Miehiä paikalla?
Voiko miehelle ehdottaa pelkkää seksiä? Siis miten mies reagoi, jos nainen haluaa vain seksiä ilman mitään sitoutumista. Onko seksin ehdottaminen selkeä karkotuskeino?
Älkääkä kukkahattutädit vaivautuko jeesustelemaan, se ei muuta mitään =)
Kommentit (77)
Jos olisin jo teettänyt vasektomian ja nainen vaikuttaisi henkisesti tasapainoiselta, niin saattaisin lähteä touhuun mukaan. Mutta koska olen lisääntymiskykyinen, niin en koskisi pitkällä tikullakaan edes kortsun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuollaista tapahdu kuin unessa, joten mies varmaan luulee näkevänsä unta.
No nyt tapahtui! Sattuu tämä mies vaan tarjoamaan mulle täydellistä seksiä. Ja muuta en halua! En vaan yhtään tiedä, miten ehdotukseni esittäisin 😅
Yritys oli hyvä, sisälsi mielikuvitusta rikastava ainesta. Rehellisyys puuttui. Kysymyksiin pitää vastata rehellisesti.
Olen samaa mieltä, että ehdotus on parasta esittää kasvokkain. Minulle tämä on tapahtunut kerran. Oli yhden naisen kanssa kopelointia ym. mutta koska paikalla oli muitakin niin emme tuolloin päätyneet seksiin. Nainen sitten sanoi että olisin milloin vain tervetullut yökylään (asuimme eri kaupungeissa) ilman sitoumuksia. Seuraavana päivänä selvin päin kuitenkin totesin, että nainen ei oikein ole minun tyyppiäni (oli ylipainoinen), jotten juttu jäi siihen.
m40
[/quote] ootte siis pannu jo?[/quote]
Kyllä ollaan, kerran. Kyseessä on siis yhden illan juttu. Tämän yhden illan jutun tahtoisin sänkyyn toisen ja todennäköisesti kolmannenkin kerran ilman sitoumuksia!
Kuulostaa varmaan kauhealta, mutta en saa ajatusta mielestäni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin jo teettänyt vasektomian ja nainen vaikuttaisi henkisesti tasapainoiselta, niin saattaisin lähteä touhuun mukaan. Mutta koska olen lisääntymiskykyinen, niin en koskisi pitkällä tikullakaan edes kortsun kanssa.
Tämän olen hoitanut itse kuntoon. Sterilisaatio tehty 5v. Sitten.
Minulle olisi ihanteellinen ehdotus. Todellakin. Juuri sitä haen juuri nyt.
Ole rehellinen ja ehdota sellaista.
Moni mies ilahtuisi sellaisesta rennosta tapailusta.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin tilannetta nolona, halua seksiä vain parisuhteessa. M43
Tämä voisi olla nykyinen mieheni. Exä taas ei olisi voinut uskoa hyvää onneaan, jos joku olisi pelkkää seksisuhdetta ehdottanut. Ja sori, että näin naisena vastaan vaikka miehiltä kysyttiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies paskalla kirjoitti:
Riippuu ihan miehestä. Isolle osalle
Niin semmosen viestin sain tässä joku aika sitten. Väittää vielä ettei edes ole nähnyt. Ja tietää noin suunnilleen ikäeron. Huvitti mua viesti. Saa luvan olla kiinnostuneempi ennenkuin seksiä heruu. Saattaisi heruakin oikeilla otteilla:)
Mitkä ovat oikeat otteet😉 Voiko asian esittää kiertelemättä?
ApRehellisyys, luottamus. Kunnioitus. Ettei koe tulevansa hyväksikäytetyksi henkisesti tai fyysisesti. Aivan samat jutut kuin muussakin kumppanuudessa tai ihmissuhteessa.
Virittely kaikinpuolin kokonaisvaltaisesti lisää kiinnostavuutta. Virittää tunnelmaan. Omat kuvat harkinnan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä ja riippuu sinusta. Miehetkin ovat yksilöitä ja reagoivat asioihin omalla yksilöllisellä tavallaan. Jotkut varmaan diggaa, jotkut ei.
Näytä minulle mies joka ei diggaa tuollaista ehdotusta niin minä näytän sinulle valehtelijan.
Kyllä minun täytyy haluta sitä kyseessä olevaa naista nauttiakseni seksistä hänen kanssaan. Pelkkä kostea haaroväli ei riitä. Varmasti monelle riittää ja hyvä heille. Jos toista ei tee mieli, niin eipä seksikään ole mistään kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä ja riippuu sinusta. Miehetkin ovat yksilöitä ja reagoivat asioihin omalla yksilöllisellä tavallaan. Jotkut varmaan diggaa, jotkut ei.
Näytä minulle mies joka ei diggaa tuollaista ehdotusta niin minä näytän sinulle valehtelijan.
Tässä olis sellainen🤠
Ekana pitää pitää oikeasti toisesta, jos ei pidä niin turha mitään touhuta ja laistelen moiset ehdotukset.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Sanon tämän yhteisesti kaikille naisille:
Jos haluatte mieheltä pelkkää seksiä, niin se hänelle kertokaa. SUORAAN!
