Miksi jotkut miehet kuvittelevat että ilkeys ja piittaamattomuus vetoaa naisiin?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Koska se vetoaa. Ilkeä ja piittaamaton mies tarjosi luolanaisille hyvän turvan ulkomaailmaa vastaan, jos hän onnistui saamaan tällaisen miehen puolelleen, kun taas kilteillä miehillä oli heikommat mahdollisuudet naisten suojaamiseen vaaroilta. Niinpä naiset kehittyivät tykkäämään ilkeistä ja piittaamattomista miehistä ja olemaan viehättymättä kilteistä.
Elämme vuotta 2019 jossa on vapaus, kyky ajatella itse ja tehdä omat valinnat.
Vierailija kirjoitti:
Kovilla jätkillä on tyttöystävät. Hiirulaisilla ei.
:D Tiesitkö että vahvat kulkevat yksin ja jos nainen haluaa niin mies päästää hänet elämäänsä
Vierailija kirjoitti:
Kumma että kaikilla pahimmilla väkivaltaisilla k*sipäämiehillä on aina naisystävä, monesti useampikin. Vaikka eivät kunnioita naisia tippaakaan ja kohtelevat niitä erittäin huonosti. Kyllähän tuosta nyt on jo vedettävissä joku johtopäätös, että naiset nyt vaan jostain syystä pitävät tuollaisia miehiä puoleensavetävinä. Samaan aikaan ystävälliset ja tunnolliset työssäkäyvät miehet saavat vain ylimielisiä tuhahduksia naisilta, jos yrittävät pikkuisenkin lähestyä, vaikka olisivat ulkonäöltään hyviä ja huoliteltuja. Sitten vasta joskus kun ollaan yli 45-vuotiaita, niin naiset jotenkin heräävät ja tajuavat, että eivät saa niistä k*sipäämiehistä mitään kunnollista elämänkumppania, jolloin epätoivoissaan yrittävät saada niistä ystävällisistä miehistä itselleen elättäjän, mutta onneksi silloin ne miehet tajuavat että kun ei aiemmin kelvannut niin turha sitä sellaisiin naisiin on aikaansa tuhlata.
Sanoisin, että merkittävään vähemmistöön naisista vetoaa k-pää. Olisiko ehkä joka viidenteen? Jos niitä täysiä k-päitä on 5% miehistä, heidän kysyntänsä ylittää tarjonnan nelinkertaisesti. Ne 80% naisista, joihin tuo ei vetoa, ihmettelevät suu auki. Ja ne 95% miehistä pohtivat, voisiko k-pääksi ruveta, niin että flaksi kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se vetoaa. Ilkeä ja piittaamaton mies tarjosi luolanaisille hyvän turvan ulkomaailmaa vastaan, jos hän onnistui saamaan tällaisen miehen puolelleen, kun taas kilteillä miehillä oli heikommat mahdollisuudet naisten suojaamiseen vaaroilta. Niinpä naiset kehittyivät tykkäämään ilkeistä ja piittaamattomista miehistä ja olemaan viehättymättä kilteistä.
Elämme vuotta 2019 jossa on vapaus, kyky ajatella itse ja tehdä omat valinnat.
Mutta evoluution mukana tulleet vaistot eivät ole kadonneet minnekään. Jos joku pelkää hämähäkkejä, mikään vakuuttelu hämähäkkien hyödyllisyydestä luonnolle ei poista tuota ensireaktiota, joka hämähäkkikammoiselle tulee kun hän näkee hämähäkin. Toki pelkonsa ehkä voi voittaa, mutta vaistot käytännössä ovat ja pysyvät.
Ihminen ei voi mitään sille, kenestä viehättyy. Jos kiltit miehet eivät viehätä, sille ei nainen voi mitään. Sen sijaan sen voi valita, väittääkö kilttejä miehiä "pervoiksi saalistajiksi" vai ainoastaan sellaisiksi, jotka eivät joko tiedä, että kiltteys ei vetoa naisiin tai jotka eivät osaa muutakaan kuin olla kilttejä.
Mä deittailen nyt miestä, jolla on tällainen ärsyttävä machoileva tapa ollut alusta saakka. Harrastaa kamppailulajeja ja sen tietää, millaisia tyyppejä niissä piireissä liikkuu.
Mutta mä oon sanonut hälle tästä kun menee yli ja sitten pyytää anteeksi. Sanoin myös, että aika ajoin tuntuu ettei hän hirveesti kunnioita mua. On sitten siitä ollut pahoillaan ja sanonut että kunnioittaa. En sitten halua häntä nolostuttaakaan, joten olkoot kun ei ilkeyttään tee.
Joillekin se machoilu jää päälle kun on totuttu äijäilemään, esimerkiksi tää mun deittailema mies on ollut sinkku pitkään ja osa sellaista laajaa jätkäporukkaa. Tunnistan miestyypin, ovat kovia seurueessa mutta sitten se miten naisesta puhutaan toisten kuullen, ettei ämmitellä jne. ja miten kaverit kohtelevat naista, se kertoo kaiken. Tässä tapauksessa tyhjät äijätynnyrit kolisevat, machoilkoon, kunhan kunnioittaa.
So far so good!
Luulenpa, että miehillä ja naisilla on aivan eri standardit ilkeydelle. Naiselle tulee osata lässyttää sopivalla lailla, muu on helposti eri sortin ilkeyden kategoriassa. Naisille ei puhuta kuten miehille lienee merkittävin lähtökohta.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan naisiin vetoaa parhaiten kaikinpuolin keskiverto mies. Hauska mutta ei koko ajan äänessä. Rehellinen mutta ei kuitenkaan jaa kaikkia vessakäyntejään. Välittävä mutta suo pienen yksityisyyden kumppanillekin. Rauhallinen mutta ei koomapotilas. Luotettava mutta ei itsestäänselvyys.
Ns. "tolkun mies".
Mistä tällaisen löytäisi, ilman tolkutonta piilotettua naisvihaa?
Kyllä me sulle tollanen robottimies ohjelmoidaan, säädetään vaan kaikki arvot keskelle ja se on siinä.
Käy maksamassa naisen kahvit tai ruoat, mitä 99% naisista edellyttää mieheltä. Sitä ei lasketa viehättämiseksi, vaan se on vain naisten mukaan itsestäänselvyys.