuli ensimmäinen oikeasti hyvä ehdotus tähän ketjuun. Miksen minä ole tätä ajatellut?
Edelleen, pakko itse hämmästellä kun näin moni ei ymmärrä sylissä istumisen viehätystä. ap
Kiva, jos oli ideasta apua. Sohvallakin tuo onnistuu, jos on leveä sohva, tai istuttu sohvassa sohvaan nähden poikittain. Ja kulmasohva tai divaani ovat tosi hyviä myös.
Täällä ei valitettavasi useinkaan ymmärretä ihmisten erilaisia toiveita minkä tahansa asian suhteen. Isompi osa myös yhteiskuntaa: sen sijaan, että yritettäisiin keksiä ratkaisuja ongelmille, varsinkin, jos ongelmat olisivat omasta mielestä mitättömiä, niin täytyy toista haukkua, alistaa ja mitätöidä koko ongelma. Näin ongelman omaavalla on yhä se hänen kokemansa ongelma ja huono itsetunto. Tätä kun jatketaan toinen toisille, mitä erilaisemmissa kokoonpanoissa, niin hyväkin hyvinvointiyhteiskunta muuttuu pahoinvoivaksi.
Kuule se on ihan normaalia että miehellä alkaa seistä kun ollaan sylikkäin / kylkekkäin / vierekkäin / lähekkäin. Anna seistä. Kyllä se siitä rauhottuu.
Jaaaaa. Meillä läheisyyttä haittaa se, että vieressäkin oon kuulema liian lähellä (ja ei en oo rupsahtanut vaan aika kuuma). Paperit on vetämässä. Vaikea samaistua.
Eikö isä ottanut pienenä syliin vai mikä on?
Sitten miehiä haukutaan tissin kaipuusta