Yksikään, siis yksikään mies ei tuosta loukkaannu tai ala sinua väheksymään. Varmasti yli 80% miehistä tuohon lähtee ja vaikka ei lähtisi, niin olisi silti otettu. Ette voi hävitä mitään. Siispä nyt vain yrittämään!
Ehkä minun pitäisi vain sanoa asiani siis ☺️
En voi oikein hävitäkään mitään!
Ap
Olen nainen, kommentoin silti. Mulla oli muutama vuosi sitten kaverimies, jota oli tarkoitus tavata ihan kaverimielessä vaan. Seksiinhän se tapaaminen lopulta johti, miehen aloitteesta. Mies sanoi sen jälkeen, ettei hae suhdetta mutta tykkää minusta ja olin ihan samoilla fiiliksillä. Siitä muodostui sitten hetkeksi sellainen friends with benefits-juttu, kunnes elämä vei eri suuntiin.
Tuo on varmasti niin mieskohtaista, suosittelen kyllä keskustelemaan ihan rehdisti asioista niiden oikeilla nimillä. :D Sanot vaan suoraan, ettet hae suhdetta mutta mies viehättää sinua ja niin edelleen. Sillähän se selviää!
Vierailija kirjoitti:
Mies paskalla kirjoitti:
Riippuu ihan miehestä. Isolle osalle ei ongelmaa. Jos mies hakee parisuhdetta, voi se olla jollekin ongelma. Jotakuta taas pelkkä seksi ei voisi vähempää kiinnostaa.
Ko. miestä seksi kiinnostaa (se on selvä), ja olen melko varma ettei parisuhdetta halua hänkään.
Kuitenkin mietityttää, miten lähestyisin häntä. Tuntuisi jotenkin melko törpöltä laittaa viesti " Haluan vain seksiä, onnistuuko?" XD XD XD
Huikkaa että haluat seksikaveruussuhteen etkä parisuhdetta. Panoreissu, sitten tilataan pizzat, ehkä pelataan videopelejä.
Tulisi aika halpa olo jos ei olis muuta yhdessä oloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies paskalla kirjoitti:
Riippuu ihan miehestä. Isolle osalle ei ongelmaa. Jos mies hakee parisuhdetta, voi se olla jollekin ongelma. Jotakuta taas pelkkä seksi ei voisi vähempää kiinnostaa.
Ko. miestä seksi kiinnostaa (se on selvä), ja olen melko varma ettei parisuhdetta halua hänkään.
Kuitenkin mietityttää, miten lähestyisin häntä. Tuntuisi jotenkin melko törpöltä laittaa viesti " Haluan vain seksiä, onnistuuko?" XD XD XDHuikkaa että haluat seksikaveruussuhteen etkä parisuhdetta. Panoreissu, sitten tilataan pizzat, ehkä pelataan videopelejä.
Entä jos ei halua pizzaa seksin jälkeen ja ei pelaa videopelejä?
Voiko syödä jotain muuta ja tehdä jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon tämän yhteisesti kaikille naisille:
Jos haluatte mieheltä pelkkää seksiä, niin se hänelle kertokaa. SUORAAN!
Yksikään, siis yksikään mies ei tuosta loukkaannu tai ala sinua väheksymään. Varmasti yli 80% miehistä tuohon lähtee ja vaikka ei lähtisi, niin olisi silti otettu. Ette voi hävitä mitään. Siispä nyt vain yrittämään!
Ehkä minun pitäisi vain sanoa asiani siis ☺️
En voi oikein hävitäkään mitään!
Ap
Niin se on, kysy suoraan ja ole rehellinen. Se irl kysyminen todella auttaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Tulisi aika halpa olo jos ei olis muuta yhdessä oloa.
Voi olla että tuleekin, tai sitten ei. Sehän riippuu niin paljon miehestä. Joku voi kokea olonsa halvaksi jos ehdottaa pelkkää seksiä, voi kokea ettei kelpaa muuhun tai enempään. Joku taas voi ottaa kohteliaisuutena, joku ei välttämättä halua itsekään muuta kuin seksiä.
Vierailija kirjoitti:
99% varmuudella yrität huijata jotenkin elättäjäksi. Kondomit on rei'itetty tai "olet pillerillä"
😂. Jos on vehkeet poistettu?
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä olis sellainen🤠
Ekana pitää pitää oikeasti toisesta, jos ei pidä niin turha mitään touhuta ja laistelen moiset ehdotukset.
No mutta kapikettuseni!
Suostuisitko kuumaan seksiin kanssani?
Olet vaihtanut kuvaa taas. Isot on lehdet , puussa , näemmä! Voisin silitellä vatsaasi!
PikkuD
Aivan samoin kuin miehellekin pitää esittää. Suoraan. Omilla henkilötiedoilla.
Ehkä tuossa suoraan esitetyssä oli liikaa hämäystä takana. Ei sellaista voi ottaa tosissaan.