Lue keskustelun säännöt.
Mitä teidän n. 15-vuotiaat tytöt tekee Helsingissä kesällä?
04.06.2019 |
Olemme juuri palanneet ulkomailta Helsinkiin asuttuamme ulkomailla kuutisen vuotta. 15-vuotias tyttö tuntee itsensä yksinäiseksi enkä oikein tiedä, mistä kannattaisi lähteä etsimään kavereita / mielekästä tekemistä. Tyttöjen talokin on ilmeisesti kesätauolla? Kaikki vinkit otetaan vastaan ja ovat nyt tarpeen!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Juopottelee, käyttää huumeita ja harrastaa irtosuhteita maah,anmuuttajien kanssa. Eli ihan normaalia suvaitsevaista kaupunkilaisnuoren elämää.