Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sairaalloisen pihi vaikka käyn hyväpalkkaisissa töissä

Miesmies
04.06.2019 |

Aina kun on jotain tapailujuttua, nautin huutaa naiselle jos se on tuhlannut, ja jos se rupee ehdottaan jotain mihin menee rahaa, niin sanon että en saatana ala sulle tollasta ostaan. Nautin saituudesta. Aina kun olen kaupassakin niin mietin, että minun rahojani et vie kauppias senkin huijari ja rosvo.

Mitä naiset mieltä? :))

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää.

Vierailija
2/10 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää.

Ai siksikö kun en osta sulle luksuslomaa joka ei sulle edes kuulu ja jota et ole ansainnut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu.. Kauppias huijari ja rahojani et vie.. Kuinka paljon meinasit ottaa mukaan jos huomenna kuolet.. Niinpä, et pennin hyrrää.. Kannattasko vähän nauttia elämästä, hä

Vierailija
4/10 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolla röllinpoikasella ei ole pelkoa naisiin sekaantumisesta.

Vierailija
5/10 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa, mä olisin voinut jakaa kokemuksia läheisten sairaalloisesta pihiydestä, mutta enpä taida vaivautua.

Vierailija
6/10 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sulla mitään naista viikkoa pidempää ole, kun ei me aleta kuunnella mitään huutamista.

Vierailija
7/10 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saituushan on sairaus.

Vierailija
8/10 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi määrittelet itsesi sairaalloisen pihiksi? Et siis itsekään pidä käytöstäsi normaalina?

Vierailija
9/10 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on käytössäni vähän rahaa ja olisi tympeää olla ylipihi vaikka olisi varaa kuluttaa kohtuudella. Sitten kun taloudellinen tilanteeni paranee, aion antaa omastani joskus myös muille.

Vierailija
10/10 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peli on käynnissä ja kun loppuvihellys käy, voittaja on se jolla on isoin score saldonäkymässä. Game on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä