Trumpin pojasta näkee pituuden merkityksen, Barron Trump tulee kylpemään naisissa kun on teininä jo lähes pidempi kuin Trump
Trumpin kuopus Barron saavuttaa teini-iän – kuvagalleria: Näin pulleaposkisesta julkkisvauvasta kasvoi liki vanhempiensa mittainen hujoppi
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006031244.html
On kyllä hieno perhe ja tuo Melania on vaan uskomattoman kaunis, seksikäs ja klassinen samanaikaisesti.
Melania taitaa olla useimpien miesten märkä päiväuni ja todellista vaimomateriaalia.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole koskaan ennen av-palstalla vierailua miettinyt lapsen pituuden merkitystä tulevaisuuden kannalta. Olen seurustellut sellaisten 170 poikien kanssa ja varmaan olisin aikanaan voinut tehdä lapsiakin heidän kanssaan. Nyt näyttää siltä, että ei kannata siihen puuhaan ryhtyä alle 190cm miehen kanssa, jos itse on alle 160cm. Pitänee kiitää näitä palstan katkeria miehiä jotka jatkuvasti tuovat lyhyyttään esille.
Näin se luonnon valinta toimii. Vaatimattomien ominaisuuksien ihmiset lisääntyvät keskenään, jos lisääntyvät ollenkaan. Kuumimmat hotit lisääntyvät keskenään, josta syntyy entistä kuumempaa hottia. Elämä on raakaa.
Niin, ja koska luonnonvalintaa on käyty kymmenien tuhansien vuosien ajan, ovat nykyihmiset kaikkein kuuminta hottia, mitä olla voi. Nyt kaikki peilin eteen miettimään tätä faktaa!
Barronilla lienee planeetan paras ravinto käytössä, eli laadukasta pihviä riittää pöytään kun on yltäkylläisestä perheestä. Tämä entisestään kiihdyttää pituuskasvua.
Ravinnolla on suuri merkitys, ja sepäs tekeekin surulliseksi kun köyhillä ei ole kasvuiässä se ravinto tiptop kunnossa ja he käytännössä missaavat todellisen potentiaalinsa.
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut, että se maailman pisin mies, joka hiljattain kävi Suomessa, olisi kylpenyt naisissa. Voi olla, että Barron Trumpissa on jokin muu, mikä vetää puoleensa, kuin pelkästään pituus.
Liika on liikaa, epänormaali ei viehätä pituudessakaan. Pari metriä on minulle se yläraja, joka miellyttää (miehessä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole koskaan ennen av-palstalla vierailua miettinyt lapsen pituuden merkitystä tulevaisuuden kannalta. Olen seurustellut sellaisten 170 poikien kanssa ja varmaan olisin aikanaan voinut tehdä lapsiakin heidän kanssaan. Nyt näyttää siltä, että ei kannata siihen puuhaan ryhtyä alle 190cm miehen kanssa, jos itse on alle 160cm. Pitänee kiitää näitä palstan katkeria miehiä jotka jatkuvasti tuovat lyhyyttään esille.
Näin se luonnon valinta toimii. Vaatimattomien ominaisuuksien ihmiset lisääntyvät keskenään, jos lisääntyvät ollenkaan. Kuumimmat hotit lisääntyvät keskenään, josta syntyy entistä kuumempaa hottia. Elämä on raakaa.
Jos vertaa johonkin luolamiehiin, niin on tässä itse kukin aika paljon siitä kehittynyt.
On kyllä uskomattomasti kasvanut noista vaaliajoista, 2-3v aikana pyrähtänyt lähes pidemmäksi kuin DJT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut, että se maailman pisin mies, joka hiljattain kävi Suomessa, olisi kylpenyt naisissa. Voi olla, että Barron Trumpissa on jokin muu, mikä vetää puoleensa, kuin pelkästään pituus.
Liika on liikaa, epänormaali ei viehätä pituudessakaan. Pari metriä on minulle se yläraja, joka miellyttää (miehessä).
Ja naisessa raja on..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naisessa raja on..?
No sanotaanko vaikka tuo Melanian pituus eli 180.
Vaikka todellisuudessa ei ole rajaa, jos on muuten minun mielestäni ihana kaunis seksikäs ja upea nainen.
Vierailija kirjoitti:
Barronilla lienee planeetan paras ravinto käytössä, eli laadukasta pihviä riittää pöytään kun on yltäkylläisestä perheestä. Tämä entisestään kiihdyttää pituuskasvua.
Maksimaalinen pituus määräytyy dna:ssa. Vaikka ruoka olisi miten ravitsevaa, ei perimässä saatua rajaa voi ylittää.
Sen sijaan liian niukka ruoka tai puutteellinen ruokavalio vaikuttaa pituuskasvuun eikä ihminen kasva potentiaaliinsa.
Mistäs tiedät, vaikka tulisi kylpemään miehissä?
Poika perinyt isänsä pihtikintut.
Vierailija kirjoitti:
Poika perinyt isänsä pihtikintut.
Ehkä ne voi korjauttaa. Tai alkaa vaikka jalkapalloilijaksi, ne on kaikki länkisääriä.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tiedät, vaikka tulisi kylpemään miehissä?
Ei tuu tapahtumaan. Naisia tulee ovista ja ikkunoista, niin ei edes ehdi ajattella muuta kuin naisia.