Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

typerä avautuminen miehestä mutta pakko jakaa, surettaa ja haittaa läheisyyttämme

Vierailija
05.06.2019 |

Tämä on ehkä typerintä mitä minä tai kukaan muu on koskaan kirjoittanut palstalle mutta nyt eilisillan jälkeen on pakko.

Mieheni oikea jalka on nuoruuden työtapaturman jäljiltä herkkä kipeytymään ja hän varoo sitä aina, rankat juoksulenkit ja moni muu asia on pois laskuista hänen tapauksessaan. Mutta suurin haitta siitä tulee kun haluaisin istua hänen sylissään, kuten eilen sohvalla tv:tä katsoessa. Oikean polven päällä ei voi istua, vasemman päällä pelkästään ei pitkää aikaa ja ihan kiinni sylissä johtaa hänellä ... kovettumiseen, mistä seuraa vähintään tarve korjata asentoa jolloin minun on siitä noustava hetkeksi.

Älkääkä tulko sanomaan että painan liikaa ja en pidä miestäni tyydytettynä, kumpikaan ei todellakaan pidä paikkaansa. Mutta haluaisin vain joskus viettää enemmän aikaa hänessä kiinni...

Oliko typerää, onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu vieressä.

Vierailija
2/45 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika nuori? Jos oikein yrität niin kenties keksitte toisenlaisen tavan katsoa lähekkäin telkkaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mitä tarkoitat tuolla ensimmäisellä lauseella.

Vierailija
4/45 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää istua sylissä kuin pikkulapsi? Tää ei ole vittuilua edes. En ole ikinä tuntenut tarvetta aikuisiällä istua kenenkään sylissä, vieressä löhöäminen riittää.

En sanoisi että oli täysin typerä aloitus, mutta mua ihmetyttää.

Vierailija
5/45 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies istuiskin sun sylissä?

Vierailija
6/45 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Meillä kaikilla on mies, jonka oikea jalka on nuoruuden tapaturman vuoksi herkkä kipeytymään. Tuttua on.

Vierailija
7/45 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5 hyvästä yrityksestä.

Vierailija
8/45 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin hämmentää tässä nimenomaan sylissä istuminen. Lähekkäin voi olla monella muullakin tavalla. Tuntuisi lähinnä kiusalliselta istuskella kumppanin sylissä.

Vierailija
9/45 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mitenkään mahdollista että huomioisit miehesi vamman tässä asiassa? Hän ei siitä eroon pääse. Sinä voit helpottaa hänen elämäänsä miettimällä jotain muita tapoja olla lähekkäin. Sinulla on tässä mahdollisuus joustaa, ei hänellä.

Vierailija
10/45 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Meillä kaikilla on mies, jonka oikea jalka on nuoruuden tapaturman vuoksi herkkä kipeytymään. Tuttua on.

Reisiluun murtuman ja paha polvivamman seuraukset eivät tule poistumaan tulevaisuudessakaan vaikka kävelemään hän pystyy ja vähän juoksemaankin . ap

Vierailija
11/45 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eivätkö muut täällä tykkää istua miehensä sylissä? :o minä en muuta tekisikään iltaisin, jos vain voisin. ap

Vierailija
12/45 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö miehen vielä ostaa sinulle tuttikin?

Vierailija
13/45 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko itse, että joku istuu sylissä? Kokeilepa huviksesi. Ei tarvitse olla mitään nuoruuden vammoja, kyllä siinä jalat kipeytyy. Istu omalla paikallasi, et ole mikään lapsi jota muiden on lellittävä.

Vierailija
14/45 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mitenkään mahdollista että huomioisit miehesi vamman tässä asiassa? Hän ei siitä eroon pääse. Sinä voit helpottaa hänen elämäänsä miettimällä jotain muita tapoja olla lähekkäin. Sinulla on tässä mahdollisuus joustaa, ei hänellä.

Pakkohan se on, mutta kun minä niin haluaisin vaikka tiedän mahdottomaksi. Siksi surettaa. ap

Vierailija
15/45 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua. Kasva aikuiseksi!

Vierailija
16/45 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eivätkö muut täällä tykkää istua miehensä sylissä? :o minä en muuta tekisikään iltaisin, jos vain voisin. ap

Joskus makaan sohvalla niin, että mun jalat on miehen sylissä, tosin mieskin pitää toisinaan samalla tavalla jalkoja myös mun sylissä. Mutta ei tulis mieleenkään istua miehen syliin.

Vierailija
17/45 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös pää tai yläosa kehoa voi olla miehen sylissä eli mies istuu ja sinä makaat. Ei kai kukaan aikuinen halua polvella istua.

Vierailija
18/45 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista ap. Kaikkea ei voi  saada, ehkä miehesikin haluaisi enemmän mutta ei vain vanhan vamman vuoksi pysty.

Minä ihmettelen myös, eivätkö muut muka harrasta tätä? Vai onko stereotyyppi tukevista palstamammoista totta?

Vierailija
19/45 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan naiset halua istua sylissä, mutta ovatkin niin tuhteja, että varmaan ei kauaa jaksaisi sylissä pitääkään.

Vierailija
20/45 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko itse, että joku istuu sylissä? Kokeilepa huviksesi. Ei tarvitse olla mitään nuoruuden vammoja, kyllä siinä jalat kipeytyy. Istu omalla paikallasi, et ole mikään lapsi jota muiden on lellittävä.

Kyllä miehenikin siitä tykkää. Silittelee minun vatsaani ja kylkiäni, joskus reisiä ja rintoja... mutta ei vain kestä sitä pitkiä aikoja. ap