Helleviikonloppu edessä! Miten vietätte sen?
Meitä oma pikku mökki maalla odottaa, viime syksynä ostettiin, ja se on kuin onkin upeeta!
Kommentit (37)
PowerCup, maailman suurin lasten ja nuorten lentopalloturnaus.
Pimennysverhot kiinni ja ilmalämpöpumppu +20 asteeseen. Kyllä kelpaa odotella syksyä.
Vierailija kirjoitti:
PowerCup, maailman suurin lasten ja nuorten lentopalloturnaus.
Ja siis tämähän pelataan ulkona, vaikka normaalisti sisälaji onkin. Aurinkorasvat ja hyttysmyrkyt mukaan ja kentän laidalle kannustamaan.
-2
Istun syreenien varjossa takapihalla rottinki riipputuolissa ja suunnittelen mitä kesäkukkia hankin ruukkuihin kun syreenit lakkaa kukkimasta. Välillä makoilen siellä joko varjossa tai auringossa ja luen kirjaa. Käyn uimassa, pyöräilen, ajelen uudella hienolla valkoisella autollani lähikaupunkiin jäätelölle. Ihan parasta aikaa.
Onneksi mökki meni kaupaksi, muuten pitäisi taas lähteä viikonlopuksi työleirille. Nyt voi rentoutua ja tehdä mitä huvittaa!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mökki meni kaupaksi, muuten pitäisi taas lähteä viikonlopuksi työleirille. Nyt voi rentoutua ja tehdä mitä huvittaa!
Surullista.
Sisällä kerrostalossa verhot tiiviisti kiinni, ulos korkeintaan yöllä kun on viileämpää.
Viikonlopuksi on kylläkin luvattu sadetta molemmille päiville.
Aion kerjätä seksiä poikaystävältäni. Jos ei anna, ehdotan suikkaria tai päälle tulemista niin housut on pois alta aikayksikön.
Mökkiä ei onneksi ole eikä tule. En kaipaa mitään työleiriä enkä maan jne kuoputtelua, hyi ,ei kiitos. Nautin kaupungin kesästä, pyöräilen satamassa järven ympäri lenkkiä, käyn jätskillä ja olusilla, kattelen ja ihmettelen kaunista kesäistä luontoa. Relaan täysin rinnoin enkä tee mitään kotitöitä. Rakastan kesää :D
Stadilaisena on ihana olla Stadissa, kun maalaiset ryntäävät maalle.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Aion kerjätä seksiä poikaystävältäni. Jos ei anna, ehdotan suikkaria tai päälle tulemista niin housut on pois alta aikayksikön.
Sama täällä :-D Mikähän siinä sotkemisessakin on se juttu? Varsinkin kasvojen...Noh, jos mies nauttii niin se on minulle ok välillä.
Samaa kuin yleensä, käyn harrastamassa ja luen kirjoja. Jos on helle, niin ehkäpä ostan jätskiä.
Otan omalla terdelle viiniä, nautin auringosta, saunon, käyn pitkällä pyörälenkillä, istun satamassa nauttien jädestä ja lämmöstä :) Rakastan kesää, olen ehdottomasti Kesän lapsi!