Miehiä paikalla?
Voiko miehelle ehdottaa pelkkää seksiä? Siis miten mies reagoi, jos nainen haluaa vain seksiä ilman mitään sitoutumista. Onko seksin ehdottaminen selkeä karkotuskeino?
Älkääkä kukkahattutädit vaivautuko jeesustelemaan, se ei muuta mitään =)
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Tulisi aika halpa olo jos ei olis muuta yhdessä oloa.
Homma ei aiheuta minulle halpaa oloa, koska en muuta halua. Jos minua pidettäisiin pelkkänä panona, ja haluaisin olla jotain enemmän, silloin voisi olla halpa olo. Tästä syystä haluaisin myös, että toinen osapuoli tietää, että en halua mitään yhteistä elämää ja käsikädessä kulkemista.
Ap
Tulkitsisin pelkkää seksiä ehdottavan naisen yrittävän kiristää minua seksikuvilla tai raiskausyytöksillä. Hän voi myös olla houkutuslintu ja tulen venäläisten kovanaamojen ryöstämäksi ja mukiloimaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tulkitsisin pelkkää seksiä ehdottavan naisen yrittävän kiristää minua seksikuvilla tai raiskausyytöksillä. Hän voi myös olla houkutuslintu ja tulen venäläisten kovanaamojen ryöstämäksi ja mukiloimaksi.
😂😂😂
Pitäisin lorttona, enkä koskis pitkällä tikullakaan.
Hyvin harva mies sylkee pullon tai pilluun, vaan ottaa kyllä jos tarjotaan.
t. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homma ei aiheuta minulle halpaa oloa, koska en muuta halua. Jos minua pidettäisiin pelkkänä panona, ja haluaisin olla jotain enemmän, silloin voisi olla halpa olo. Tästä syystä haluaisin myös, että toinen osapuoli tietää, että en halua mitään yhteistä elämää ja käsikädessä kulkemista.
Ap
Tindedriin vaan paljastava kuva ja maininta siitä että etsit pelkästään seksiseuraa. Hukut yhteydenottoihin.
Vierailija kirjoitti:
Näistä samoista syistä en myöskään kaipaa maksullisten naisten seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTindedriin vaan paljastava kuva ja maininta siitä että etsit pelkästään seksiseuraa. Hukut yhteydenottoihin.
Mutta siinäpä se, että en halua nyt ketään tinderistä. Tiedän tämän yhden namun, jonka olen valmis ottamaan tähän hommaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä ja riippuu sinusta. Miehetkin ovat yksilöitä ja reagoivat asioihin omalla yksilöllisellä tavallaan. Jotkut varmaan diggaa, jotkut ei.
Näytä minulle mies joka ei diggaa tuollaista ehdotusta niin minä näytän sinulle valehtelijan.
Tässä olis sellainen🤠
Ekana pitää pitää oikeasti toisesta, jos ei pidä niin turha mitään touhuta ja laistelen moiset ehdotukset.No mutta kapikettuseni!
Suostuisitko kuumaan seksiin kanssani?
Olet vaihtanut kuvaa taas. Isot on lehdet , puussa , näemmä! Voisin silitellä vatsaasi!
PikkuD
Lämmin kiitos mielenkiinnosta mutta tuo tekniikkasi vaatii kyllä vähä hiomista😆
Ei lämpene nyt tää Hopeakettu lain kuumasta seksistä kanssasi, tuiki tuntemattoman kanssa, ilman sitoumuksia🙂
Se vaan on niin paljon parempaa jos toisesta oikeasti tykkää🙂
Yhdelle saattaisin antaa mut sekin vaatisi ensin muutamasta asiasta juttelua ja sitä että molemmat tiedostavat toistensa mielihalut, mietteet, jne🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTindedriin vaan paljastava kuva ja maininta siitä että etsit pelkästään seksiseuraa. Hukut yhteydenottoihin.
Mutta siinäpä se, että en halua nyt ketään tinderistä. Tiedän tämän yhden namun, jonka olen valmis ottamaan tähän hommaan.
Ap
Sitten kysymään irl namilta, vinkvink!😉
nappaat munasta kiinni ja raahaat makkariin, tuskinpa pistää vastaan.
#formetoo
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harva mies sylkee pullon tai pilluun, vaan ottaa kyllä jos tarjotaan.
t. Mies
Päinvastoin, luulen että harvassa on ne miehet jotka randompanoihin lähtee. Toki otanta on vain omat (pariutuneet) kaverit. M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija[/quote kirjoitti:
Hitto, kun haluaisin. Ihan jäätävän himon saan jo tällä miettimiselläkin itselleni aikaan.
Ap
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä ja riippuu sinusta. Miehetkin ovat yksilöitä ja reagoivat asioihin omalla yksilöllisellä tavallaan. Jotkut varmaan diggaa, jotkut ei.
Näytä minulle mies joka ei diggaa tuollaista ehdotusta niin minä näytän sinulle valehtelijan.
Tässä olis sellainen🤠
Ekana pitää pitää oikeasti toisesta, jos ei pidä niin turha mitään touhuta ja laistelen moiset ehdotukset.No mutta kapikettuseni!
Olet vaihtanut kuvaa taas. Isot on lehdet , puussa , näemmä! Voisin silitellä vatsaasi!
PikkuD
Ei lämpene nyt tää Hopeakettu lain kuumasta seksistä kanssasi, tuiki tuntemattoman kanssa, ilman sitoumuksia🙂
Yhdelle saattaisin antaa mut sekin vaatisi ensin muutamasta asiasta juttelua ja sitä että molemmat tiedostavat toistensa mielihalut, mietteet, jne🙂
Pian sitoumukset solmitaan 🙂 se on nyk helppoa
No eikös me jo tykätä😉
Onhan näit tunnusteluja tehtyjä loput selviää irl kysyen🙂
PikkuD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija[/quote kirjoitti:
Hitto, kun haluaisin. Ihan jäätävän himon saan jo tällä miettimiselläkin itselleni aikaan.
ApMmmm💋 kuin myös!
Kohta joku tulee näytön kautta...😛
Mies paikalla ja toteaa että tottakai voi ehdottaa pelkkää seksiä.
Miksi ei voisi?
T: M47
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voisi?
No? 😉
Heti?
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä olis sellainen🤠
PikkuD
Pian sitoumukset solmitaan 🙂 se on nyk helppoa
No eikös me jo tykätä😉
Onhan näit tunnusteluja tehtyjä loput selviää irl kysyen🙂
PikkuD
No, kuha töistä nyt pääsen ni tuu kylään🙂
Takuun annan että saat vähintään teetä motillisen, muuta en lupaa😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voisi?
No? 😉
Heti?
Käy :)
M47
Mulla vähän sama mietintä, tosin joku muukin saattaisi kiinnostaa mutta sen näkisi sitten myöhemmin, mutta lähtökohtaisesti mulle riittäisi mainiosti vain tuo yksikin asia. Kunpa nähtäisiin niin ehdottaisin. Luulen että hän jopa voisi suostua.